Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Köszi a segítséget, de ma voltam megint a szervizbe és most már szinte biztos, hogy a pumpa a rossz. Azt mondták mentek vele, és még be nem melegedett addig viszonylag jó volt és utána megint kezdődött a rángatás és a leállás. Felhívtuk a Ricsi bontót, de sajnos nincs nekik pumpájuk, de nem is tudom, honnan tudnék még szerezni?! Ha esetleg van tipped merre keressem, akkor azt megköszönném.
Előre is köszi!
Kedves Replik József!

Kerestelek, többször, légyszi jelezz vissza valamilyen formában, akár itt, telefonon, facebookon...stb.

Köszi, üdv. Pinke Zoli
Szerintem , jó nagy hülyeség , de mások szerint is a gyári DENSO gyertyákat 12e km nél a kukába dobni és venni bele valami nem gyári szart . Valószínű , szervizkönyv elírás ... K9 ről beszéltem a régi busát nem vágom . És nem a pénz miatt nem érdemes .
Én sem értem teljesen a dolgot, mert amikor megvettem 2011-ben, akkor 5-6 liter között, de túlnyomó többségben 5.2-5.4L/100km-rel turázgattam a motoros cimbikkel. Aztán cseréltettem benne gyertyát, mert "gondos gazdaként" úgy gondoltam, hogy a drágább irídiumos gyertyákat rakatom bele, csakhogy érezze a törődést! Na körülbelül azóta többett mutat a fogyasztásmérő és többet is tankolok adott kilóméterre! Anno simán elmentem egy teli tankkal 350 kilómétert, sőt nem egyszer volt olyan, hogy még felette is! Mostanában viszont ugyanolyan stílusban ugyanazon az útvonalon nem tudok kihozni még 300 kilométert sem egy telitankból!
Már többször megfordult a fejemben, hogy próbaként visszarakom a régi gyertyákat... Most vagy tényleg az irídiumos gyertya nem tetszik neki, vagy a benzin minőségével szopatnak minket, mert mást is hallottam már panaszkodni, hogy mostanában feltűnően sokat fogyaszt a motorja...!
Fogyasztásom nekem is gyanus egy pöppedt. Itt olvasgatom, hogy normál tempóban 5,5-6,5 között járkáltok el, én most utoljáta 6,7-el mentem, max 120-as tempó volt benne. Lehet hogy az átírt computer miatt lehet? Yoshi nyitott rendszer van alatta, és az előző tulaj azt mondta hogy átíratta a vasat,
Ez mire jó?
Rendben!
Elkelt!
Köszi....
Én az Iridium gyergyát nem javasolnám az első generációs Busába, mert nekem amióta az van benne 0.5-1 literrel többett kajázik a motor!
Helló mindenki!

Van egy eladó Z Bomb-om hayabusához.
Már egy fórum társnak eladtam a párját, ez meg haver motorjában volt, amit eladott.

Ha valakit érdekel 10.000-ért odaadom.
épp ajánlani akartam fiveurbant de már látom rád is irt,
23 ezer után is még gyári gyertya volt benne,és még tudnék mondani mocikat amikbe még több után cserélték ki a gyertyákat,és nem spórolás miatt.
Köszi a tippeket, jövőhéten elviszem szerelőhöz, átnézzük!
Ricsi bontonál volt vagy van AC+nyomásszabályzo szelep komplett 25-30 körül,probáld meg kicserélni,utána csucsok prop-tech ,gyertya és mennie kell,ha nem megy akkor ujra fel kell tölteni a gyujtásprogramot.
Nekem egy 2000-es van és lassan 5 hete van a szerelőnél, mert 8000-nél rángatott és a végén már minden fékezésnél lefulladt és a gyorsulása egy simsonéhoz hasonlított. Mai napig nincs meg a probléma, AC-ban szűrő szétment, tank ki lett tisztítva, most az AC pumpát próbálják lecsekkolni. Már nem is reménykedek, hogy hamarosan motorozhatok. Itt a jó idő és nem tudok menni.
birka! Haverom K8-án is volt jópár buheráció, pedig végig márkaszervizben szervizelték (motorrad, rodeo ride). Most az is szerelőnél van mert a kuplungjában meglazult valamelyik csavar és hangja volt. Van itt Oh mellett egy jó szerelő, én is hozzá hordom a gépet. Van mindene, nagyon profi. Ha kell az elérhetősége megadom. Neked az olyan 80km-re van Szegedtől. Lehet megérné beszélned vele.
Hivj fel
Ma észrevettem alapjáraton enyhe sípolást az injektor felől! Gondolom ez se normális Kezdek megijedni!
Gondolom a 12e-es szervízen a gyertyákat is úgy cserélték ki mint a fékbetétet, inkább rendeltem újakat! Az én motorom soha többet nem gurul be semmilyen márkaszervízbe az tuti! Már csak egy jó szerelő kéne szeged környékén!
Nem, nem erről van szó. Teljesen jól dolgoznak csak szeretem látni mi történik a mocimmal. Az az olaj kerül bele amit én viszek és így tovább.
Azt a szerelőt aki mellett állni kell megb@szta az ég!
Én is sokáig keresgettem sokan át is vertek mire megtaláltam a számomra megfelelőt! Prop-tech
Csak ajánlani tudom őket!
Hát lesz mit átnézni....
Az a baj hogy allergiás vagyok ha nem patent a gép!
Attól még végig forog, és egyenletesen adja le a teljesítményt. Csak lefolytva van nem elb@szva!
Én ezért állok ott mindig a moci mellett amikor kötelező szervizen van!

A gyertyákat elvileg a 12 ezres szervizen cserélték, de azokat is nézd meg feltétlen. Nekem tavaly az egyik gyertyám úgy halt meg hogy néha adott szikrát néha nem. A csere óta nincs vele baj, én is olyantól vettem aki csak garázsdísznek használta!
Sajnos,ez a fékbetét téma,olajcsere,ezekkel nagyon kell vigyázni,szerintem nem sokat tudsz csinálni az ügyben,elmehetsz verni az asztalt de sok értelmét nem látom,mind e mellett persze egy próbát megér,majd max azt mondják sajnáljuk az incidenst,olyan sok munkánk volt erlkerülte a szerelö figyelmét,bla bla...
üzemanyag tisztitás,semmiylen adalékot ne önts,vagy le szivod ,beontod a kocsidba,és a maradékot kimocizod,nem koszos az csak öreg,,,aztán tankolsz ujjat és mész vele,kiégeted,ez mindig a legnagyobb orvosság mindenre,használni kell szerintem ezzel itt mindenki eggyetért,amig ki nem fogy a friss üzemanyag meg se állj huzzad neki ,és ismét megint csak menj,ezek a motorok országútfalók,habzsolják a km et 700 900 lazán el sem fáradsz rajta..
A Befecsk. csucsokat a prop-tech 5000-ért megcsinálta,ismerősök ,nyomásszabályzo szelepet cseréltünk használtan 25 pénz,egy gumicső meg volt rogyva a kanyarban,fillérek,Ac-t cseréltünk uj 110,használt 30-40.
Szerintem a csucsokat nézesd meg,utána ha jók nyomásmérés a szelep után 2,9-3 bar kell,gyertyák természetesen jók legyenek,és ha minden oké menni fog mint a veszedelem!