Nagyon bizok benne hogy csak tisztítás baja lesz! 800km-el ezelőtt volt a forger motornál Baján ami ugye suzuki márkaszerviz! A szervizkönyvbe benne van hogy fékbetét csere elöl, hátul! Hát kedden a gumis szólt hogy az a hátsó fékbetét! ?!? Semmi ferodor nem volt rajta! Hát jól kicserélték... Mondtam a volt tulajnak hogy ez így jó? Átbasztak? Holnap megyek bajára, lehet bemegyek kötekedni! Amúgy valóban sokat állt a motor! Mekkora munka kipucolni az üzemanyag rendszert?
A hayabusa egy dolgot nem szeret,Ácsorogni! ezt eszre fogod majd venni,mmindig menni kell vele,észre fogod venni,sajnos az én gépem is sokat áll mostanság,ha megindulsz vele 200,300 km táv után kezdi kinyujtóztatni magát,ezd igy hidd ell,öreg benzint kijratni belole teljesen cseppig,2006 19 ezer km gyors matek, 3166 km évente,De ez tuti nem igy történt,ment vele egy nagy kört,aztán sokszor nagyot álldogált,sajnos ez épp olyan ártalmas még ha szakszerüen is áll a gép,,,egy jármü sem szeret állni,,minden baja lesz addig miere vissza all eredeti helyere, jah majd utánna lesz remegés!
Üdv! Én ugy jártam hogy ez a fasza benzin belerohadt azt eltömített mindent.Ha minden fokozatban akadozik 8000 felett akkor vagy kevés a benzinnyomás /az enyém 1,5 volt 3 bar helyett,nem is forgott 8,5 9 fölé,addig tökéletesen ment indult stb/vagya nafta mennyisége kevés,nem tud eleget nyomni az AC.Ha sokat állt mielőtt megvetted érdemes átnézni az egész tüzelőanyag rendszert,nekem az egyik befecskendező csucsom is be volt rakodva.
Igen, ezeket már én is olvasta, és hogy 2003-tól 16bit-ről 32bit-re növelték az ECU-t, meg hogy aranyszínűek lettek a teleszkópszárak és féknyergek,....! De arra lennék kíváncsi, hogy milyen típushibái vannak és ki mivel szembesült!?!
A 99-es és 2000-es modellek között külsőleg nincs különbség a színösszeállítástól eltekintve. A 2000-es modellek új vezérműláncfeszítőt kaptak, és különbözik a hátsó váznyúlvány hegesztése. A 2000. év végétől gyártott motorok már csúcssebesség korlátozottak, azaz a motorvezérlő rendszer 290 km/h-ban szabja meg a végsebességet. A 2001-es modelleken a kilométeróra már csak 280 km/h-ig (európai verzió) vagy 185 mph-ig (USA verzió) van skálázva, az ezt követő vonalak már nincsenek beszámozva. Az alapjártat állítócsavarja a kézre álló jobb oldalról a tank alá került. Az olajbetöltőnél feltüntetett motorolajigény 3100 ml-re változott. Az olajbetöltőnél feltűntetett motorolaj igény 3100 ml-re változott. Ebben az évbez a kanadai modellek csak 20 literes tankkal készültek. Az évjárat jellegzetessége, hogy a hátsó lámpa fölé Suzuki felirat került. A 2002-es - az eddigi modellek mattfekete kipufogódob illesztése helyett - polírozott fém csöveket kapott, valamint az első kerékagyra került új borítás.
Nem, nem az út! Több úton is próbáltam ma! Nem is futómű! Olyan mint ha fulladna ilyen fél másodpercekre, utána megint megy egy másodpercig, utána megint fullad egy felet!
Nem ugy oreg hanem volt az elso szerias busaknak tobb visszahivasa illetve egy-ket nyugje..
Legalabbis ha visszaolvasol kicsit tobben szivtak miutan vettek egyet..
Öreg?! 2006- os, első tulajtól, 19e km-el mai napig vezetett szervízkönyvel! Bízok benne hogy csak a légszűrőmmel van baj! Tegnap megevett egy verebet! Kipucoltam ugyan, de lehet hogy még van benne toll!
azért, kemény mag ez a brazil gépsor
bartokatosz, felétek milyen az idő? itt nem rossz.
Legalabbis ha visszaolvasol kicsit tobben szivtak miutan vettek egyet..
Milyen tünete van, mit csínál konkrétan?