egyébként van néked rendes neved is Aster? Mert az adataidat nem igazán töltötted ki teljesen... hátha ismerlek és akkor rögtön küldhetem rád a négereimet
ÓÓÓÓÓÓÓÓÓ hogy fosná be Aster nem elég, hogy bemerészkedsz a territóriumomra, amit többször körbehugyoztam de még ugyan olyan színűt is veszel? fúúúúúú!
Ceva milka Bátyó!
Bömpi!Milkának sok mindenben igaza van!
Mi nem tudhatjuk innen,hogy Te hogyan nyomod mocin?
Tényleg köll hozzá valami alap!
Nem bántásnak írtam! Én lennék az egyik legboldogabb,hogy egy Busással többen vagyunk a topicban!
Ceva Dodo!
Sajna naon sok melo miután naon fontos embör lettem....
Sok-sok katasztrófa,deffekt a mocin...nem javítható,kiszúrták az autóm kerekeit...nem javítható,meghalt a számítógépem......ez is sokbs vót.....pedig haragosom-ellenségem nincs!
Amúgy minden rendben köszönöm...
Nálatok mizujság?Jól vagytok?Hiányoztatok sok túráról!
Vehetsz bármit nem csak Busát!Ez a te döntésed!De mint pár tapőasztalt motorostársam,és barátom irta,nem a köbcenti a lényeg!Most nem akarom azzal folytatni,hogy mi annak idején(öskor) Riga 4-essel keztük.De hidd el,egy Busát tudni kell terelni!Nem kis motor,és nem kezdöknek valo(hü ezt nehéz volt leirnom).Bár nagyon joindulatu,de rutin kell hozzá!És itt nem az egyenesekröl beszélek.Szerintem vegyél egy 600-ast,menj vele egy szezont(kb.10-15.000 km-et),és ha azt már rendesen terelgeted,na akkor még huzz le egy kicsit a vassal(hogy lecsillapodj),és utánna jöhet a Busa.De bármit is veszel,én sok balesetmentes kilométert kivánok hozzá!
Ja mégvalami,pedig ez fontos,MENJ PÁLYÁZNI.Ne törödj vele hogy kikerülnek,ne foglalkozz a gumin lévö majrécsikkal,ne akarj a pálya ördöge lenni,stb.Csak élvezd a kanyargást!A többi majd jön magátol.Viszont ott megtanulhatod a motorod,és saját magad határait,korlátaid!Ebbe kérheted Menyus segitségét,eddig mindenkinek segitett,és ott van a szeren(ezt ismételten nehéz volt leirnom).Ha mást nem megyek én,és segitek.
Gyerekek ez szinte új 2003-ban vették garázsban állt mert a tulaj külhonban dolgozott!
8750-et mutatott az óra mikor elhoztam azt modták még szinte új a hangja alapján,pedig nem ott vettem!
Michelin Pilot Powerek feszülnek a felniken akkor rakták fel az első gyári gumma helyére!
A plekót külön nem tudom odaadni,mert akkor nem lesz rajat semmi,azt ugyanis nem adták oda,de minden mást igen!
Dobok ,kulcsok szervízkönyv papírok meg ami jár!
A 65000.-az átírás volt nekem azt élből elengedem...a többit meg meg kell beszélni ha vkit komolyan érdekel! :)
Tényleg makulátlan még a váltó is kattog mint az új mocin!
Nincs széthajtva!
Sajnálnám ha nálam telelne,mert az egyenlőre nem megoldható...sajna!
De garázst keresek egyfolytában!
A Tasla
Akkor nem is sok,sőőőőt olcsó!
Maradok a V2-nél,egyenlőre.
Ha megnézed a Hayabusa hirdetéseket...vagy Kp-sek,vagy majdnem mindegyikből még alig van kifizetve!
Pl: -Hitelátvállalással 500e+84 hó hitel,de olyat is találtam amelyik közel van a 100hó-hoz!
Tarka...Tarka akkor csak neked 1.900000-Kp!
Úgy jó?!
A Tasla
Így helyes...mégegyszer elnézést!
A Tasla
Van egy szép eladó Hayagocsim!
Lakásvásárlás miatt eladó,11600km szervízkönyv első tulajtól vettem 2 kerek hónapja!
A motort 400000-ft körül szeretném eladni van rajta 66x35000 hitel 1500000 volt mikor elhoztam,2 havi részlet van kifizetve...a paripa zsír!
KP-esetén alku van...nekem 465000-erbe fájt átírással együtt!
Ajándék plekó,majdnem ú gummák és ajándék Yoshi dobok értéke 100000Ft! Az még nincs fennt!
Extrák nélkül is elvihető megegyezünk...sürgős!
Nagyon szép tényleg nem kókány!
Bömbi-nek!
A Tasla
Egyébként milyen színűre esett a választásod?
üdv.
Bömpi!Milkának sok mindenben igaza van!
Mi nem tudhatjuk innen,hogy Te hogyan nyomod mocin?
Tényleg köll hozzá valami alap!
Nem bántásnak írtam! Én lennék az egyik legboldogabb,hogy egy Busással többen vagyunk a topicban!
Sajna naon sok melo miután naon fontos embör lettem....
Sok-sok katasztrófa,deffekt a mocin...nem javítható,kiszúrták az autóm kerekeit...nem javítható,meghalt a számítógépem......ez is sokbs vót.....pedig haragosom-ellenségem nincs!
Amúgy minden rendben köszönöm...
Nálatok mizujság?Jól vagytok?Hiányoztatok sok túráról!
Vehetsz bármit nem csak Busát!Ez a te döntésed!De mint pár tapőasztalt motorostársam,és barátom irta,nem a köbcenti a lényeg!Most nem akarom azzal folytatni,hogy mi annak idején(öskor) Riga 4-essel keztük.De hidd el,egy Busát tudni kell terelni!Nem kis motor,és nem kezdöknek valo(hü ezt nehéz volt leirnom).Bár nagyon joindulatu,de rutin kell hozzá!És itt nem az egyenesekröl beszélek.Szerintem vegyél egy 600-ast,menj vele egy szezont(kb.10-15.000 km-et),és ha azt már rendesen terelgeted,na akkor még huzz le egy kicsit a vassal(hogy lecsillapodj),és utánna jöhet a Busa.De bármit is veszel,én sok balesetmentes kilométert kivánok hozzá!
Ja mégvalami,pedig ez fontos,MENJ PÁLYÁZNI.Ne törödj vele hogy kikerülnek,ne foglalkozz a gumin lévö majrécsikkal,ne akarj a pálya ördöge lenni,stb.Csak élvezd a kanyargást!A többi majd jön magátol.Viszont ott megtanulhatod a motorod,és saját magad határait,korlátaid!Ebbe kérheted Menyus segitségét,eddig mindenkinek segitett,és ott van a szeren(ezt ismételten nehéz volt leirnom).Ha mást nem megyek én,és segitek.
Jó barátok topic EZEN AZ OLDALON!SPORTMOTOR!IRATKOZZ FEL MEGEN!
Pussz a Caládnak!18.35 Skype?