Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd meg az ütközők kaptak-e rajta? Kormányrudat meg cseréld ki olyanra ami nem hajlott. Vagy hajlitsd vissza, akkor kiderül.
Szia! Elhajlott? Vagy csak fellazít és igazít?
villahid...
Először is köszönöm a választ! :-) Az tűnik gyanúsnak, hogy ha felülről nézem akkor kormány és a villa jó helyzetben van egymáshoz (látszólag), mintha ehhez képest a kerék állna csálén :-D Bárcsak az lenne amit mondasz!
Nem. A kormány kimozdulása teljesen normális jelenség. Fellazít egyenesbe állít és motorozik tovább.
Jó reggelt Mindenkinek! Én is segítséget ill. véleményt szeretnék kérni. A héten sikerült elcsúsznom a Drága Busámmal. Nekicsúsztam egy szalagkorlátnak már kis sebességgel de azért perec lett belőle. Ami aggaszt, hogy a motor egyenesen haladásakor a kormány kicsit jobbra áll. Hazafelé jövet kipróbáltam, óvatosan elengedett kormánynál se nem rázott se nem húzott semelyik irányba. Nagyobb sebességnél sem okozott semmi menetstabilitási gondot. Ha a kormányt egyenesbe állítom a villákon nem látni semmi deformációt viszont a kerék sajnos kissé balra áll. Arra gondoltam, hogy ha fellazítanám a villa rögzítő csavarokat vissza tudnám állítani a megfelelő helyzetbe az első kereket? Esélytelen? Biztosan elhajlott valami a futóműben? Egy választ előre is köszönök! Üdv: Gábor
Hayabusa bontott alkatrészek 99-máig.
70/6321-829
Van hozzá AC-m!
van valami elérhetőségük?! És köszönöm!
Prop-tech Esztergom.
Sziasztok.
Néhány kérdésem lenne hozzátok.
A mocimat leadtam szerelőhöz 1 hétre és 4 lett belőle.
Ez idáig oké. A vizsgán sikerült az oldalára borítaniuk... Potom 100 a kár. Megegyeztem vele, hogy a fényezéstől eltekintek, de grátisz cserél egy váltót, mert 2-es fokozatban alul volt egy kegyetlen nagy luk. Azt mondta váltó a hiba.... Oksa...... Szelepezés, ecu írás, hangolgatás, fékcsere, stb...
Azóta az olaj folyik az olajhűtőtől, az első fék (ebc) , berezonál egy erőteljesebb húzásnál (lehet össze kell kopnia a tárcsával?!), de a mi a leglényegesebb a luk megszűnt, a váltó vaj lett, de sem alapjárat, nincs mint a szög, sem nem lehet 1000-3500 fordulatig szépen finoman húzni a gázt, mert apró pici gondolkodások vannak benne. Hengernyomás okés, befecskendezők, tökéletesek, ecu írás sikeres, vákuumok egyeznek, de ez nem tudja normálisan beállítani nekem, hogy kanyarban, ha visszaváltok 2-3-as fokozatban ne rángasson, mint egy vadbarom, attól félve, hogy hirtelen gáznál kitör a popija..
Nos a kérdésem a következő! Tudtok-e olyan szerelőt Pesten, akire rábízhatom, nem töri össze és normálisan be tudja állítani azt a kib...tt alapjárat egyenletességet és a hezitálásokat meg tudja szüntetni egy hibátlan motorú sólymon?!?!?!?!?! (volt nekem új is, az ilyeneket nem csinált és nem hiszem, hogy nem lehet normálisan megcsinálni.....)
Én ugyanigy jártam az enyémmel tavaly,itt kb 3 hete bontott valaki egy busát ,én vettem töle fesz. szabályzot,06209238057,vagy probáld meg Sugo motorbonto Baja,nekik is van mindenük.
Ezt már én is tapasztaltam, mikor jópárszor megjártam a Németeket autóval, mindig Budapesttől-Passauig fogyasztott a legtöbbet az autó! Onnantól Stuttgartig vagy Münchenig persze 1-2 literrel kevesebbet evett 100 kilométerenként és az autó is szinte repült...
Gondolom mondanom sem kell, hogy hazafelé Passautól-Budapestig szintén kevesebbet evett mint odafelé...!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem "néha" nagyon tele van a tököm, velünk Magyarokkal és legszívesebben elhúznék innen...!
Fogyasztás témában szólnék hozzá. A mondandóm nem olyan profi mint az itt hozzászólók többségéé mert én nem tudok AC pumpáról meg gyertyáról mesélni viszont határozott véleményem van a nálunk forgalmazott üzemanyagról. Évente 70-80000 km-t autózom, ugyanazzal az autóval, ugyanazon az utakon, nagyjából ugyanabban a tempóban. Ha Szlovákiában vagy még inkább Csehországban tankolok, a fogyasztásom jóval kedvezőbb. Amikor pedig Lengyelországban itatom az autót ( 3 literes TD motor, 200 ló, személyautó) a fogyasztás másfél literrel kedvezőbb mint idehaza. Már meg sem döbbenek rajta, csak mosolyogva konstatálom hogy itthon az autó 7,5-8 litert fogyaszt, lengyel üzemanyaggal 5,8-6,2 az étvágya. Szerintem az a motorok fogyasztásán ugyanúgy meglátszik. Tenni viszont semmit nem tudunk ellene, csak fizetünk mint a katonatiszt.

