Csabikám!1 Direkt nem írtam nevet a hozzá szólásomhoz,mert egy percig sem gondoltam,hogy be akarsz csapni.Te csak közvetítő� voltál a dologban nem hibáztatlak érte,nem is te számoltad be,nem tudhattál róla semmit.2 A függőleges és a párhuzamos az geometria!Tök mindegy mivel méred,de a lézer általában be jön,igaza gyári türés határokat nem ismerem,de te is láttad,hogy ferde!3 Nem kértem hogy ne keress a bolton!Kereskedő� vagy ebből élsz,2,2-őt mondtál a busámra,2,35-ért árultad,de végül csak 1.9-et adtál volna érte!Akkor ez így nem 1Ft hanem 450000 alap hangon!Enyivel lett drágább a gixer 1 hét alatt
Egyébbként eszembe nem jut olyan, hogy akár 1 ügyfelet is, de főleg meg BARÁTOT át vágjak akár 1 forintal is. Aki ismer az tudja.
Se üzletileg, de főleg meg magam miatt sem megengedhető.
Hogy legyen tiszta a kereskedő oldaláról is a dolog.
Menyus tőlem akarta megvenni a GSX-R 1000 típusú motort amiben 1521 km van.
Ahogyan írta a motornak volt 1 jobb oldali borulása aminek következménye a bal oldalidom fényezés.
Az idomon 2 db matrica hiányzott amit természetesen gyáriban be is lett volna rendelve. A farokidomnál az index kiugrott a műanyag tartóból, illetve a generátor horzsolt és a váltókart tört. Ezek mind gyári alkatrészekre lettek lecserélve. A motorkerékpárt elvitettem Sima Bélához akivel bemérettem a vázat. A mérések szerint sem a váz, sem pedig semmi nem sérült a balesetben. A motorkerékpárnak csúszása volt nem pedig frontális ütközése. A motornak le lett bontva az oldalidoma is ahol szintén sérülésmentes volt minden. Az, hogy az első felni üt nem elképzelhetetlen, de Bp-en az a csoda ha nem deformálódik.
A motorbeszámításnál sajnos nekem is figyelembe kell vennem a piac és az új Hayabusa megjelenését. Továbbá még mindig veszett gyorsan próbáltam vevőt találni Menyus motorjára 2.350.000.- ft magasságában. Szeretném hangsúlyozni, hogy szerintem a kerék oldalához helyezett vízmértékkel nem lehet kimérni egy futóművet. Továbbá sem átvágni, sem pedig megrövidíteni nem akartam Menyust. Csatolom a fotókat ami még sérült állapotot mutatja. Ha valaki erre azt mondja, hogy totálkáros volt akkor én kérek elnézést. Se a fejidom, se a sárvédő nem volt cserélve. Minden gyári maradt a fent leírtakon kívül.
Ez az én meglátásom!
fiveurban! Engem asszem érdekelne, de lehet hogy csak a jövő hónap elején, mert még ebben a hónappban van egy két találkozó+a haveromnak elment az esze: nősül. Egyébként mi pénz?
Hát az úgy volt.....az eladó szerint kis sérülés a generátor fedélen,és le törött a váltó kar!Ezt le számítva sér mentes a bringa!Mikor jobban megnéztem,a far idom szét esve,index törött,bal oldal ujra fujva,matrica hiány,kezdtem gyanakodni Fel bakoltam a bringát,és lézeres vízmértékkel át néztem!Eredmény:3cm a futómüben,8-cas az elsö felniben,és a balos féktárcsában.Aztán,ami kicsit fályt,mivel barátrol van szó,az első meg álapodásunk szerint 2,2-be beszámolja a busát,+4 kiló,erre ráztunk kezet!Mikor legközelebb beszéltünk,már csak 1.9 a busa!harmadszor már be sem számolja!használtba használtat?Ezért egy kicsit rossz száj ízzel gondolok vissza az egészre!
Mire cseréled? Most vett a haverom valami HJC sisakot 57 pénz körül, nagyon tetszik, van benne beépített napszemüveg féle, ilyen lecsúsztatható a plexi alatt.
Ja,ja...mostan nézem,az adatlapodon......
Az enyim is tág mán,hogy levágatttam a hajam kopaszra ,megvan a bőrrepedezés is,de mán 2 éves,tehát nem is csoda,szeptemberben csere,Mr.-né ament mondott rája!
Én is NITRO-ban nyomom, de elcsesztem, újonnan még az "L"-es tünt jónak, de mára már tudom, hogy "M"-est kellett volna venni. Asszem N-900V valami aerotech, vagy mi. Meg alul a műbőr, már teljesen összerepedezett. Amúgy nem volna olyan rossz sisak...Ja meg a szine kék, a moci meg bordó-ezüst.
Se üzletileg, de főleg meg magam miatt sem megengedhető.
Ennyi.
Menyus tőlem akarta megvenni a GSX-R 1000 típusú motort amiben 1521 km van.
Ahogyan írta a motornak volt 1 jobb oldali borulása aminek következménye a bal oldalidom fényezés.
Az idomon 2 db matrica hiányzott amit természetesen gyáriban be is lett volna rendelve. A farokidomnál az index kiugrott a műanyag tartóból, illetve a generátor horzsolt és a váltókart tört. Ezek mind gyári alkatrészekre lettek lecserélve. A motorkerékpárt elvitettem Sima Bélához akivel bemérettem a vázat. A mérések szerint sem a váz, sem pedig semmi nem sérült a balesetben. A motorkerékpárnak csúszása volt nem pedig frontális ütközése. A motornak le lett bontva az oldalidoma is ahol szintén sérülésmentes volt minden. Az, hogy az első felni üt nem elképzelhetetlen, de Bp-en az a csoda ha nem deformálódik.
A motorbeszámításnál sajnos nekem is figyelembe kell vennem a piac és az új Hayabusa megjelenését. Továbbá még mindig veszett gyorsan próbáltam vevőt találni Menyus motorjára 2.350.000.- ft magasságában. Szeretném hangsúlyozni, hogy szerintem a kerék oldalához helyezett vízmértékkel nem lehet kimérni egy futóművet. Továbbá sem átvágni, sem pedig megrövidíteni nem akartam Menyust. Csatolom a fotókat ami még sérült állapotot mutatja. Ha valaki erre azt mondja, hogy totálkáros volt akkor én kérek elnézést. Se a fejidom, se a sárvédő nem volt cserélve. Minden gyári maradt a fent leírtakon kívül.
Ez az én meglátásom!
Menya nem!
Ez nagyon csúnya!Pláne egy baráttól!
Hozzám nőtt!
Az enyim is tág mán,hogy levágatttam a hajam kopaszra ,megvan a bőrrepedezés is,de mán 2 éves,tehát nem is csoda,szeptemberben csere,Mr.-né ament mondott rája!
Örülök neki...........