Aha!Aztán majd nézd meg a hátsó gumid ha rá csöpög,mert rá csöpög.A brigeciol vízben oldodik!Nem árt ki mosni a kis lánckerék házat,de erröl a miszter tudna neked mesélni!
Ez így van Milka ! A nap holnap is fel fog kelni!
Örökké nem eshet,meg ilyesmik,én is sok perecet szenvedtem már...és........kutya bajom...
Tanulok akrobatikusosan esni,hogy a nézők örömüket leljék a show-ban amit nyújtok per pillanat!
Éljen az akrobatika! Már gyúrok,és algoflex fortét szedek rá!
Cevacctok!
Akit érdekel a Hévizi SportMotoros szezonzáró 2 napos túra azt kérném,hogy iratkozzon fel megen a Jó Barátok Topic-ban ......../SportMotor/
Várunk Titeket is!
Mise ugy bujtunk ki anyuciböl,hogy mindent tudtunk!Minket is más vezetett be a rejtelmekbe,és ezt a tudást illik tovább adni!Ez olyan apárol-fiura dolog!A másik,ha ezálltal kevesebbmotorost ér baleset,vagy nagyobb örömödet leled a motorozásba,az csak pozitivum!
Külömben mise vagyunk mindentudoak(talán csak én),hanem nagyon sok kilométer álltal megszerzett rutin.
De én épp az idén dobtam el a vasat(illetve elcsuszikálltam 32-vel),16-év után.
Szoval mindenki hibázik,bár énis probálltam kifogást keresni,az idöjárás,a hely szelleme,meg minden.De elbasz.... oszt jonapot.
De ebböl is tanultam,és ezt megtudom osztani veletek.
De még mekkora kapoloklista!
Itt jegyezném meg,még kétszemélyel is ott voltam a szeren,ha jol emlékszem!
A glettelésröl meg csak annyit,hogy ezért nem szabad lassan menni!Én is akkor dobtam el mikor már a levezetö körön voltam.Viszont mivel 32km/o-val tipegtem,a kár is kicsiny lett(60.000Ft)
Keresd meg a láncot a motoron. Általában a bal oldalán hátul lennt van. Fogd meg lazán a láncspray-t, nyomd meg a tetején és lágy mozdulatokkal jobbról balra vizszintes irányban mozgasd a kezed a lánc mentén. Amennyiben a műveletet hátsó kerék bakra állított motorral végzed, úgy üresbe téve tudod forgatni a kereket az újabb kezelendő láncfelület eléréséhez. Ha nincs ilyened akkor egy szakasz kezelése után told odébb 1 méterrel a motort. Ezt a műveletet addig végezd, mig a lánc teljes hosszában nem végeztél.
nem akartam én se kimaradni a sorból... nemutolsósorban mert hasonló cipőben járok. Egy gyönyörű bordó motorba lettem szerelmes , és megvalósítottam az álmom. Tisztában vagyok vele hogy még kicsit sok nekem, de észnél vagyok, és nem rohanok száguldozni. A motorozás önmagában egy szuper dolog, és jó látni itt a fórumon, hogy a tapasztaltabbak segítenek azoknak a kezdő, tanulni vágyóknak. Kösz nektek!
Sziasztok!
Az egyik társunknak, Spognak Esztergom környékén első defektje lett.
Ha valaki tudna segíteni, az legyen szíves hívja a 06-70-553-99-02 számot.
Előre is köszönjük a segítséget.
Örökké nem eshet,meg ilyesmik,én is sok perecet szenvedtem már...és........kutya bajom...
Tanulok akrobatikusosan esni,hogy a nézők örömüket leljék a show-ban amit nyújtok per pillanat!
Éljen az akrobatika! Már gyúrok,és algoflex fortét szedek rá!
Akit érdekel a Hévizi SportMotoros szezonzáró 2 napos túra azt kérném,hogy iratkozzon fel megen a Jó Barátok Topic-ban ......../SportMotor/
Várunk Titeket is!
Mise ugy bujtunk ki anyuciböl,hogy mindent tudtunk!Minket is más vezetett be a rejtelmekbe,és ezt a tudást illik tovább adni!Ez olyan apárol-fiura dolog!A másik,ha ezálltal kevesebbmotorost ér baleset,vagy nagyobb örömödet leled a motorozásba,az csak pozitivum!
Külömben mise vagyunk mindentudoak(talán csak én),hanem nagyon sok kilométer álltal megszerzett rutin.
De én épp az idén dobtam el a vasat(illetve elcsuszikálltam 32-vel),16-év után.
Szoval mindenki hibázik,bár énis probálltam kifogást keresni,az idöjárás,a hely szelleme,meg minden.De elbasz.... oszt jonapot.
De ebböl is tanultam,és ezt megtudom osztani veletek.
Itt jegyezném meg,még kétszemélyel is ott voltam a szeren,ha jol emlékszem!
A glettelésröl meg csak annyit,hogy ezért nem szabad lassan menni!Én is akkor dobtam el mikor már a levezetö körön voltam.Viszont mivel 32km/o-val tipegtem,a kár is kicsiny lett(60.000Ft)
Ne haragudj Aster....kérlek neeee!
Keresd meg a láncot a motoron. Általában a bal oldalán hátul lennt van. Fogd meg lazán a láncspray-t, nyomd meg a tetején és lágy mozdulatokkal jobbról balra vizszintes irányban mozgasd a kezed a lánc mentén. Amennyiben a műveletet hátsó kerék bakra állított motorral végzed, úgy üresbe téve tudod forgatni a kereket az újabb kezelendő láncfelület eléréséhez. Ha nincs ilyened akkor egy szakasz kezelése után told odébb 1 méterrel a motort. Ezt a műveletet addig végezd, mig a lánc teljes hosszában nem végeztél.
Tudom kapoloklista!
Gratula Hubi! Amúgy is gyenge az XX csapat!
AZ ERŐ LEGYEN VELETEK!
Nagyon szép a motorod,gratulálok hozzá Igen ésszel kell nekünk motorozni és akkor nem lesz baj!
Sok sikert és benzingőzt kívánok neked
nem akartam én se kimaradni a sorból... nemutolsósorban mert hasonló cipőben járok. Egy gyönyörű bordó motorba lettem szerelmes , és megvalósítottam az álmom. Tisztában vagyok vele hogy még kicsit sok nekem, de észnél vagyok, és nem rohanok száguldozni. A motorozás önmagában egy szuper dolog, és jó látni itt a fórumon, hogy a tapasztaltabbak segítenek azoknak a kezdő, tanulni vágyóknak. Kösz nektek!
Az egyik társunknak, Spognak Esztergom környékén első defektje lett.
Ha valaki tudna segíteni, az legyen szíves hívja a 06-70-553-99-02 számot.
Előre is köszönjük a segítséget.