Biztos kissé cinikusan hangzik ha ezek után minden sorstársnak széles utat és olcsó benzint kívánok :-)
Azt meg lehet kérdezni, hogy miért cserélted le azt a gyönyörű fehér Hondát egy Busára?
Most látom, hogy a Busádon már nem a gyári féktárcsa van. Nekem is le kell cserélnem és érdekelne, hogy mi a tapasztalatod azzal ami most rajta van?
Hol érdemes beméretni szerinted? Esetleg meg tudod mondani milyen érték a megfelelő?
Már nagyon motoroznék, de nem halad a dolog.
Köszi a segítséget
Csak bontó...
Komplett Ac-t venni bontottan szerintem rizikós, új meg nagyon drága.
Meg lehet csinálni hidd el, sima autó Ac van a házban, a ház meg nem tud tönkremenni.
Egy kicsit az elektromos csatlakozása más, a csúszósaruk körül egy műanyag keret van, amit le kell csiszolni, mert a kocsinál közvetlenül oda csatlakozik a stekker.
De régit méresd meg mielőtt veszel egy újat.

A két ívelt benzincső , ami az Ac ról megy a takra, a suzukitól rendelve 2000 Forint, tehát nem érdemes barkácsolni vele, mert a gyárinak az egyik fel 8-as, a másik meg 10-es,és ezt egy sima benzincsőből nem tudod kihozni. Nekem anno a szerelőm megpróbálta, rátágította a 10 es csőre a 8 as csövet, és egy teli tank benzin folyt ki a garázsba, mert szétrepedt.
Köszi, remélem elég csak a pumpát kicserélni és nem kell az egészet. Hétfőn kiszedetem és elviszem. Ha nem csak a pumpát kell cserélni, hanem kompletten az egészet, akkor van ötleted honnan tudok szerezni?

Még egyszer köszi.
Nekem 2003 van és ugyan ennyi a fogyasztásom
Az enyém teljesen gyári K7, a fogyasztása túratempóban (LTK 120-140Km/h) 5,7l/100Km ha egy kicsit jobban pörgetem, és inkább 200 körül megyek, akkor volt eddig a legtöbb 6,5l/10Km
Szia!
A 78487-es hozzászólás körül rengeteg segítséget találsz!

Ha csak az AC pumpa ment tönkre, akkor azt viszonylag olcsón lehet javítani.