Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tőlem már egy hónapja elszedték a beugrót, a Lengyeleknél már lehet kapni, szerintem kivárom!
Hi Fiveurban!

Pár hét múlva? Hmmm... a kereskedőknek bármelyiket kérdeztem még fingja nincs a k8-as busáról, se az áráról se arról, hogy mikor lehet venni. Neked van valami infód?
Légyszi ha tudsz róla többet,írd már le ide a fórumba! Köszönöm
Bömpi !
A K8-on van teljesítménykapcsoló, ne félj tőle egyébként is csak annyira megy amennyire te akarod!
Ha minden igaz pár hét múlva többet tudok róla írni
Fistván!

Menyus a ringen született, az lenne furcsa, ha valamelyikünk elkerülné!
Tri Oval sorry
Valaki 2K7 busa? Bordó igen szép 4000 km fullextrásan bejáratva, szalonállapot, Yoshimura TRS oval slip+ hátsó extra idom? 2,550 000Ft

üdv:
nekem hál istennek nincs ilyen gondom simán megy 3kilót a gép de tavaszra elkészül a rendes rendszer ami nem igy lesz gányolva csak még valami rendes kipufogóst kell találnom a környéken aki csinál 1 normális összekötő csövet!
Köszönöm,nagyon kedves vagy!
Ne legyél. Elég komoly vagy már ehhez a motorhoz! Hallgass a szívedre, ne másra! Egyik motor sem halálos fegyver, csak a jobb csuklótól függ minden. 6000-es fordulat alatt nem lehet baj!
Erről csak az jut eszembe, hogy egy barátom az XX-én ugyanilyen módon oldotta meg a 4-1 rendszert. 250 felett nem bírt menni a motor. Lehet, hogy te sem tapasztaltad még meg a Busa igazi erejét
hát én már igy vettem de az amugy az y onnál van elvágva és a bal oldali csö hely be van heggesztve!
Szia!

Hogy megnyugtassalak,nem azért szeretnék Busát mert száguldozni akarok vele!
Nekem ez tetszik. Tisztában vagyok vele,hogy nagy a teljesítménye még ha rutintalan vagyok akkor is olvasok a motorokról!
Tudom,hohy 1 tapasztalt embernek is nagy kihívás ez a gép!
Köszönöm a te véleményed is,de már komolyan bizonytalan vagyok
Neked hogy van a gyári rendszer összeházasítva az 1 db Akra dobbal? Le van vakolva a másik cső vagy egybe van vezetve a 2 oldal?
Hellósztok!

szerintem a busa az nem egy kezdő motor és én nem ajánlom első motornak mert brutális a teljesitménye!nem hiszem el hogy ha valaki busát vesz és azt hisz kicsit már tud motorozni nem rugja neki!
Csak, hogy már én is megszólaljak! Szerintem vedd meg nyugodtan a Busát, mindenképpen jobb motor, mint egy idegbeteg 600-as, amelyik 10000 körűl 1-esben egykerekezik. Itt legalább megvan a tömeg a stabilitáshoz. Csak a kezdeti időszakban arra figyelj, hogy 6000 fölé ne forgatsd ki a Busát, mert ott nagyon meg tud indulni. Javaslom olvasd el a Motorozás mesterfokon című könyvet, sok hasznos tanács le van írva benne. Ha kell, el tudom küldeni PDF-ben. Ha én is elolvastam volna, mikor 30 évesen elkezdtem nagymotorral motorozni, talán nem alakul ki bennem néhány rossz szokás, és sokkal jobban tudnék motorozni, nem lépett volna ki Menyus a látóteremből kb. 5 kanyar után a Hringen. De jól van ez így. Respect Menyus!
Mégegyszer nagyon szépen köszönöm a véleményeteket és a segítségeket!
Bár minden "kezdö" és fiatal motoros igy gondolkodna!
És természetesen segitünk!Menyusnak a H-ring,a második othona!A multkor nem tudott menni,leis fujták a pályanapot.
Ezekre a képekre lenne reagálásom,de itt nem tehetem!Csak annyit irnék,nincs szerszámkészlet az XX-hez!
Egyébként a képeim között van olyan is,amin rendesen levan borogatva az XX.Menya barátom kiválasztotta a bemelegittö kört!
Ezen a forumon,nem tehetek ellened semmit(sajnos),de jön még kutyára MAN!
Egyetértek!
Na igen,mire itthon leszek,már amúgy is rossz idő lesz
Szerintem meg azt csinálsz amit akarsz Bömpi!
Nem kell kapkodni!Áprilisig rá érsz