Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Atosz!

Mi van veled mostanság,régen beszéltünk?Voltál valamerre motorozni mostanában?
Én 3 emberrel beszéltem már akik adták el az xx-eket és Busát vettek helyettük.Olyan mint a kollega irta lejjebb semmilyen szürke motor az xx,meg minusz 20 Le,minusz 15 Nm.
Sziasztok!

Van egy gyönyörű szett,vajpuha 120+190-es supercorsám 27900.-ért a sportosabb motorozást kedvelő solymászok számára
Valamint egy PR3 szettem 19900-ért,az első csodaszép a hátsó már csak 65-70%-os
Ha a héten nem sikerül megcsinálni a mocit, akkor mindenképp felkeresem őket, mert tényleg csak jókat hallok Róluk és biztos úgy is van. Köszi az infót.
Zozo!
Ez a motor iszonyat egybe van! Jövőre remélem együtt nyomjuk úgy mint régen!
Nekem nem volt busám így nyilatkozni nem tudok!
Mentem vele és tetszett!
Ez egy motortulajdonosnak horrorisztikusabb élmény mint a "Fűrész" összes része egyben...!
Az ilyen szerelőnek azonnal bevonni a működési engedélyét és összetépni a bizonyítványát!
Már ha van?!
Szia szerited jobb motor a 1100 xx mind a busa mert azon gondolkozom hogy lecserélem bár elégedett vagyok vele
Felnyomni picsába az ilyen faszkalapot!
Nekem is majdnem eldobták a gépem a fékpadon vizsgakor mondtam nekik, hogy csúnya verekedést rendezek!
A tegnapi mosás utáni végleges állás a 4 hetes szerviz után:
A kért javítások:
Első fékbetétek cseréje (éreztem már, hogy nem okésak, de kértem pillantson rá a hátsóra is.)
Műszaki vizsga
Szelepezés (korongozás)
Ecu írás+ vákuum állítás
Kuplung kar csere (törött volt)
Ennyi volt a kérésem a céghez...
De a mit kaptam érte:
Vizsgán az oldalára borították
Eltört a fejidom, az MRA plexim és az új kuplung karom
Sérült a faridom, az oldalidom, a fejidom és az első sárvédő fényezése is.
Ennek cserébe felajánlotta, hogy kicseréli a váltót grátisz. (ez sem sikerült roncsolás mentesen, ugyanis az olajhűtő csövének a blokkhoz való csatlakozásánál kitépték a menetet és ömlik az olaj belőle)
Hátsó fékbetét tegnap a gumizásnál derült ki, hogy nincs. (vason van 1 mm-er híjján....)
Az összehangolás nem sikerült, mert dadog alacsony fordulaton.
A hátsó féktuskónál a rögzítő csavarokat lecserélte, mert nem a gyáriak voltak benne, ami jó, csak a menetragasztót is használni kellett volna hozzá. (szerintem) Ezért a műveletért 100 e Ft.-t hagytam ott, de valószínű holnap visszamegyek.......
Tehát csak ajánlani tudom Német Sándor motorstáholót Gyálról A Fekti műveknél, mert ennél ocsmányabb és szemetebb munkát még nem tapasztaltam ennyi pénzért! És az a legszebb az egészben, hogy 1 hét alatt mondta a javítást, de 4 hétig csúsztatta, mert közben fű alatt lefényeztette volna gondolom, hogy ne legyen problémája. De rábaszott, mert nem kapott színkódot, ugyanis egyedi szín. :D Nem tudom, hogy járt-e más nála és milyen a kapcsolatuk, de biztos, hogy az én bizalmamat elveszítette és ajánlani sem tudom a jövőben...
De köszönöm a segítséget és felkeresem a Prop Tech-es céget, hátha végre azt kapom a pénzemért amit elvárok......
Innen üzenném Neki, hogy ne aggódj, a javítások anyagi vonzatát Te állod a továbbiakban!
Volt cbr 1000 RR-em 2004 -es nagyon szép mocim , hát az egy igazán semilyen motor . Kifinomultság ide vagy oda gyorsn el is adtam vettem helyette K5 1000-es gsxr-t . Na az már motor volt .
Bár ez nem olyan különleges történet , sokan ezt előre borítékolták már .
Azt azért nem mondanám az első generációs Busára, hogy "ócska", csak eltelt 14 év a konstrukció felett... Bár még így is megállja a helyét sok mai típussal szemben! De azért lássuk be, hogy amit 99-2004-ig teljesítményben csak a Busa és a ZX12 tudott letenni az asztalra, azt 2005-től a "kisujjukból" kirázzák a gyári 1000-es sportmotorok...!
A Honda, ha teljesítményben nem is, de kifinomultságban mindig is ott volt a többiek elött...
De mind a kettő kitűnő motor
Rossz oldalról közelíted meg a dolgot!
Nem az a kérdés, hogy mit tud a busa, hiszen ezt Te is tudod, hanem az , hogy mit tud a VFR, tud e annyival többet nyújtani, mint amennyivel többe kerül!? Nekem NEM!
9.000km van a busába teljesen újszerű, nem lóg semmi rajta, az előző busámhoz képest(2000 évjárat, 60.000km) sokkal jobb.
Én jobban szeretek motorozni a busával, még akkor is, ha a sokak által leszólt, ócska első generációs!
Berta13

A Prop-Tech-es csapatot én is csak ajánlani tudom! Bár az én motorom nem javították még a fokozatkijelzőn kívűl, de nem olyan rég csínálták a kollégám K2-es Busáját. FI tunert szereltek be, gyertyát cseréltek, szinkronizálták,... és nagyon alapos profi munkát végeztek! Olyan jól megcsínálták a Busáját, hogy hazafelé próbálgattuk és az övé 6.-ban úgy gyorsul, mint az enyém 5.-ben!
Hát én személy szerint nem tudnék olyan pöpec állapotú Busát találni, főleg nem az első generációsok között, amiért lecserélnék egy ilyen Hondát...! De te tudod, mert neked volt szerencséd kipróbálni mind a kettőt és aszerint mérlegelni... Csak azt tényleg nem értem, hogy mit tud az első generációs Busa, amit ez a Honda nem?!
Milyen tapasztalatod volt a VFR 1200 Hondával? Nekem így ránézésre és a papírforma szerint nagyon bejön!
Berta13

Szerintem vidd el a motort a Prop-Tech szervizbe, és bízd rájuk...
MEG FOGJÁK CSINÁLNI, és nem vernek át, értik a dolgukat!
Amúgy most hol van szerelőnél a motor?
Találtam egy jónak tűnő hayabusát itt a közelben, kevés kilométeres, teljesen gyári állapotút, és ezt nagyon jó áron sikerült megvenni.
A motor hibátlan, beleszerettem, és úgy döntöttem, hogy megtartom, és a VFR megy.
Jóval olcsóbb, mint a gyári!
Valamint a kicsit jobban harap, de cserébe a fékbetét is gyorsabban kopik, nekem bejött.
De ez a régi motoromon volt...
Szia! Beszéltünk telefonon bár félreértettük egymást, azért köszönöm a segítséget!
Szia! Köszi a választ, de az sajnos 2004-es és az már belső pumpás!
Az ütköző kicsi lehorzsolódott, de a kormány csonk abszolút sértetlen, egyenes.
Szia.k8-hoz segédváz és hátsó idom?Ha van mi az ára?