Nem emlékszem,hogy XX-hibásodás miatt meg kelett volna állni bármikor is!Viszont Busa hiba miatt nem egyszer(fényképek bizinyitják).Ja és induláskor nem az XX-et szokták felkészitteni egy 400-500 kilométeres utra.Csak elforditjuk a kulcsot,osz gyia(szintén fényképek bizonyitják).Amugy meg megyek én még Szegedre,oszt neked reszeltek!
jó,értem.én csak konkrétan az ő esetére vetitettem le,h ha már ez(mmint 78kw-os papír 129kw tényleges teljesítmény) van,akkor nem lenne jo, h pont ő panaszkodik,és netalán fény derülne majd erre.
Az lehet,hogy most Tasi jár jol,de eddig ki járt jol?És mi van azon motorosokkal,akiknek szintén folytott gépük van,és nem tudnak rola,vagy nem akarják "kinyitni".Azok mért fizessenek többet(nem kevéssel)!
Egyre kiváncsi lennék!A forgalmiban mennyi loerö(KW) volt beirva?Mert ha a gyári 180,akkor lehet hogy a Busásoknak kéne egy peert indittani,JOGTALAN ADO beszedés miatt!Mevel a loeröadonál,nem a valos teljesitmény után fizetettek!
Félre értés ne essék,én nem a te álltalad mondott padot,illetve mühelyt kritizálltam!Én arra probálltam rávilágittani,hogy a gyári adatok nem igazak!Tehát nem biztos,söt hogy ha azt irják a Busárol(gyári adat) x-loerö,akkor azt tudja is!És mielött megköveznétek,ezt értem az XX-re is,meg az összes Japán modern rizskályhára.
A Hayabusa esetében legalább is biztosan, a szűkítőgyűrű megrendelésével,amit a szakszervíz szerel be,utána pedig kapsz róla egy papírt hogy a motorod folytott stb stb....
Ugyanígy csak fordítva!
De aszűkítőgyűrű mérete is változik,nem tudok csak a francia modellről adatot,mert az enyém miatt erről kértem infót!
a Francia motorokra 2 féle szűkítőt raktak :-98Le -re folytott illetve 106Le-re folytott!
Ez a kétfajta volt a Csaba szerint a Német piacosak is hasonlót vagy ugyanezt a szűkítőt kapták!
A TL-eknek is ez volt a bajuk utalva a régi motoromra!
Mert a Gambesz cimborám motorján mért 80-90-Le miatt egyből a Csabáék a tank alatti szűkítőket kezdték keresni!
Tisztelet a kivételnek
Az lehet,hogy most Tasi jár jol,de eddig ki járt jol?És mi van azon motorosokkal,akiknek szintén folytott gépük van,és nem tudnak rola,vagy nem akarják "kinyitni".Azok mért fizessenek többet(nem kevéssel)!
Egyébként kedves Gáborom,nemtudod kimegy álltalában elöl?Vannak fényképek!
Ne irígykedj a 175 lóerő miatt, megvárunk
Egyre kiváncsi lennék!A forgalmiban mennyi loerö(KW) volt beirva?Mert ha a gyári 180,akkor lehet hogy a Busásoknak kéne egy peert indittani,JOGTALAN ADO beszedés miatt!Mevel a loeröadonál,nem a valos teljesitmény után fizetettek!
Félre értés ne essék,én nem a te álltalad mondott padot,illetve mühelyt kritizálltam!Én arra probálltam rávilágittani,hogy a gyári adatok nem igazak!Tehát nem biztos,söt hogy ha azt irják a Busárol(gyári adat) x-loerö,akkor azt tudja is!És mielött megköveznétek,ezt értem az XX-re is,meg az összes Japán modern rizskályhára.
Nézd meg a mosógépben!
Sziasztok!
Akkor egy elveszett...
Lehet hogy a bőrruha zsebében maradt....
Kifordítottam...nem lett meg!
Hova tünt!?!
Tasla
Tasla
A Hayabusa esetében legalább is biztosan, a szűkítőgyűrű megrendelésével,amit a szakszervíz szerel be,utána pedig kapsz róla egy papírt hogy a motorod folytott stb stb....
Ugyanígy csak fordítva!
De aszűkítőgyűrű mérete is változik,nem tudok csak a francia modellről adatot,mert az enyém miatt erről kértem infót!
a Francia motorokra 2 féle szűkítőt raktak :-98Le -re folytott illetve 106Le-re folytott!
Ez a kétfajta volt a Csaba szerint a Német piacosak is hasonlót vagy ugyanezt a szűkítőt kapták!
A TL-eknek is ez volt a bajuk utalva a régi motoromra!
Mert a Gambesz cimborám motorján mért 80-90-Le miatt egyből a Csabáék a tank alatti szűkítőket kezdték keresni!
Tasla
csaba
De már nem sokáig!
nem mindegy!
Tasi