üdv a 2008 as hoz szólnék hozzá én is,,
nekem angyon tetszik ezek a modern vonalak benne és nagyon is örülök hogy maradtak a formánál,a müszerfalra is egyik képen rá lehet lesni,nekem minden okés mert látom a nagy kerek mutatós müszereket,mint ha meg kérdeztek volna hogy ugye igy nagyon jó lesz?
nos igen a hátsó fele egészen az index formákig tökéletes majd a hátsó lámpánál,és a renszámtartónál bekövetkezett egy nagyon vártatlan összeomlás! olyan csopperes vonal forma,mintha már láttam volna iylen lámpát "plate" tartóval wazzze és igy le húzták mint egy "porse" seggét,szóval nem felfele sportosnak,,,hmmm nos valahogy olyan dopla kerek lámpásra folytattam volna ,vagy ha már annyira led világában élünk valami speckó tervezést oda dobhattak volna!
amúgy súly teljesitmény okés-nak tünik igy nyilt sisakos verseny marad a drag tuningolás terén ,lehet várni az eredméyneket mire piszkálják majd fel jövöre!
üdv mindenkinek
sziasztok!
jelentem kész a moccom menek gurulni vele du
ill már voltam vele pöstön
:-))))
oktober ota vártam ezt a pillanatot
juhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
egyépként megvettem volna 30E km -el is... nem is erröl van szo, csak nekem már akkor gyanus volt egy 8 éves motor 18E km-rel
nem is bánom ennek tudatában sem, hogy kb 10el több van benne pláne ennyi pénzért amibe vettem....kis pénz kis foci
Én azért tartom valószínűnek, hogy tényleg annyi volt benne, mert a féktárcsák, a teló, és sok egyéb állapota is ezt igazolta.
Szerintem egyébként nagy barom az aki 25000 ről 18000 re tekerteti vissza az órát.
Egy kicsit piti. Akkor már tekertette volna 8000-re, de az hihetetlen lett volna, ha mindenen látszik a kopás. Meg egyébként is, valószínű, hogy ugyanúgy megveted volna 25000-rel is.
idáig nekem a naracs már nagyon is tetszik,de azért még meg várom mikor jól körbe lehet nézni,hátulja,müszerfal! digitális sosem jött be mint a 1000 k7 eseken is van...
szia! az én mocim is 99-es és az ora szerint 18500km volt benne tavaj télen...nekem gyanus volt...csabi azt mondta a kopás alapján kb 8-10E km nincs benne az orában, tehát az a 18E az valojában 25-28E km..ez van... ez a magyar piac
Ja Csabi köszi a segítséget tuti a cucc!
Sokkal hamarabb kapcsol mint a régi, és nem is kell a ventilátornak így sokáig mennie. És ha véletlen leállítanám, miközben még megy a ventilátor, akkor se megy ki a gomba, mert még nem olyan meleg a víz, hogy tönkretegye.
99-es és tényleg 13600 km-rel vettem.
de már 22500 van benne.
úgyhogy tudom,hogy nem eszi az olajat. az gyári fékbetéteket én vettem ki belőle, és amikor elhoztam a tárcsákon még látszódtak a megmunkálás nyomai.
csak kis esztétikai hibák voltak és még mindig vannak rajta.
de mint tudjuk szegény ember főzzel víz!
nekem angyon tetszik ezek a modern vonalak benne és nagyon is örülök hogy maradtak a formánál,a müszerfalra is egyik képen rá lehet lesni,nekem minden okés mert látom a nagy kerek mutatós müszereket,mint ha meg kérdeztek volna hogy ugye igy nagyon jó lesz?
nos igen a hátsó fele egészen az index formákig tökéletes majd a hátsó lámpánál,és a renszámtartónál bekövetkezett egy nagyon vártatlan összeomlás! olyan csopperes vonal forma,mintha már láttam volna iylen lámpát "plate" tartóval wazzze és igy le húzták mint egy "porse" seggét,szóval nem felfele sportosnak,,,hmmm nos valahogy olyan dopla kerek lámpásra folytattam volna ,vagy ha már annyira led világában élünk valami speckó tervezést oda dobhattak volna!
amúgy súly teljesitmény okés-nak tünik igy nyilt sisakos verseny marad a drag tuningolás terén ,lehet várni az eredméyneket mire piszkálják majd fel jövöre!
üdv mindenkinek