Szia! A kérdéseidre sajnos nem tudok válaszolni, de lenne egy tanácsom: Ha dobozrendszert teszel a gépre, mindenképpen hagyd meg az eredeti kipufogórendszert, mert ez is aktívan részt vesz a segédvázban ébredő erők felvételében.
A héten kis családunk tagja lett egy gyönyörű bestia !
Lenne pár kérdésem hozzátok, "régi" motorosokhoz!
-vki használ busán michelin pilot road 3-t?
-érdekelne hogy milyen vele a gépsárkány?
-vkinek az első generációs gépen van hátsó doboz tartó?
-sajna gyári givi csak a 2008-tól van, kivel lehetne csináltatni a régihez vmi masszív tartóvázat? A platni és doboz megvan.
Köszi, de így sem tekerem még el teljesen a gázt :)
Kész lett a vas, fel van készítve "szezonra", lecseréltem a kopott gumikat, lánckerekeket, láncot, stb. Ma, mire kész lettem, rögtön elkezdett szemerkélni, Ezután meg időm nem lesz, nem is tudom kipróbálni még egy jó ideig, lassan kaparni fogom a falat...
De majd...
Így jár az, aki nem kérdez. Alternatív megoldásként tudtam volna ajánlani, hogy vegyél előre egy 16-os lánckereket, 1. Akkor befér a 110 csap is, 2. besza-behu kövér gázzal történő gyorsítás során
Láncszett csere:
Leírom hogy jártam, hátha valaki kevesebb gonddal megússza.
Idő híján csak leszámoltam a régi láncot, nem néztem utána gépkönyvben vagy itt, az alapján rendeltem újat, cserekor derült ki, hogy két csappal hosszabb lánc kell (112 csap), emiatt jó pár nappal csúszott a várt motorozás... Régi lánc annyira kopott volt, és "meg volt nyúlva", hogy a korábbi tulaj valószínűleg megrövidítette, hogy megfeszíthesse... Sebaj, most itt az új 112 csapos, felteszem, és megyek, tépni a Hayát :)
Suzuki GSX1300R Hayabusa 04'
Nem szándékoztam lecserélni a kidörrentőket, mert így is elég öblös a hangja, meg azt olvastam, hogy a nyitott rendszerrel veszít a nyomatékából alul.