elkinlódgatunk
Vannak még tervek: szívó vezérműtengely a kipufogó vezérműtengely helyére(a szívó nagyobbat emel)
az új henger beépítése, teljes hajtókar és főtengelycsapágycsere, a vezérműlánc feszítőt is le kellene cserélni, egy szép új festés. Kb. ennyi. Köszönet Fiveurbannak a cuccokért!
Ha valakit érdekel egy Power Commander, az Indexes Hayabusa fórumon van egy eladó 50 eFtért. Szerintem megéri. Nem az enyém!
igaz balcsirol szakado esöbe jöttem haza..de ez inkább olyan mintha valami nem lenne a helyén feszülne és hirtelen a helyére ugrana ...nahh ezt jol megmondtamm
Saktó!
Állítólag a duplagyűrüs láncnál....bemegy a víz a láncszemek közé.........én is csak hallottam...mert nyikorgott nekem is,és majd meghülyültem már tőle,nem tudtam honnan jöhet a nyikorgás,még hátsó kerékagycsapágyat is cseréltem kínomban,nehogy az legyen a baj.......
én már nem tom mi baja ..recseg ..most lepucoltam szinte fémig a láncot mert tiszta redva volt,befujtam,most nem hallom hogy recsegne de azért leviszem a motordoktorhoz..(busacsabi)
hali!
én már nem tom mi baja..most lepucoltam szinte fémig mert tiszta redva volt,befujtam, hagytam álni most nem hallom hogy recsegne..de azért leviszem a motordoktorhoz (Busacsabi)
Sziasztok!Ritkán vagyok itt a fórumon de mindig bele olvasok.Canadai oldalon láttam Hayabusa dzsekit.
Sajnos angolul nem tudok de szeretnék rendelni 2 db-ot.Ha tudnátok segiteni megköszönném. http://www.joerocket.com/produ...
Esetleg ha többen rendelünk olcsóbb lehet a posta?
Köszi a választ! Igazából semmi gondom vele, csak én melózni is vele járok, és elképesztően elkezdett idegesíteni a hangja! Gondolom nem kell bemutatni a lovaskocsi hangot a rossz utakon. Budapesti utak ugye szinte mind ilyen. Ezért kérdeztem.
Szia Laci! Ha nem szükséges, akkor ne cseréld le. Én megtettem, mert egy kicsit ütött a Braking, visszatettem a gyári tárcsákat, egy kicsit pépesebb lett a fék, de nem jelentős a különbség. Ha rám hallgatsz, próbáld meg Lucas carbon versenybetétekkel, az első fékezés elég gyengus, de ha bemelegszik, akkor csodálatos lesz a fék. Városi forgalomban nem nagyon hűl le a tárcsa, így nem romlik a fékhatás. Esetleg autópályán hűl le, de ha néha néha meghúzod egy kicsit a féket, akkor ott sem lehet gond. Tegnap feltettem a GSXR 1000 eredeti fékmunkahengerét, így most végre olyan a fék érzetre is, ahogy mindig is szerettem volna. Könnyed, de nagyon harapós, könnyedén adagolható, egyszóval szuper.
megtaláltam amit akartam! most még 40 dollárral lcsóbb is http://www.whaledeal.com/SUZUK...
nekem feketében kell gyönyörü ledes indexekkel,,,
meg kérdem ha 2 öt veszek mennyit engendek el belöle ?
István hozzád intézem a kérdést. Szerinted megbánnám, ha lecserélném a Braking tárcsákat gyárira? A fém cső marad, Ferrodo racing szinter pofákkal. Csak mert neked mind a kettő volt ezért kérdezlek. Bár te a tökéletesre törekszel, ezért most tekints el ettől, és így nyilváníts véleményt! :) Kösz!
köszi fistván megint ott vagy a topp on,,igazad van igy kicsit más szemszögböl el met a varázs,és azok a kicsi kerek indexek mintha béka szeme lenne kettöööö pffffff
pedig ami nekem volt sokkaé eéönyösebben volt meg épitve pont az tetszett hogy bele olvadt az idomba!
az ár hmmm nem olcsó de ha tetszene 100%an meg venném úgy is...
....kérlek tunningolj!
No tényleg menek,sziastok!