Zoohayabusa utalóg boldog születésnepot kivánok!kérdésem lenne hozzád mégpedig hogy honnan van az üléshuzat ami a mocidon van és milyen árba lehet szerzni?
köszi szépen...
fel nyomok pár képet ,ahogyan a szük baráti körrel ünnepeltem...
látod ezért nem akarom a kuplungot igénybe venni a kerekezéshez igy abszolult benzin fogy ...
gázt neki aztán a többit meg csiálja ö szépen magátol ahogy cincálod neki...
1.elsö reggel szüli nap után
2.magától érthetö
3.a baráti kör
Régen engem is okítottak, próbálkoztam is babettával meg a 125-ös Laverdámmal
Azt mondták a spíler csávók, hogy érdemes nagyon lassan, fokozatosan megtanulni, csak a tutit elvállalni mert úgy egyszer sem esel hanyatt. Egyik haver úgy tanult meg 1 szűk 1 év alatt egy 600rr-el szépeket kerekezni, hogy eleinte csak pöckölgette a kuplungot, csak mindig nagyobbakat pöckölgetett. Fél évvel később kuplungcsere, 1 évvel később már simán felkapcsolt 2-be. Odaát kérdezd meg G67-et, Ő tanította Skandit is. Repüljön a sólyom!
Az F1 a komputer hibajelzője!
Ha jól tudom,amikor folyamatosan világít índítás után,akkó gáz van!
Simán gyújtáson világít,aztán indítás után elalszik a drága....
köszönöm a jókivánságos hozzá szólásokat,még van otthoni magyar idö szerint ma 24:00 ig visszaszámolás a torta gyertya fújásig,ugyan is éjfélkor lépem át azt a bizonyos idöt....az itt 23:00 óra ekkor történik....
egyébként azért kukorékolok még itt mert sütöm a szülinapi csoki tortáimat a holnapi bulira,mert nagy ereszd el a hajam lesz,,,in da house dj stb nagy banzáj szivesen látnálak vendégségben, pár 10-20 hayást :) de ez nem nagyon kivitelezhetö,mondjuk itt inni meg dance-elni kell
mivel még bennünk is van egy olyan autómatika amit eggyensúlynak hivnak,és ugye idáig az volt a feltételes reflexed hogy ha fel emeli le nyomd a géped,mert az a biztonságos ezen is túl kell jussál gyakorolni kell én el játszottam kb 2 órán keresztül fél tank üzem anyag füst mivel pörgeted a gépet zaba van! elöször mikor komolyabban meg emeli a gép magát olyan érzésed van hogy jajjj ez Q magas és vissza nézetm videón röhögtem éppen el melete magát a kerék
hidjétek el az a leg jobb ha valaki kameráz és vissza nézed és látod még miylen messze vagy a hátra bukástól és ez ad még inspirációt hogy óóó lehet még emelni! csak bátran ......és utánna érezni is fogod hogy ott nagyon jóó mert sokkal lazábban tartja magáta moci kissebeket kell rángatni a gázon hogy vissza emelje magát ....
egy kis kiegészités................
nos mivel még ifjú padavan vagyok ,én nem tanithatok!
de el mondom hogyan tanitottak,állitólag ez a veszéjesebb módja mert abszolult csak gázzal játszok,a hátsó féken azért nem árt képben "labbal lenni!"
ezért busával csak 1 esben csinálom még eddig,nem kapcsolok még fel miközben kerekezek csak szokom a pozitúrát,és meg is érkeztünk a lényeghez,,,
1 es fokozat 4 ezres fordulat lazán tartod magad nem mereven,és kakaóóó neki! rögtön 3 tized másodpercig majd meg kell találni azt a gáz poziturát,"de nem mereven be tartani hanem izgága rángatásokkkal mindig adsz neki aprokat ami kényelmes neked és fent tudod tartani mert ugye rohamosan emeli az orrát meg ugye fordulat is emelkedik és ugye a 12 óra a megfelelö lenne ha addig fel meri az ember emelni de van egy szög is ahol nyugisan el lehet vele játszani és könynedén vissza emeled oda mondjuk ezt 10-11 órának ott még gáz adásokkal vissza vissza lehet játszani ,de mivel gyorsulsz közben ezárt 3 másod perc múlva kijátszod a fordulat tartományod és el ejti magától szépen,
lényeg! mikor érzed hogy le ejti akkor még bátran kakaóóóó.... neki hogy ne puffanjon az eleje! igy abszolult nem ártasz se kuplung se telók!
a másik a kuplungal való fel segités nah ez szerintem rohamosan oda vágja a kuplung élet tartamot ha azzal pluszban játszol fel segiteni...ezt még nem müvelem nincs is szándékomban ez a pár másdoperc mig fent van az eleje 10-11 órában elég élmény nyujt,de ha hozzá szokik majd az egyén a gépéhez és meg találod azt a pontot közel nagyon 12 höz akkor sokáig el lehet kerekezi 90-110 km/h val
van 1 nagyon egyszerü trükk hogyan lehet meg szokni a 12 órát!
kötélel fel kötötd a mocit egy komoly termetü gerendára,és meg lovagolod a garázsba! több órán keresztül fel le szálsz meg mászod.. hogy szokd
aztán az elsökeréknél fel kötöd de itt kell segitség is és meg keresni azt a balansz pontját mikor meg áll magától a hátsó keréken nah azt a pontot kell meg szokni és ott tartani ,de jelzem ez nem 600 as moci azokkal szokták ezt játszani,,lényeg hogy minél közelebb kell kerülni ehhez a ponthoz és nagyon messzire el lehet gurulni hayával is....
kellemes szórakozást mindenkinek ha kedvet kaptatok hozzá
Zoohayabusa utalóg boldog születésnepot kivánok!kérdésem lenne hozzád mégpedig hogy honnan van az üléshuzat ami a mocidon van és milyen árba lehet szerzni?