Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm!
Szia!
Nem tudom, hogy ezt nézted már e, de nekem ez nagyon bejön!
Sajnos árat nem írnak hozzá...
Sziasztok! Lenne valakinek ötlete hol tudnék 2011-es busához műanyag patenteket (bolhát) venni? a tank bal oldalán van egy patent ami a vázhoz rögzíti a fekete idomrészt. Na többek között ilyet hol tudnék beszerezni?
Tekercsellenállást nem mértetek?
Nekem az ellenállás értékek a gyári adnak megfelelőek voltak és hasonló problémám volt, de csak akkor, ha a hűtőventilátor ment folyamatosan, a világítást bírta, bár akkor nagyon rossz akku volt a motorban, és az is rendetlenkedett. Én nem jártan a dolgok végére, mert közben eladtam a motort.
Hali! Nem minden körülmények között, de azért a nagyon extrém dolgokat leszámítva (szarrá taposott, tükörjéggé tömörödött hó) szeretném használni a motort. Pl. novemberben akár esőben, vagy fagyban fölpattanni és menni. Amikor még autó is alig van az úton, nem motor. :) Amúgy is inkább egyedül szeretek motorozni, de jó lenne olyan helyzetben is kipróbálni, amikor jobban a gépre vagy utalva.

A lelki szemeim előtt ilyenkor az jelenik meg, hogy felcuccolom a DR-t, aztán nyomás. Csak sajna egész egyszerűen - legalábbis most így a szezon kellős közepén - nincs épkézláb eladó gép. A DRZ400 hiába annyi teljesítményben, mint a 650-es, kicsi. A Freewinden erősen gondolkodom, végülis ugyanaz a motor, jobb szélvédelemmel. Rá egy rücskösebb gumi és kész. A krosszmotoron is gondolkodtam, de annál picit többet szeretnék menni, minthogy kimegyek a határba csapatni fél órát (persze majd ilyen gépem is lesz egyszer, mert tuti király élmény lehet:)).

Agyalok még egy sort, időm még van, az ADV-n biztos találok valami jó tippet (egyébként ott nagyon sokan használnak felújított 80-as évekbeli Ténéréket, lehet, hogy megreszkírozok egy occsót, aztán ráköltök anyit, hogy megbízható legyen).
Tapasztalat nem ezt mutatja....
Ha rendesen meg van csinálva jónak kell annak lenni....Csak uj huzal uj szegetelőanyagok,szakember csinálja garanciával,meg nem az elsőt...
Van hozzá K&N szürőm ha gondolod csörögj...
Pedig jobban jártál volna. Ez az ujratekercselősdi sosem müxik jól hosszú távon valamiért....
2003 elötti modelleken még ki-be kapcsolható volt a világítás, viszont elakadás jelző kapcsoló nem volt rajtuk!
Én pár hete/hónapja érdeklődtem nálad telefonon a vízhűtővel kapcsolatban, még az E-mail címem is elküldtem sms-ben, de nem kaptam semilyen formában vissza jelzést!
Szia!

