Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 2002 előttieknek a segédvázzal volt problémája, ha kétszeméllyel, vagy sok csomaggal terhelted tartósan hajlamos volt elrepedni, de ezen lehet segíteni, más gond nincs vele.
Köszi szépen a segítséget!
Akkor azt mondod hogy nyugodt szí­vvel ajánlanád?
Az adatokat amiket í­rtál azokbó³l nekem az tűnik, hogy nem kerül sokkal többe a fenntartásuk mint egy hasonló sportmocié!? A 2000 körüliekről van vmi infod? Vagy nem volt modellfrissítés idő közben? (elektronika stb.)

Üdv, Laci
Fogyasztás:6,5-7,5 ig 8,5 a /természetesen/ Német sztrádán 200 felett

Lánc:D.I.D. csuklófüggő 20000- 30000 km

Gumi: na ez nagyon csuklófüggő Conti Road Attak 8000-12000 km

Megbízhatóság: csak a kopó alkatrészek cseréje

Motorozhatóság: ha tudsz felveszi a versenyt szinte mindennel és mindezt 4-5000 fordulaton
Sziasztok!

Egy pár infot (fogyasztás, gumi és lánc kopás,fenntartási költségei, megbízhatóság,motorozhatósága) szeretnék kérrni a Hayabusáról, mert lehet hogy a közeljövőben ilyen gépet vásárolnék.

Előre is köszi a segítséget!
Hát van ilyen boni M
A név........hát igen
wazzze rutinos róka vagyok már,,simán kaja elötte azért tudtam kikhez megyek nagy piások ,,szlovák csapat
meg fél liter viz lefekvés elött konkétan mialött azt mondod hogy na most el alszok,reccs fél liter viz!
de még iyg is kótyagos voltam
Egyébként lehet, hogy eladom a böszmémet év végén, lesz benn vagy 4 000 km...ha vki tapogatódzik ilyen irányba szóljon,,,,
Húúúú de szól eza Jóskamura triovál... pff
Ilyenkor szoktam mondani: Minek iszeik aki nem birja...
Zoo! Az segit ha piálás előtt jól bekajálsz, és akkor nem lesz bajod tőle (feltéve hogy nem az a cél)!
A multkor nekem is sirerült 1 kicsit bekarmolnom, éhgyomorra. De aztán gyorsan ettem és visszavettem a tempót és a mennyiséget igy másnap nem volt bajom . Nem ugy mint cimborámnak.... Ő még délelőtt is csak szédelgett én meg nem tudtam mio baja
már meg vágtam a 10 perces részt fele zene alatta,alakul,alakulgat
húúú de másnapos vagyok zöld, piros-absinth a piros 80% volt wazzze
irány munka
iszom a leveseket minden órába hogy jobb legyen a gyomrom,,,
Várlak!
na pá...egy kis alvás....
jómagam is a munka oldalát tolom,,,,
idö Q szar!
igy nem is gond hogy hétvégén is munka...
meg nem is nagyon tudtam irni mostanság kicsit fagyos volt a hangulat itten
viszont a napokban mentem egy karikát és szinte 7 percen keresztül le sem esett a mutató 200 alá ez már itt nagy szóóó nagyon jól esett a móka
majd fel lövöm a vidit
ma születésnapi partyra vagyok invitálva,ezért nem érek rá ezzel foglakozni de ami késik nem múlik...
üdv zo
Tittelett!
Én nem!
Cumiztam este 11-óta/Sissy Bál,és esküvő,és Roxer/most értem haza,és megyek vissza éjfélre......
Holnap 3 esküvő,és más egyéb jópofa dolgok!
Mindenkinek jó túrát,és hétvégét kívánok!
Vasárnap,ha hazaértem gyüvök...... ........ha még tudok.....
Mindenki elment túrázni?
Hívj fel megbeszéljük
Mi történt vele, hogy eladó? ÉS mennyi lenne az ár?
Van 23000 km van benne, ennek megfelelő állapotban van a henger és a dugók is, olajat nem evett!
Hello Fiveurban! Henger van? És ha van, mennyi és milyen állapotu?
Hayabusa blokkalkatrészek eladók!
Szia fistvan!
Régebben olvastam hogy van eladó magura radiális fékmunkahengered érdekelne engem ha még megvan. Kérdésem még hogy csak hayára jó vagy bármi másra felszerelhető? A telefonszámod kéne vagy hívj fel légyszi a 06703385469-es számon előre is köszi.
Szó sincs róla. Nincs semmi fére értés.
Ez már egy lecsengett dolog és pont.
Este viszont haza megyek a kedvenc kézigránátomért, és elsülyesztem a szigetet itt óbudán.
Feltörték a kocsimat.
De ne értsd félre !
Két dolgot leírok én is. Ahogy te is írod Csabi, én rögtön éreztem hogy te vagy a háttérben. A második, ha eladtad akkor már nem kell a fotó!
A függőleges és vízszintes dolgokban egyet értek de nem egy mindegy irányban ferde talalyon egy házi emelőnél ami nem pontos lássuk be.
Leírjam azt a világnak, hogy lett volna a busa és a GSXR eladás vagy ne.
Milyen 450.000.- forint különbözetet keresel?
Röpke számításaim szerint + 2.000.000.- forint kb nyereség + egy kifizetett GSXR NEKED.
A busádat meg legjobb tudomásom szerint kb 2 hónap türelmedet kértem nem többet.
Volt egy megállapodásunk amit én úgy gondolom, hogy rajtam nem múlt volna.
Sőt szerintem már egy felni is van nálad. ( Nem kérem vissza köszönöm!)
Menyus a nevet nem kell írni mert szerintem kevés ember nem tudja kiröl van szó.
Még egyszer nem értem, de nem csak a Sima Bélát kérdeztem meg hanem ezer más szerelőt is. Vízmértékkel amin egy piros pont van nem lehet egy motorkerékpár futóművét bemérni, úgy hogy rárakod az első kerékre úgy hogy a motor hátulja van csak az emelőn.
Egyébbként miután darabokra szetted a szalonban az elejét, oldalát, hátulját(még az akkumlátor is megjelölted nehogy ki legyen cserélve) te sem láttál rajta sérülést sehol máshol.
Erre kérdeztem meg hogy ha nincs sehol sérülés hogy lehet elmászva az eleje.
A másik nem fogok eladni egy sérült motor.
Nem fogok a sitre menni mert a motornak műszaki problémája miatt elesnek vele.
Szerintem neked ez a motor nem kellett már a késöbbiekben.
Csak mivel foglaló volt letéve egyszerübb volt a motor állapotra hivatkozni mint vissza mondani.
Egyébbként meg már belefosok, mert te nem károsodtál anyagilag a GSXR-t meg eladtam 2.600.000.- ft-ért.
A másik meg az , hogy szerintem nem kiváncsi senki erre.
Mindenki eltudja dönteni mit gondoljon.

A GSXR-ről a teljes fotót holnap felrakom.