Régi Busához van egy első és egy hátsó kerekem eladó ha esetleg érdekel valakit! Első kerék 50000 Ft ( A tárcsák külön nem eladóak! ) hátsó kerék 25000 ft!
Szia pipás géza, köszönöm a tökéletes válaszodat nekem a busával 2 pici gondom az ülés helyzet és nálunk kanyargós utak vannak ezért váltanék amúgy imádom bár az én motorom öregebb mind a tiéd
Nos a mai napon meglátogattam és hihetetlen módon 100% korrektséget tapasztaltam, hiszen az összes befizetett pénzem visszaszolgáltatta a hibázásaiért.. Nos ritkán találkozom ilyennel ebben az országban. Jah és nem utolsó sorban semmi harag nem volt sem az én, sem az Ő részéről...... Holnap egy ecu írásra a jelenlétemben adtam még Neki egy esélyt a "javításra" a kapcsolatunkban. De elmegyek a Prop Tech céghez mindenféleképpen. :)
Urak,
Hétvégén kipucoltam a légszűrőm, azaz sportlégszűrőt.
Úgy tudtam K&N lesz benne, de nem hiszem hogy az. Teljesen kék színű volt, nem tudja valaki milyen márka lehet? Lehet ki kéne cserélnem K&N-re? Semmi jelzés, írás nincs benne :S.
Szerpentineken nem kell foglalkozni ki megy el az ember mellett,a Busa nem oda valo semmilyen téren / suly,futomű,vázgeometria stb.../Én tegnap összeakadtam a Mátrában /Mátraháza-sirok -Eger/ azt hiszem egy 6-os Fz yamaha meg valami supermoto volt,először gyors részen elengedtek /nem is tehettek mást /,majd jöttek a hajtük /buckák-hosszanti repedések,az egyik megdobta az elejét rendesen,vissza is vettem a tempobol/megelőztek ,Egerbakta után egyenes 2 kilo,tükörbe se láttam őket hajtük utolértek,hanem jöttek Eger előtt a nyujtottabb gyorsabb kanyarok,felfelé / kanyar 100 egyenes 150-160/mindjárt leszakadtak ,oda már kevés volt az erő Szerpentinezni egy kis könnyű supermoto a legjobb,vagy egy kis 600-as addig mig nem megy a tempo 100 felé.Mondjuk az is igaz hogy a Bmw-nek meg a KTM-nek híresen jó a futoműve!
nekem a Busa előtt 1100 xx-em volt ( lásd a profilomon a fényképeket). Nagyon szerettem és most is örömmel gondolok rá. De eljárt felette az idő. Lehet hogy az évjárat és az azzal járó technikai fejlődés is okozza, de 2000-es XX-et lecserélve 2008-as Busára teljesen más az élmény. Számomra az XX kétségtelen előnye az üléspozíció volt. A Busa váltója finomabb, pontosabb, az egész motorról érzed hogy egyben van, pontosan reagál a gázadásra, pontos a fék, jól irányítható, simán műxik.... szóval én nem bántam meg.
Annyit azért hozzá kell tenni, hogy ha a pontos irányíthatóság a cél akkor nem Busát kell venni. A múlt vasárnap Donovaly-ban voltunk ( egy GS 1200, egy KTM Adventure meg én a Busán). Ha nem haverokkal mentem volna akkor úgy érezném hogy megaláztak a szerpentineken és szűk kanyarokban. Van még mit tanulnom... :-)
örülök,hogy szaladnak a sólyomba a kilóméterek gondolom akkor már jól összeszoktatok.
Mi mostanában kevesebbet mentünk,csak itt a környéken motoroztunk.Szerdán indulunk Assenbe,kiszurkoljuk rossi dobogóját
Szevasz kollega!
Szinte minden hétvégén toljuk valamerre,2 hete Mátra-Eger,mult vasárnap Üvegtigris-esztergom-Dobogókő,ma csak az eső miatt egy laza 250 km-es Eger-Bátonterenye rohanásra futotta.
néha hétközben is rohanunk 1 karikát a környéken,motorozás nélkül nem bírjuk!
