Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Küldöm,de a héten már csak a hétvégén leszek elérhető.
Dodo nekem is küldesz egy mailt! :)
Szia Dodó!

Várom az infót akkor mailben! Nagyon köszönöm és persze hogy érdekel!
Ilyen!
Szia csöle, itt vagyok csak nagyon ritkán van időm benézni, a rendszámról e-mailben ha érdekel.
Werhovina - Riga - két ETZ250 - 400as YamahaXS - 400-as Bandit, majd 1200-es, és most a Sólyom.
milyen az az út ? amúgy neked mien motorod volt a busa előtt ?
Tegnap Szlovákiában jártam mocizni 719 Km lett a vége! Sajna egyedül, de csodás volt, az a híres 577-es út elképesztő, nem hiába nevezik a motorosok paradicsomának. Egyszer gurulajtok el oda, és menjetek egy oda visszát! Az 60km szédülni lehet a végén! :)
Mi ugyanígy vagyunk a témával...lassan,öregesen...
Kösz, de mint a képen is látszik vannak hiányosságok, de ez van! Így is örülök neki, hogy sikerült.
Nem
Az biztos hogy az egyik leg cucc a Magura. Amúgy simán hozzá szokik az ember.
oké, múlthéten pont maglódra kellett vinni építkezésre szóval reméljük beindul az üzlet
ultrás zolit nem ismered ? ő is ott lakik nemzetközizik
Hát le a kalappal!Hívhattál volna csempézni minket!
Izlések és pofonok...
Hát.... biztos sok munka volt, de szép lett!
Kösz de egyenlőre túl vagyok a dolgon, de megpróbálom nem elfelejteni, hátha kell még később!
Szinpatikus a Magura, de félek, mert én nekem meg azt hiszem közelebb áll ha meg kell markolni a féket. Lehet átesnék a kormányon, az első fékezéskor. egy haverom Hornetjén ámultam el amikor cseréltünk, az első fék kostolgatásnál, majdnem átestem rajta.
cool13 ha építkezésre sóder kell vagy egyéb ömlesztett áru akkor tudok segíteni, megbeszélt árban
A mi pecónk előtte utána képek. Nem egy nagy élmény a lakásfelújítás az fix!
Én is azt gondoltam, hogy jó volt a fék, míg ki nem próbáltam egy modern 1000-est, vagy a régi motoromat, egy Yamaha Bulldogot, ami szárazon 227,5 kiló, és mégis olyan jól adagolható a fék rajta, hogy csoda (98-99-es R1 fék van rajta). Nem a fékerővel van a gond a Busán, mert az van, csak tépni kell azt a kart mint egy állat. Ha nem lett volna a Bulldog, lehet, hogy fel de tűnt volna, csak azon nagyon hozzászoktam, hogy jó a fék, aztán a Busán meg a sírás kapott el, mikor először meghúztam a kart.
Tittelett!Alakul,köszönöm szépen,mellette sok meló...
Hát már nekem is nagyon számítana a rendszámtáblatartó limlom cseréje úhhogy DODÓÓÓÓ ! Jelentkezz!
István nincs ez a fék dolog túlmisztifikálva? A múltkor olyat lassultam és fékeztem azóta is kék zöld a térdem alatt belül a lábam, ahol bevertem a blokk oldalába. Mert egy okostojás autós nem nézett a tükörbe, és meghúztam a kart rendesen. A gumi fogott mint állat, a kormányteló dolgozott bitangul, így is rángatta az elejét. Egy kormányteló nélküli mocin, már darabokban lenne a moci és én is! Szóval én a Braking tárcsa, fém cső, Ferrodo utcai szinter egységgel, teljesen meg vagyok elégedve. Csak kiváncsi vagyok mivel magyarázod, és mennyivel jobb így mint régen.
Az összes motorkerékpár váltója alkalmas kuplung nélküli váltásra, csak hát míg versenyen nem nagyon számít egy pár limlom, amit ki kell cserélni, addig utcán, itt Magyarországon nekem nagyon is számít.