Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szívesen!

Prop-Tech motorszervíz Esztergom,Fárikúti út 11210Hrsz

Csunderlik Csaba 06 33 521-460 most átköltöztek az autószalon mögé,de az ugyanott van csak azút másik oldalán!

Bővebb infó:www.prop-tech.hu oldalon!

Nagyon korrektek,pedig hozzám sincs közel,de legközelebb is hozzájuk megyek!

Ja és teljeskörű biztosítási ügyintézés is !

Az igazolást a forgalmi szerint bármelyik márkakereskedő köteles kiadni!

Sok sikert!

Tasi
És neked hány paci van a forgalmidba?
Ne haragudjatok...nem akartam senkit elkeseríteni!

Csak a tény az tény hogy az a motor amit eddig Hypernek hittem Mega hyper lett és sutba dobhatom az eddig tanultakat...mivel nekem csak pár hónapja van hayabusám ezért most olyan mintha egy új motoron űlnék...

Ez jó is meg nem is Intercityből TGV lett...de most van az hogy nagyon nem sorolom a Bungee-t a túrasportok közé!

Nagyon szeretem már már félelmetes ez a teljesítményen való szörfözés ...a hangja pedig!

Milká-nak:-értem amit mondassz,de én hiszek a padnak és a gépnek mert a csabáéknak több görbéjük is van és mit ne mondjak jól esett az összehasonlítás hogy a komplett Bódis rendszerrel rendelkező Bungee annyit tudott mint az enyém gyári rendszerrel + két Yoshi dobbal!

kimutatott a gép 5-6 lóerő többletet csak a dob és injektortérkép változtatása miatt!

Tudod milka szép ára van egy komplett Bódis rendszernek!

a Tasi
Tasi!
Írd már meg légyszíves hogy hol találom a suzukit, /web-lap, vagy telefonszám/ és a műhelynek a nevét és címét ahol csináltattad a motorodat! köszi!
Hát egy kicsit felment a vérnyomásom!
csaba
Pofára estem én is,tuti hogy utánajárok,de pont ma voltam az illetékes helyen.Ha én ezt előbb tudom!
Hát elkeseredtem!
JS1A1 a kezdő alvázszáma! 129kw a teljesítménynél!
Menjenek oda ahová gondolom....
csaba
Azt most nem tudom megnézni,de nagyon kiváncsivá tettél.
Akkor az is folytott...a matricán francia a szöveg?

De attól még lehet hogy kivették már a folytást!

A Tasi
Ez azért van így mert a japók főtengelyen mérik azt a 178 lovat!

Csak az olaszok mérnek keréken lásd Ducati!

De a pad nem hazudik!

A Tasla
Az enyém is JS1A1-el kezdődik,csakazért is megnéztem.
Egyik vas sem tudja padon azt,amit papiron irnak!Ezt egy teszt alkalmával bizonyitották(8-10 motort teszteltek).Talán az az egy tudja,amit a teljesitmény adatok megadásánál összelapátolnak.
Szasztok!

Amit írtam,azért írtam,mert az én motorom is itthoni és újjonnan vásárolt!

Márkaszervíz által itthon forgalomba helyezve, a vázszámból lehet tudni....

A JS1A1 vázszámmal kezdődő modellek francia piacra készültek szűkítőgyűrűtől függően 98 vagy 106 Le-sek!

A JS1A2-es alvázszámmal kezdődőek pedig német piacra készültek azok is folytottak!

De a megnyitáshoz nem elég kivenned a szűkítőt mert vezeték lekötésre illetve elcsípésre is szükség van!


Ha a motor mellet vagy árulkodó lehet a vázon jobboldalt elhelyezett ábrának a szövege ,nálam francia ezért hamar lebuktam!


Ha a tankot felnyitod akkor kiderül,ha csak újjnyi nyilások vannak a szívócsonkokon és nem teljes keresztmetszetben szív akkor fojtva van!