Kedden voltunk kakucson,de nagyon meleg volt,a gumik is szinte olvadtak!
Ti merre kanyarogtok?
Nagyon szomorú ami történt, csodállak, hogy nem tépted ki a máját a száján keresztül ! Ha már Esztergomig hajlandó vagy elhozni a vasat, ajánlom Győrben a Real Motorcentrumot! Én már pár éve az ügyfelük vagyok, soha nem csalódtam bennük. Nyáron kicsit nehéz időpontot kérni, mivel aki egyszer volt ott, mindig visszajár.
ha nem, jetskyzni megyünk. üdvözletem.
Van még egy első kerék is
Az is jó ha megtudom nézni Bp-en , Én Vác környéken vagyok. 20/9780959
http://www.fektigumi.hu/home/i...
Az nem egy gumizó műhely véletlen!?
Ha ők azok, akkor szerintem magad okolhatod ami történt, bár sajnálom hogy egy kontár gumishoz került a motorod!
Gondolom ha beteg vagy a henteshez mész, nem az orvoshoz....
Fekti egy nagyon jó gumis, és semmi több!
Ha meg más fektiről beszélsz akkor bocsánat, azokat nem ismerem!
Hétvégén kipucoltam a légszűrőm, azaz sportlégszűrőt.
Úgy tudtam K&N lesz benne, de nem hiszem hogy az. Teljesen kék színű volt, nem tudja valaki milyen márka lehet? Lehet ki kéne cserélnem K&N-re? Semmi jelzés, írás nincs benne :S.
Szeptemberig nem erek ra de utana igerem kozze teszem..
Bar zorro sem ecceru eset
nekem a Busa előtt 1100 xx-em volt ( lásd a profilomon a fényképeket). Nagyon szerettem és most is örömmel gondolok rá. De eljárt felette az idő. Lehet hogy az évjárat és az azzal járó technikai fejlődés is okozza, de 2000-es XX-et lecserélve 2008-as Busára teljesen más az élmény. Számomra az XX kétségtelen előnye az üléspozíció volt. A Busa váltója finomabb, pontosabb, az egész motorról érzed hogy egyben van, pontosan reagál a gázadásra, pontos a fék, jól irányítható, simán műxik.... szóval én nem bántam meg.
Annyit azért hozzá kell tenni, hogy ha a pontos irányíthatóság a cél akkor nem Busát kell venni. A múlt vasárnap Donovaly-ban voltunk ( egy GS 1200, egy KTM Adventure meg én a Busán). Ha nem haverokkal mentem volna akkor úgy érezném hogy megaláztak a szerpentineken és szűk kanyarokban. Van még mit tanulnom... :-)
Vagy egyszeruen csak rugd szet a segget..
Húúúú! Még olvasni is rossz volt!
A Proph-tec a jó választás! Évek óta oda járok csak ajánlani tudom őket!
Mi mostanában kevesebbet mentünk,csak itt a környéken motoroztunk.Szerdán indulunk Assenbe,kiszurkoljuk rossi dobogóját
Szinte minden hétvégén toljuk valamerre,2 hete Mátra-Eger,mult vasárnap Üvegtigris-esztergom-Dobogókő,ma csak az eső miatt egy laza 250 km-es Eger-Bátonterenye rohanásra futotta.
néha hétközben is rohanunk 1 karikát a környéken,motorozás nélkül nem bírjuk!
Kedden voltunk kakucson,de nagyon meleg volt,a gumik is szinte olvadtak!
Ti merre kanyarogtok?
Nagyon szomorú ami történt, csodállak, hogy nem tépted ki a máját a száján keresztül ! Ha már Esztergomig hajlandó vagy elhozni a vasat, ajánlom Győrben a Real Motorcentrumot! Én már pár éve az ügyfelük vagyok, soha nem csalódtam bennük. Nyáron kicsit nehéz időpontot kérni, mivel aki egyszer volt ott, mindig visszajár.
http://www.realmotor.hu/