Hogyan kapcsolod le a világítást? Én csak a refi meg a tompitott között tudok variálni? Vmelyik mindig világít.
Még vannak dolgok.Érdeklődj... :) http://www.kepesmotor.hu/motor...
Én ezzel ugy vagyok hogy nálam nincs letéve a Busa, fűtött garázsban áll ha van +5-10 fok és szárazak az utak! már megyek is egy kört / min. 30-40 km/,jó kanyarban féktávon ovatosan,de azért egyenesben érezni a feelinget! Ha vizes latyakos az aszfalt tiszta kinlódás menni /állandoan lecsapnak a kocsik/meg veszélyes is.Ilyenkorra tartok 1 crossmotort amivel formában lehet maradni és jókat lehet szórakozni.
Szerintem ha szárazak az utak ugyanugy lehet menni a busával is / legfeljebb veszel rá esőgumit/,ha vizes latyakos akkor meg csak kínlódás akármivel mész,meg veszélyes is a csúszás miatt.
Most annak hogy rossz uton elgurulsz több orát 100-al ,ugyanugy fázol,ugyanugy kicsuszik az a motor is alólad,/hanem jobban mint a Busa / nem sok értelmét látom,akkor inkább kimegyek terepezni,arra meg egy könnyű! kis gép a legjobb!
De ez csak az én magánvéleményem,mindenki máshogy látja!
Gondoltam rá én is de nem fér el a zsebemben!
Kb. 1 hónapja vacakol a töltésem,ha felkapcsolom a világítást 3-4 ora alatt leszívja az akksit,ha nincs világítás megy egész nap is,lehet indítani 20-szor is.Fesz. szabályzot cseréltem,ugyanaz maradt a hiba,rámértem a generátor kivezetésekre az egyik tekercsénl 10-15 volttal kevesebb van,nagy valószínűséggel menetzárlatos.Azt mondta a szerelőm 10-12 ért megtekerik,ki-be szerelés 20-ból megvan,jobbnak láttam ujratekerni mint valami használtat beletenni,ami lehet hogy futott 100000-et.
nehogy már megállítson egy ilyen kis apróság,viszel magaddal 3 akksit,aztán cserélgeted
Miért kell újratekercselni?
Elővigyázatosság, vagy volt valami hibajelenség?
És mennyiért csinálnak egy ilyet?
Szia!
Nekem volt Suzuki DR750 Big-em. Nagyon kényelmes és élvezetes motor volt (főleg a hangja egy megfelelő sportdobbal ), amivel még terepre is ki mehet nyugodtan az ember, mert nem az a városi "műanyag" enduro. Amikor működött nagyon imádtam, kár hogy már nem gyártják! De sajnos a végén már többet szereltem, mint amit mentem vele és ez megpecsételte nálam a sorsát, mert sajnos jónéhányszor cserben hagyott, így már gyomorgörccsel indúltam el vele motorozni... De ezt nem írnám a típus számlájára, mivel mindig én szereltem, így valószínű hogy az én "tudatlanságomból" adódtak a hibák! A gyári alkatrészek elég horror áron voltak hozzá, bár most már szinte mindegyik motorhoz! Ha ki tudsz fogni egy jó állapotú DR800Big-et és nem akarsz száguldozni, hanem 110-120km/h utazóval beéred és nyugisan-kényelmesen szeretnél túrázni, akár két személyel, vagy városban egyedül élvezkedni és néha Light-os terepen "túrni a sarat", akkor nem fogsz benne csalódni!
Ha viszont nem szeretnél nagyobb túrákat tenni és csak utas nélkül "szaladgálnál", akkor én inkább egy olyan endurot javasolnék, amivel ki lehet menni terepre élvezkedni (DRZ400E, valamelyik KTM típus, stb...)! Szerintem hamar rákapnál a terepmotorozás ízére egy megfelelő társasággal!
Arról nem is beszélve, hogy nem kell állandóan az égboltot lesni a jó időt várva, mert ez "12 hónapos" szenvedély, ahol a motorozás szinte összes fortélyát meg lehet tanulni...
...így tavasszal nem kell újra szoktatni magad a hosszú és unalmas téli hónapok után a motorozáshoz!
akkor most élvezd ki, ajándék ez a marha jó hideg
bartokatosz.
sebaj, most az idő sincs velünk. csinálják meg rendesen az a lényeg, aztán szárnyalunk. (jövő hét szombat polgárdi, ne felejtsd) üdvözöllek.
Szegasztok skacok!

Elkezdtem törni a fejem, hogy télire bespájzolok egy motort, amit ilyenkor is tudok/van szívem hajtani. Imádom a hideg időt, úgyhogy a motorozással párosítva ütős lenne (cél: nem feltétlen a legnagyobb hóban, de mondjuk nem extrém körülmények között akár párszáz kilcsit is lenyomni).

Felmerült egy pár gép, ha valakinek van róla tapasztalata, ossza már meg, érdemes, nem érdemes, mire kell figyelni, stb.

Első körben endurókat nézegettem, mert akár hóban is lehetne hajtani (noha a fő csapás irány a közút, de ha éppen havazni kezd, azért ne legyek meglőve).

XT600E: elnyűhetetlen az egyhengeres blokkja, megbízható. Hátrány, hogy nincsen szélvédő, utángyártott sem.

DR650SE(asszem): elnyűhetetlen, rengeteg aftermarket cucc, cserébe egyetlen egyet sem találni a hasznaltauto.hu-n, csak egy-két huszonéves szakadtat. Pedig újonnan is elég jó árban van, már persze ahol forgalmazzák. Vannak faszányos szélvédők.

DR750-800 BIG: ki lehet velük menni a világból, viszont nehezek. Nem biztos, hogy ennyit megérnek.

F650GS: a 2001-es modellfrissítés előttire volna keretem (vagyis annál többet nem adok rá, olyan 500.000 körül max) egyhengeres, strapakanca, NINCS BENZINSZINTJELZŐ (túraendurón, baze...).

Suzuki Freewind: Nagyon szimpatikus, dr650 blokk, kicsit kicsi szélvédő, de megoldható, talán a futóművön kéne keményíteni, eddig ez a befutó.

Transalp: jelenleg pont olyat nem találni, amit meg tudnék fizetni,d e nem túl régi (1996-2000): kéthengeres V, nem rezonál annyira, Honda, a Freewindnél jobb a futóműve.

XJ600S: Széthajthatatlan, mégiscsak sornégy, erősebb is a többinél és a szélvédelme oké. Efelé is hajlok nagyon.

És a végére egy hülye kérdés: van olyan gumi, ami direkte nyálkás, hideg időre van kitalálva? Azt tudom, hogy a Metzeler Wintecje ilyen, de azt maxirobogókra hozták ki. Van nagymotorra is?

(Apropó, kövezzetek meg, de nagyrobogón is agyaltam, egy 650-es bálna burgmanen semmit nem éreznék az elemekből, mondjuk az utat sem ;)))

Jó, nem Busa-téma, de klubtagoknak lehet offolni, nem? :)

Köszi!