velem akartak anno gyártatni féktárcsát de hiába is magyaráztam az okosoknak h az bli anyagbol nem szabad megcsinálni
mivan ha 200nál beadja a kulcsot
ugyhogy elkönyvelték h nem tudok esztergálni
egy szo mint száz sima vasbol szerintem nem szabad megcsinálni
mert sajna nekem ez már igy ebben a formában nem kell
najo ez igy ebben a formában nem igaz:-)
szeretnék majd megint egy uj busát venni és most tök felesleges h itt porosodjon a mühelyben
elmult két évben ha max 2 ezret ha ment
Csak a feleségével? tudtam beszélni, azt mondta, hogy este 8-9 körül próbálkozzam, mert akkor ér haza a munkából. Biztos jó kedve lesz, mert még nem volt dolga egész nap túl sok hülyével. Azért én is zaklatom egy kicsit.
csak nem fog nagyon haragudni.
Megpróbálom elmagyarázni, de nem biztos, hogy szabatos lesz:
Ha jól sejtem, úgy néz ki a szegecs, hogy a külső szélén van egy perem, a belső részén pedig egy omega alaku zeeger-gyűrű, ez alatt van egy hullámos alátét, ez egy síkba kényszeríti a kopórészt azzal az alumínium résszel, ami felfogja a féktárcsát a felnire. Ez a kapcsolat egy kicsit rugalmas, így nem zörög, de el tud mozdulni a kopórész egy kicsit a felfogórésztől. Ilyen gyárilag a Braking tárcsa is és az eredeti féktárcsa is. Utcán csak így szabályos elvileg.
hasamraütve 5e ft /db és a levágása is kb