tátáttáttátátttátááttátátáátááááááááá
Közhirré tétetik!:
Kis Félix tegnap este 9 óra 33 perckor megérkezett!4 kiló és 6 deka
száraz tömeggel!Villaszöge 60 centiméter!
Futóműve,idomzata hibátlan!
Rendkívül nyugodt,kiegyensúlyozott az egyenesfutása.
A beépitett rajtelektronikának köszönhetően már az első elrajtolást is sikerrel abszolválta!
Fogyasztásáról egyenlőre anyit tudni,hogy amint lekerült a futószalagról máris tankolni kellett bele!Üzemanyag szerencsére korlátlan mennyiségben áll rendelkezésre!
A gyártó sor állapota is megfelelő.
Gyárlátogatás mindenki belátására van bizva.
Továbbá:
Kijelentjük,hogy Atix lovag egy HŐS!
Végig a maximumot nyújtva helyt állt!
(bár a 13 órás gyárlátogatás alkalmával kissé elkoszolódott,ezért alkoholos külső-belső fertőtlenitése indokolt.)
Továbbá:
A Leánygyermekem egy tündér. (felkiáltójel)
Ezenkívül méltó párja lett a hősnek (kit régebben Atixként ismertünk)
Királyságunk keblét rendkivüli büszkeség tölti el,hogy eme esemény részesei lehetünk!
Nagyjából az indítós problémám megoldódott, kapott egy gyárival megegyező Yuasa akksit. Mondjuk pár nap állás után hidegen indítva még mindig nem tetszik, elsőre indul, de talán egy picit tovább indítózik mire elkapja (legalábbis azokhoz képest, amit a youtube-on láttam, nem pöccre, hanem - bár hülyén hangzik - néhány tized mp-cel hosszabban, ami eléggé érezhető összehasonlításban). Szóval hidegen is indul elsőre, ami jobban zavar, hogy mintha túl alacsonyan lenne az alapjárat, másodpercekig 6-7-800 körül járatja, bennem a para, hogy megint lefullasztja, aztán felemeli 1-1200-ra. Nektek mennyi az alapjárat? Ja ez olyan 25 fokos reggelen van, nem hőségben. Melegen mindig pöccre indul. Meg kéne emeltetnem egy picit?
A másik: egyre jobban idegesít, hogy 1-ből kettőbe néha elég rendesen kell lábból dolgozni, mert előfordul, hogy kidobja üresbe, újrakuplung, aztán hajrá. Próbáltam alacsonyabb és magasabb fordulatszámon is váltani, talán magasabbnál nem annyira hajlamos erre. A hayabusa.org-on írta valaki, hogy neki az volt a baja, hogy kifelé tartja a lábát és nem "hajlik" annyira bokából, így aluminiummal meghosszabbította a váltókart és azóta niincs ilyen problémája. Lehet, hogy csak amorf vagyok? :)
Bár azt sem tartom kizártnak, hogy ez Suzuki-védjegy, mert a GSX 650 F-em is csinálta néha ezt a "nem tetszik a kettes"-témát...
Szerintem először meg kellene mérni a rugók hosszát, és összehasonlítani a gyárilag megadott minimális hosszal. Ha rövidebb, akkor sajnos csere. Lehet, hogy inkább emiatt csúszott a kuplungod...
Hello!
Nekem mind a kettő barna/fekete kábel, és el van csípve mindkettő.
Ha minden igaz az én motorom folytott változat volt és arra lettem volna kíváncsi hogy van-e köze hozzá. Meg olyannal küzdök hogy néha melegen nehezen indul, de csak néha, és az indító teker mint a hülye.
Köszi!
ha minden igaz, a 11-es nincs bekötve, a 21-es meg, ha fekete-barna színű a vezeték, akkor egy sima test vezeték. Ha egy kicsit konkrétabb lenne a kérdésed, hogy ez mihez kell, hátha többet tudnék segíteni.
Jó egészséget kívánunk!