Na igen tudom ilyenkor kezdődik, hogy én kezdtem a kötekedést. Én csak azt kérdeztem hogy az új haya szerintetek veri e majd a zizit. Nem pedig azt hogy a régi, mert azt tudom hogy nem. Ennyi
Hello! Láttam neked is Nitro sisakod van! Szeretném megkérdezni hogy ami neked van az melyik tipus, mennyiért vetted, és mit tud, azaz menyire védhet.... Nekem is Nitrom van és szeretnék megmaradni ennél a márkánál, mert viszonylag olcsó, és egész jókat halottam róla, az esések kapcsán.
Légyszi válaszolj! köszi
50ccm
őő nos igen
És azt ki bizonyítja hogy az a busa nem volt megpiszkálva? Mert manapság az emberek hazudnak. Mondani azt mondasz amit akarsz én nem hiszem el. Mikor hagyták abba a busa fejlesztését? 98? És ezt a kawát pont azért csinálták hogy verje a busát, mert a suzuki és a kawa mindig is versenyezett egymással. És most azért is lesz az új haya. És azért kérdeztem hogy az új veri e majd a zizit. Nem azt a régi talicskát kérdeztem mert az nem veri!
Én a saját busámmal az EVO, Tököl, stb gyorsulási versenyre járok. Az ZZR 1400-ast teszteltem saját kezeim között, gyorsuláson mentem ellene és a busa 1,015-tel jobb volt. Ezek a tesztek elfogultak. Egyébbként meg nem értem a Kawánál azt, ha 200Le akkor hova tünt el az a + 23 Le ami elvileg a Busa és Kawa közt lenne?
De ha Bárki kimotorozza akár a busát, akár a kawát és érzed azt a csöppfasznyi különbséget akkor arra az emberre kiváncsi lennék. A kimotorozás nem végsebességre értendő.
Ez nem olyan mint a dedoban az autós kártya! Akié nagyobb az viszi Talán még egy pár gyorsulásira kikéne jönnöd és utána hivatkozz a nyers adatokra. Na Hy!
Na akkor illesz ide be nekem egy linket ami bizonyítja!
A busa hány lóerő is? Ő most nem ugrik be. Talán 180? A zzr1400 asszem 200. És a haya hány cm3 is 1300? Hát ha tuningolt akkor biztos leveri de a gyári soha.
Na meleg aszfaltot...(hmmm lehet hogy az aszfalt is vállalni fogja, hogy ha meleg mint Szetey Úr? )
na csá