Köszi.
Úgy látom Te is fordítasz egy kis szabadidőt a motorodra.
Az elsőfékedről írhatnál egy picit. A fék nekem is hulladék. Nekem még full gyári a fékrendszer. A fém fékcső kevés? Milyen munkahengerrel házasítottad?
Hello! Nekem volt már Puig is, most meg Zero Gravity van a motoron. A Puigot a Louis áruházból hozattam Németországból, asszem 60 Euroba került. Nagyon jó volt így a szélvédelem, csak az volt vele a gond, hogy fekete színű volt és nem nagyon lehetett átlátni rajta, mikor behúzódtam a plekó mögé, de ez megoldható, ha más színűt veszel. Ezt cseréltem le egy ZG Double Bubble Half Profile-re, ennek nincs olyan jó szélvédelme, de sokkal jobban néz ki szerintem, viszont 24500 pénzbe került a DangerBikes-nál
Az eggyik barátom aztat mondta........................
Próbáld ki, mind2-őt! És ha a Hayások azt mondják, odaveri, akkor hidd el, mert Ők tudják miről beszélnek, és nem a Tv-ből okosodtak halálra!
Nem azt mondom, hogy klikkesedjünk, SŐŐŐŐT! De ha bejösz egy topicba, azért alap szinten tisztelhetnéd a házigazdákat! Nem szép dolog Busa topicban, Busákat szidni. Pláne nem népmesék alapjaiból!
Ha beakarsz vágódni itt az XX-eket kell szidni!
nem akarok beleszolni de mentél már 1400es kawával?vagy Busával?(én nemmentem sőt még vinni se vittek de sok tesztet olvastam ahol a busát hozták ki győztesnek...)
Ezt ugye nem gondoltad te se komolyan takonypóc Mi ez?
Neked ez egy tesztelés Valami oltári marhaságot linkeltél ide!
Amúgy ez most mi de komolyan? Gyorsulás?
1. Honnan tudod hogy a kawás mennyire húzta? Vagy hogy mikor kezdte el igazán ráhúzni? sztem félgázon volt
2. Honnan tudod hogy ez széria haya? (nehogy ideírj valami ilyen baromságot hogy látszik a műszerfalon)
3. Nem láttad az elején hogy húzott el a kawa? Meg végig előtte volt! Csak végsebességre volt gyorsabb a haya. Az meg engem nem érdekel mert honnan tudod hogy a kawa nem volt leszabályozva 300 nál? Mert azokat leszabályozzák 300 nál vagy 320 nál azt nemtom pontosan. Az öreg haya meg megy 350 nel.
4. Én vagyok a takonypóc? Már rég lezártam a témát azért nem is írok ide többet mert rájöttem hogy mindenki azt a motort isteníti amilyen neki van. (amúgy meg már ezt láttam a videót)
a 25.-mp töl vetnék egy komolyabb villantást a kis videóra és folyamatos hervadást látok nos rá fér még némi hegyezés a vasra és utánna revans lehetöség fent áll!
Most miért mondasz ilyet? Persze hogy megy! Csak ki kell cserélni a számlapot a kilóméterórába és már 90nél 200at mutat. Vagy a kmórát tönkre kell 1 kicsit tenni, és akkor is jó. Annakidején egy toyota dynaval mentem 120at 1-esbe azé nem semmi., Óra szerinte legyorsultam mindenkit!
Olyanokról beszélsz,amiről fogalmad sincs!
Kérlek,hogy ne minket boldogíts!
Még sete-suta,és tojáshéjas vagy!
Menj,és gyűjts tapasztalatot!