Még annyit, hogy ezek az öntött 195-ös szériáju munkahengerek, nem a 190-es CNC mart cuccok, amiket most visszahívnak anyaghiba miatt.
Info: www.magura.com
Az elsőfékről: kezdődött betétcserével(ferrodo utcai szinter, AP Racing utcai szinter) javult tőle valamelyest. Majd a fékcsövek cseréje, szinte érezhetetlen javulás. Majd lecseréltem a fékmunkahengert egy radiális Magura cuccra. Ekkor már úgy éreztem, hogy egész jó, mindaddíg, míg fel nem ültem a barátom ZX10R-jére, amiben el volt kopva a fékbetét, hát az azért sokkal jobb volt. Ekkor valamelyik, talán angol Hayabusa fórumban rátaláltam egy topic-ra, melyben GSXR1000 komplett elejét applikálta valaki egy Busára, nekem is nagyon megtetszett ez a kombináció(sőt úgy látom a gyárnak is ), és Németországból sikerült szerezni egy K6-os villát fékkel, villahíddal kompletten, 0 km-es állapotban, és ezt raktuk be 2 napos munkával a motorba. Közben még felugrott rá egy Braking tárcsa szén versenybetétekkel, ami szintén sokat javított a fékhatáson. szubjektíve talán ez a betét hozta fékhatásban a legnagyobb javulást, a radiális nyereg inkább az érzetben javított sokat. Ha nem akarsz ennyit költeni a munkahengert érdemes lecserélni meg bármelyik szenes versenybetétet berakni, és már ez is sokat jelent, csak a betéttel kell vigyázni, mert az első fékezéskor nem fog olyan jól, de nem sokkal rosszabb, mint a gyári Busa fék.
Ha esetleg valakit érdekel, eladnám a Magura 20-as fékhengert, mert túl kicsi a kezem, és egy kicsit kintebb fog a fék, mint ami nekem kényelmes lenne. Le akarom cserélni egy 16-os átmérőjüre. Plusz van még egy szintén Magura radiális kuplung munkahenger is, ha valaki szereti a szimmetrikus dolgokat. Kompletten, tartályokkal, csavarokkal együtt. Ár: 40.000 Ft/db (az új ára Németországban 229 Euro +a tartály+csavar) Ha valaki megveszi mindkettőt odaadom 75 ezerért.
Hát szerintem csak akkor érdemes kuplung nélkül váltani ha nagyon szükséges mondjuk ha nagyon megtéped a cuccod 200-300 között mert hát ott nemárt ha egy picit sem rándul a kormány ugyi.... de azé nem véletlenül van az a kis karocska oda rászerkesztve nemigaz?
Lehet minkét irányba szerintem. Felfelé szoktam használni ez sima ügy, lefelé nem, de gyakorlással mehetne bátran. A módja, egy kis gázelvétel a fordulatszámból. Feszített állapotban tartod a váltókart a következő sebességi fokozatba. (ez kb azt jelenti, hogy aláteszed a csimmát és picit emeled, mintha váltani készülnél) A kihúzatáskor egy pillanatra visszaveszed a gázt, és ekkor húzod a váltókart teljesen a következő fokozatba. De majd talán a többiek is elmondják a véleményüket, nehogy hülyeséget írjak!
Sziasztok . Fontos kérdésem lenne kuplung nélkül felfele lehet -e váltani már a rs 125 topikba délután óta beszélünk rola és nem tudjuk hogy bármikor lehet-e váltani lesz-e valami baja a gépnek töle?
Azt tudjuk hogy lefele nem lehet.
Na majd adok ennek a Spognak miért uszít itt mindenkit .
Amúgy igazad van, nem a vas számít hanem aki rajta van.
Amúgy köszi a "bókot" az XX-re az XXesek nevében. Nekem is vót egy szíp egyszer....
Én is szeretem az RR-t csak nem férek el rajra .
Nekem csak aszonta a Spog, hogy ide kell jönni kötexeni... Azt már nem súgta meg, hogy kivel!
Amúgy az XX dönölű, de én minden mocist szeretek, nem a vas a lényeg... ...mindenki vegye azt, amire vágyik...
Info: www.magura.com