Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljesen fel csigázott ez a folytás dolog,ezért kimentem meg néztem ÉÉÉs benne volt!Csak azt nem értem hogy tudtam így is legyorsulni az XX eket
Nem emlékszem,hogy XX-hibásodás miatt meg kelett volna állni bármikor is!Viszont Busa hiba miatt nem egyszer(fényképek bizinyitják).Ja és induláskor nem az XX-et szokták felkészitteni egy 400-500 kilométeres utra.Csak elforditjuk a kulcsot,osz gyia(szintén fényképek bizonyitják).Amugy meg megyek én még Szegedre,oszt neked reszeltek!
Ebben igazad van,de szerintem ö nem panaszkodott,csak én vetettem fel egy jogi kérdést!
A közúton is általában az IFÁk mennek elől...
jó,értem.én csak konkrétan az ő esetére vetitettem le,h ha már ez(mmint 78kw-os papír 129kw tényleges teljesítmény) van,akkor nem lenne jo, h pont ő panaszkodik,és netalán fény derülne majd erre.
A gyege és nem üzembiztos motorok mennek elől, mert ha lerobbannak lehet nekik segíteni

Tisztelet a kivételnek
Kalev!

Az lehet,hogy most Tasi jár jol,de eddig ki járt jol?És mi van azon motorosokkal,akiknek szintén folytott gépük van,és nem tudnak rola,vagy nem akarják "kinyitni".Azok mért fizessenek többet(nem kevéssel)!
nagyon,nagyon,nagy kapolok lista!
Egyébként kedves Gáborom,nemtudod kimegy álltalában elöl?Vannak fényképek!
szerintem így egál!eddig 129 kw után fizetett és "csak" 78at kapott,most meg pont forditva.és biztos nem jönne ki jól ha kiderül ez...
milka1
Ne irígykedj a 175 lóerő miatt, megvárunk
Tasi!

Egyre kiváncsi lennék!A forgalmiban mennyi loerö(KW) volt beirva?Mert ha a gyári 180,akkor lehet hogy a Busásoknak kéne egy peert indittani,JOGTALAN ADO beszedés miatt!Mevel a loeröadonál,nem a valos teljesitmény után fizetettek!
Tasi!

Félre értés ne essék,én nem a te álltalad mondott padot,illetve mühelyt kritizálltam!Én arra probálltam rávilágittani,hogy a gyári adatok nem igazak!Tehát nem biztos,söt hogy ha azt irják a Busárol(gyári adat) x-loerö,akkor azt tudja is!És mielött megköveznétek,ezt értem az XX-re is,meg az összes Japán modern rizskályhára.
Ő meg főleg ne sirjon!De csak félről van szó,mert az ő fél kw-ja került a birtokomba,igy lett nekem egy egésszel több.
Nem te sirtad le hanem Tasi! azt az egy KW-t
Nem sirással érem el amit szeretnék!
Biztos kimosta a zsebéből az anyukád... ...de nem én...a másik!
Nézd meg a mosógépben!

Sziasztok!
Lesirtad az okányirodában
Én kaptam a Te fél KW-odat is.
Az én forgalmim szerint:128Kw!

Akkor egy elveszett...

Lehet hogy a bőrruha zsebében maradt....

Kifordítottam...nem lett meg!

Hova tünt!?!

Tasla
na akkor megnézem direkt

Tasla
Tudomásommal igen!

A Hayabusa esetében legalább is biztosan, a szűkítőgyűrű megrendelésével,amit a szakszervíz szerel be,utána pedig kapsz róla egy papírt hogy a motorod folytott stb stb....

Ugyanígy csak fordítva!

De aszűkítőgyűrű mérete is változik,nem tudok csak a francia modellről adatot,mert az enyém miatt erről kértem infót!

a Francia motorokra 2 féle szűkítőt raktak :-98Le -re folytott illetve 106Le-re folytott!

Ez a kétfajta volt a Csaba szerint a Német piacosak is hasonlót vagy ugyanezt a szűkítőt kapták!

A TL-eknek is ez volt a bajuk utalva a régi motoromra!

Mert a Gambesz cimborám motorján mért 80-90-Le miatt egyből a Csabáék a tank alatti szűkítőket kezdték keresni!

Tasla
Csak hogy kötekedjek,mert jól esik:129!
Köszi a segítséget!
csaba
És lehet hivatalosan visszafolytatni is a gépeket?
Mint mindegyikben 128KW!

De már nem sokáig!



nem mindegy!

Tasi