Pár hét múlva? Hmmm... a kereskedőknek bármelyiket kérdeztem még fingja nincs a k8-as busáról, se az áráról se arról, hogy mikor lehet venni. Neked van valami infód?
Bömpi !
A K8-on van teljesítménykapcsoló, ne félj tőle egyébként is csak annyira megy amennyire te akarod!
Ha minden igaz pár hét múlva többet tudok róla írni
nekem hál istennek nincs ilyen gondom simán megy 3kilót a gép de tavaszra elkészül a rendes rendszer ami nem igy lesz gányolva csak még valami rendes kipufogóst kell találnom a környéken aki csinál 1 normális összekötő csövet!
Ne legyél. Elég komoly vagy már ehhez a motorhoz! Hallgass a szívedre, ne másra! Egyik motor sem halálos fegyver, csak a jobb csuklótól függ minden. 6000-es fordulat alatt nem lehet baj!
Erről csak az jut eszembe, hogy egy barátom az XX-én ugyanilyen módon oldotta meg a 4-1 rendszert. 250 felett nem bírt menni a motor. Lehet, hogy te sem tapasztaltad még meg a Busa igazi erejét
Hogy megnyugtassalak,nem azért szeretnék Busát mert száguldozni akarok vele!
Nekem ez tetszik. Tisztában vagyok vele,hogy nagy a teljesítménye még ha rutintalan vagyok akkor is olvasok a motorokról!
Tudom,hohy 1 tapasztalt embernek is nagy kihívás ez a gép!
szerintem a busa az nem egy kezdő motor és én nem ajánlom első motornak mert brutális a teljesitménye!nem hiszem el hogy ha valaki busát vesz és azt hisz kicsit már tud motorozni nem rugja neki!
Csak, hogy már én is megszólaljak! Szerintem vedd meg nyugodtan a Busát, mindenképpen jobb motor, mint egy idegbeteg 600-as, amelyik 10000 körűl 1-esben egykerekezik. Itt legalább megvan a tömeg a stabilitáshoz. Csak a kezdeti időszakban arra figyelj, hogy 6000 fölé ne forgatsd ki a Busát, mert ott nagyon meg tud indulni. Javaslom olvasd el a Motorozás mesterfokon című könyvet, sok hasznos tanács le van írva benne. Ha kell, el tudom küldeni PDF-ben. Ha én is elolvastam volna, mikor 30 évesen elkezdtem nagymotorral motorozni, talán nem alakul ki bennem néhány rossz szokás, és sokkal jobban tudnék motorozni, nem lépett volna ki Menyus a látóteremből kb. 5 kanyar után a Hringen. De jól van ez így. Respect Menyus!
Bár minden "kezdö" és fiatal motoros igy gondolkodna!
És természetesen segitünk!Menyusnak a H-ring,a második othona!A multkor nem tudott menni,leis fujták a pályanapot.
Ezekre a képekre lenne reagálásom,de itt nem tehetem!Csak annyit irnék,nincs szerszámkészlet az XX-hez!
Egyébként a képeim között van olyan is,amin rendesen levan borogatva az XX.Menya barátom kiválasztotta a bemelegittö kört!
Pár hét múlva? Hmmm... a kereskedőknek bármelyiket kérdeztem még fingja nincs a k8-as busáról, se az áráról se arról, hogy mikor lehet venni. Neked van valami infód?
A K8-on van teljesítménykapcsoló, ne félj tőle egyébként is csak annyira megy amennyire te akarod!
Ha minden igaz pár hét múlva többet tudok róla írni
Menyus a ringen született, az lenne furcsa, ha valamelyikünk elkerülné!
üdv:
Hogy megnyugtassalak,nem azért szeretnék Busát mert száguldozni akarok vele!
Nekem ez tetszik. Tisztában vagyok vele,hogy nagy a teljesítménye még ha rutintalan vagyok akkor is olvasok a motorokról!
Tudom,hohy 1 tapasztalt embernek is nagy kihívás ez a gép!
szerintem a busa az nem egy kezdő motor és én nem ajánlom első motornak mert brutális a teljesitménye!nem hiszem el hogy ha valaki busát vesz és azt hisz kicsit már tud motorozni nem rugja neki!
És természetesen segitünk!Menyusnak a H-ring,a második othona!A multkor nem tudott menni,leis fujták a pályanapot.
Egyébként a képeim között van olyan is,amin rendesen levan borogatva az XX.Menya barátom kiválasztotta a bemelegittö kört!