Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még annyit, hogy ezek az öntött 195-ös szériáju munkahengerek, nem a 190-es CNC mart cuccok, amiket most visszahívnak anyaghiba miatt.
Info: www.magura.com
Nem használom én sem sűrűn kuplung nélkül, vigyázok rá, de mehet simán a dolog! Maga a váltó szerkezete és felépítése, alkalmas rá.
Ez a kuplung nélküli váltás nekem két váltóvillába és két fogaskerékpárba került, úgyhogy én inkább kerülöm ezt.
Hello!

Az elsőfékről: kezdődött betétcserével(ferrodo utcai szinter, AP Racing utcai szinter) javult tőle valamelyest. Majd a fékcsövek cseréje, szinte érezhetetlen javulás. Majd lecseréltem a fékmunkahengert egy radiális Magura cuccra. Ekkor már úgy éreztem, hogy egész jó, mindaddíg, míg fel nem ültem a barátom ZX10R-jére, amiben el volt kopva a fékbetét, hát az azért sokkal jobb volt. Ekkor valamelyik, talán angol Hayabusa fórumban rátaláltam egy topic-ra, melyben GSXR1000 komplett elejét applikálta valaki egy Busára, nekem is nagyon megtetszett ez a kombináció(sőt úgy látom a gyárnak is ), és Németországból sikerült szerezni egy K6-os villát fékkel, villahíddal kompletten, 0 km-es állapotban, és ezt raktuk be 2 napos munkával a motorba. Közben még felugrott rá egy Braking tárcsa szén versenybetétekkel, ami szintén sokat javított a fékhatáson. szubjektíve talán ez a betét hozta fékhatásban a legnagyobb javulást, a radiális nyereg inkább az érzetben javított sokat. Ha nem akarsz ennyit költeni a munkahengert érdemes lecserélni meg bármelyik szenes versenybetétet berakni, és már ez is sokat jelent, csak a betéttel kell vigyázni, mert az első fékezéskor nem fog olyan jól, de nem sokkal rosszabb, mint a gyári Busa fék.

Ha esetleg valakit érdekel, eladnám a Magura 20-as fékhengert, mert túl kicsi a kezem, és egy kicsit kintebb fog a fék, mint ami nekem kényelmes lenne. Le akarom cserélni egy 16-os átmérőjüre. Plusz van még egy szintén Magura radiális kuplung munkahenger is, ha valaki szereti a szimmetrikus dolgokat. Kompletten, tartályokkal, csavarokkal együtt. Ár: 40.000 Ft/db (az új ára Németországban 229 Euro +a tartály+csavar) Ha valaki megveszi mindkettőt odaadom 75 ezerért.
Lehet, de ott a kuplungszerkezet arra és olyan anyagból van tervezve készítve hogy kibirja és verseny után szerintem csere ....
hát szerintem nem csak krossznál például a moto gp-ben is annélkül váltanak
Hy!

Krossz motoroknál váltanak kuplung nélkül, de én nem kockáztatnám a motor épségét és mindig használom azt a bizonyos kart!
Hi!

Hát szerintem csak akkor érdemes kuplung nélkül váltani ha nagyon szükséges mondjuk ha nagyon megtéped a cuccod 200-300 között mert hát ott nemárt ha egy picit sem rándul a kormány ugyi.... de azé nem véletlenül van az a kis karocska oda rászerkesztve nemigaz?


Csöle
köszi cool. Más véleményét is várom
Szeva Mr! Kösz meg. Hogy áll a kéglid?
Ceva Cool!Megvagyol méég?
Lehet minkét irányba szerintem. Felfelé szoktam használni ez sima ügy, lefelé nem, de gyakorlással mehetne bátran. A módja, egy kis gázelvétel a fordulatszámból. Feszített állapotban tartod a váltókart a következő sebességi fokozatba. (ez kb azt jelenti, hogy aláteszed a csimmát és picit emeled, mintha váltani készülnél) A kihúzatáskor egy pillanatra visszaveszed a gázt, és ekkor húzod a váltókart teljesen a következő fokozatba. De majd talán a többiek is elmondják a véleményüket, nehogy hülyeséget írjak!
Föld hívja Dodót! Dodó jelentkezz!
info@naturall.hu a mailom!

Köszi!


Csöle
Ceva!
Keresd Dodót!Profi!
Hi Boys!

Hogy is volt az a jó kis rendszámtábla tartó megoldás...hátsófarokidomalsólefedés... mer ügön kéne má vmi megoldás vs. a gyári. Köszi ha van segítség!

üdv:

Csöle
Sziasztok . Fontos kérdésem lenne kuplung nélkül felfele lehet -e váltani már a rs 125 topikba délután óta beszélünk rola és nem tudjuk hogy bármikor lehet-e váltani lesz-e valami baja a gépnek töle?
Azt tudjuk hogy lefele nem lehet.
huu... ez tényleg jo magasnak tünik,nekem is kéne egy tura pleko mert jo nagy marha vagyok én is 195cm és csak ugy tép a szél..
Hellósztok!

bear424 nekem is zero gravity plexim van kék színbe és szerintem elég magas is 190 km/h ig simán ülhetsz egyenesen rajta!
Na majd adok ennek a Spognak miért uszít itt mindenkit .
Amúgy igazad van, nem a vas számít hanem aki rajta van.
Amúgy köszi a "bókot" az XX-re az XXesek nevében. Nekem is vót egy szíp egyszer....
Én is szeretem az RR-t csak nem férek el rajra .
Az kivan zárva, mert nemtudom!
az kizárt, ez is ízlésfüggő...
És, minden mocis szejet téged!
Nekem csak aszonta a Spog, hogy ide kell jönni kötexeni... Azt már nem súgta meg, hogy kivel!
Amúgy az XX dönölű, de én minden mocist szeretek, nem a vas a lényeg... ...mindenki vegye azt, amire vágyik...
Bear424!
Gratulálok,és isten hozott köztünk!
Naon cépp!