Tegnap Szlovákiában jártam mocizni 719 Km lett a vége! Sajna egyedül, de csodás volt, az a híres 577-es út elképesztő, nem hiába nevezik a motorosok paradicsomának. Egyszer gurulajtok el oda, és menjetek egy oda visszát! Az 60km szédülni lehet a végén! :)
Szinpatikus a Magura, de félek, mert én nekem meg azt hiszem közelebb áll ha meg kell markolni a féket. Lehet átesnék a kormányon, az első fékezéskor. egy haverom Hornetjén ámultam el amikor cseréltünk, az első fék kostolgatásnál, majdnem átestem rajta.
Én is azt gondoltam, hogy jó volt a fék, míg ki nem próbáltam egy modern 1000-est, vagy a régi motoromat, egy Yamaha Bulldogot, ami szárazon 227,5 kiló, és mégis olyan jól adagolható a fék rajta, hogy csoda (98-99-es R1 fék van rajta). Nem a fékerővel van a gond a Busán, mert az van, csak tépni kell azt a kart mint egy állat. Ha nem lett volna a Bulldog, lehet, hogy fel de tűnt volna, csak azon nagyon hozzászoktam, hogy jó a fék, aztán a Busán meg a sírás kapott el, mikor először meghúztam a kart.
István nincs ez a fék dolog túlmisztifikálva? A múltkor olyat lassultam és fékeztem azóta is kék zöld a térdem alatt belül a lábam, ahol bevertem a blokk oldalába. Mert egy okostojás autós nem nézett a tükörbe, és meghúztam a kart rendesen. A gumi fogott mint állat, a kormányteló dolgozott bitangul, így is rángatta az elejét. Egy kormányteló nélküli mocin, már darabokban lenne a moci és én is! Szóval én a Braking tárcsa, fém cső, Ferrodo utcai szinter egységgel, teljesen meg vagyok elégedve. Csak kiváncsi vagyok mivel magyarázod, és mennyivel jobb így mint régen.
Az összes motorkerékpár váltója alkalmas kuplung nélküli váltásra, csak hát míg versenyen nem nagyon számít egy pár limlom, amit ki kell cserélni, addig utcán, itt Magyarországon nekem nagyon is számít.
Várom az infót akkor mailben! Nagyon köszönöm és persze hogy érdekel!
ultrás zolit nem ismered ? ő is ott lakik nemzetközizik