Nem javaslom az otthoni barkácsot...mert a szűkítőgyűrűk kivétele után a motor hajlamos a fulladásra és a durrogára,kell a megfelelő injektor programozása illetve a vezeték lekötése vagy elcsípése!

Egyébként a szűkítőgyűrűk eltávolítása egyszerű,a szívócsonkok toldatát oldod a blokk felöl,utána pedig alulról felfelé csavarhúzó illetve kalapács segítségével könnyedén kiüthetők!

Az ne nyugtasson meg hogy tudja az óra szerintit hatodikban....mert az csal!

Attól még lehet fojtott!

Sok sikert mindenkinek...a jó hír hogy a vázszám alapján a magyar suzuki kiad neked egy teljesítmény igazolást,nekem adtak miszerint a motorom fojtott francia piacos kivitel és csak 78KW-os ezt kell bevinni az okmányirodába és kevesebbet fizetsz teljesítmény adóra!

A Tasla
Kicsit elgondolkodtató amit irtál....
Sziasztok!
Olvasgatva amit irtál, felvetődött bennem a kérdés hogy a tavaj vásárolt új busám lehet hogy nem is annyi lóerős mint ami a forgalmiban szerepel?
A gyertyacserénél láttam a levegőszűrőnél olyan tölcséres valamiket! Azok a szűkítők?Ki lehet őket venni?
üdv
Csaba
Szasztok!

Túl vagyunk az utolsó szervizen a hayabungee-val a tél beköszönte elött!

A telószárszimeringet kicserélték,valamint kaptunk új gyertyákat is...na itt kezdődött a bibi!

A levegőszűrő cseréje közben kiderült hogy a bungee...franca!

Kemény 106 Le tudott.....húúúhaaa!

Tank alatt szép kis szűkítők voltak a szívocsonkokon...levevődött...injektotérkép beállítódott!

A yoshimura is éreztette jótékony hatását!

A bungee kitett magáért kemény 172 Le-rőt produkált hátsókeréken!

Gyerekek újra kell tanulnom az egészet...ha eddig Hyper volt akkor most MegaHyper lett!

Harmadikban is gázra egykerék,és olyan fenékrisza amitt kevés moci tud erőből kivitelezni!

Köszönöm a Prop-Tech-nek!

Gabócá-nak és Csabá-nak!

A Tasla
KÖSZI SRÁCOK.....
szeva az elejét láttam kicsit lassú még a netem,jó a vidi tényleg!

ezt többieknek is irom
személyes tapasztalat ,hogy a

videoplayer.hu -n sokkal jobban adja vissza a videót még full képernyöben is lehet nézni ,bár még nekem nem sikerült,akár 10 perces vidiket is fel lehet lőni,és képeket is full nagy minöségben be lehet töltögetni
mint a képtárba,,,,itt egyhelyen 2 ö!
ez itt a reklám helye volt
Igényes jó minőségü vidi Dobtam rá pár 5-öst
five: a videómon a hely a köröshegy után lévő leendő M7 felhajtó. a nagy Pentele-völgyhíd alatt.
kb 2,5 km,kanyargós. Talán 4-5 kanyar van benne,2 körforgalom a végén,lehet forgolódni.
Köszi!
Most értem haza, holnap felhívom!
csaba
Próbáld itt!06202191181
Szervusztok!
Fekete tankbőrt keresek tanktáskával, Hayabusára!
email címem: csabkiss@citromail.hu
üdv
csaba
fistván!

küldtem neked emilt. miden jót!
Inkább e-mailon beszéljük meg! az enyém: feket663@freemail.hu
Csak az a gond, hogy ha csak simán kikötöd, akkor az injektor visszajelző hibát jelez, és a motorvezérlés egy vészprogramra áll át, ami nem biztos, hogy ugyanolyan teljesítményt jelent, mint a normál. Ezeket a motorokat már nem lehet vésővel meg samuval javítani...