Hello Zoo! Nem tudom hogy csináltad azt a 8000 km-t a gyári gumival, nekem bejáratással együtt 4500-at bírt, ekkor lelöktem az elsőt is, bár az még jó volt, váltottam Michelinre.
A Z6-ról: Én nem vonom kétségbe Busacsabi választását, de nekem még a sima Pirelli Diabloval is volt egy kis félelemérzetem, ami elvileg anyagában megegyezik a Metzeler Sportec M1-el, ami azért jóval puhább, tapadósabb, mint a Z6-os. Még 3. sebességben is eltekerte a hátulját, sőt volt, hogy sima motorféknél (nem sok fokozatot visszakapcsolva) is mászkált ide-oda a hátsó rész. A Pilot Power meg csak tapad, tapad, tapad...
(pedig nem is vagyok Michelin kereskedő)
Mondjuk, ha rám hallgattok, azt vesztek, amit akartok!
Köszi a sok infót....akkor a gyáriról leteszek,de most meg annyi infót kaptam tőletek,hogy megint nem tudja az emebr,hogy mit vegyen
Michlen pilót vagy a Metzeller.....hm......inkább a michlen......valahogy jobban bízok.....
De átolvasom a hozzászólásokat mégegyszer.
metzeller roadtech z6
ezt busacsabi ajánlotta 12000 km ert garantált és ö belöle még kinézem hogy rendesen nyirja a gumit
kulcs szó"long mileage" és jó vizben szárazon,na nem is fogok nagy esözésekre számitani ...
* Excellent wet performance with solid contact feeling for outstanding traction and easy handling characteristics
* "Fine Carbon Matrix" compound: best dry grip among the segment tyres, engineered to exploit the performance offered by modern bikes, matching a long mileage
* Specifically developed contour for confidence-inspiring overall riding feeling with friendly feedback on all bikes, for riding at best or simply at ease with high safety margins and great comfort
ezt scak érdekességnek irom ide be,ezt most adták ki a hónapokban,bt21 nagyon gondolkodom rajta én is ha megyek a 6000 km es spanyol túrámra,de valószinü hogy arra a metzellert rakom fel mert full autópálya lesz sok és az rendesen nyalja,,
BT 021R New Generation Sport Touring Tire from Bridgestone designed to provide stability on highways while performing just like a sport tire on winding roads. In any road condition (WET or DRY) the tire provides steer precision and supports high cornering speed with extra stability.
egy kis izelitö,sajna angolul van magyart hirtelen nem találtam,ami itt le van irva róla igy igaz baromira ott van a gumacs,,,
Ultra -high performance radial designed for the aggressive street rider. BT-014 utilizes a silica compound for outstanding grip in all conditions. The innovative tread design helps with improved traction, shock absorption, wet performance and noise reduction. The BT-014 is also Original Equipment on several high-performance sport bikes. The Original Equipment BT-014"s are designed for each model. Compounds and constructions will vary to suit the weight, horsepower and handling characteristics of the model for which each tire was designed. See Sizes and Specifications for Original Equipment fitments.
szeva,Jeep szerintem se vedd meg a gyári bt56r-t,8000 km ert tudtam belöle ki csikarni,és marha kemény,nem türi a hirtelen idö változást,kis esö kis száraz út,csak úgy csuszkált alattam,ha sok viz volt okés,ha baromira szép száraz idö okés,,,,most battlax bt020 van rajta,elötte a 014 volt aszem abból is 8000 -et ki csikartam és sokkal jobb biztonságos volt,mondjuk otthonra azokba a marha melegekbe nem ajánlom hamar le kopna,de ne is vegyél valami extrém martaton tura gumit se, mert azzal is csak a bajod lenne,mondjuk ahogyan le irtad hogy mocizol, battlax bt014 vegyél rá totális biztonság minden alkalomban,,,az uj kawa 14 r is azzal jön ki,,,
csak hogy mit tud a gumi,2 fokos autopálya,hókása az uton,igaz 160 km folyamatos mocizás után 260km/h ra fel gyorsitottam vele és tartottam és akkor éreztem az enyhe csúszkálást,és ott még simán lassulás gyorsitás,,,nah ugyan ezt meg kaptam 180Km/h nál a bt 56 r nél sima viz 6 fokban,,,,szóval van külömbség a két gumi között biztonságban....
HI! Nekem volt már Pilot Power,Diablo Corsa, Diablo, és most megint Pilot Power van rajta, elől 2CT, hátul sima, de toronymagasan ez nyújtja a legbiztonságosabb érzést számomra. Már csak elől van egy kb 1/2 cm-es majrécsík. Ahhoz képest, hogy csak közúton használom SZERINTEM nem rossz. A Pirellikkel nem éreztem ennyire jól magam. Ez hangsúlyozottan az én véleményem.
Most néztem utánna és BrgidgestonBT56R a gyári gumija a busának.
Valaki vett már gyárit?vagy én leszek az első?
Nem nagyon van kedvem kinlódni ezzel a mostani gumimmal.......kb 90%os....kb 2000 km van benne,de eléggé hulladék......
Jeep! Vegyél M. Pilot Powert(De ne boltban, mert úgy nagyon drága). A Motor revü tesztjében ezt hozták ki állítólag a legjobbnak. De azért csodát ne várj tőle! Kicsit sok erő jut a hátsó kerékre...
Tegnap elég rossz tapasztalatom volt a mocival.....nálunk Debiben esett az eső és kivittem kicsit.......fékezéskor dobálja a hátulját....gyorsításkor szintén........
Reggeli emlékezetből ugy tudom sportmax van fent....szerintem nedves úton elég szar.
Tud valaki olyan gumit ami esőben és szárazon is jól viselkedik?
nagyon durva,,,,de ez a valóság,bármikor bárhol megtörténhet,,,,,csak mindig úgy vagyunk vele hogy velünk nem,mert éles a látásunk jók a reflexeink,és bizunk magunkban,,legalább is én igy gondolokodom aztán ilyenkor kicsit meg fog a vihar,,,,,,
A Z6-ról: Én nem vonom kétségbe Busacsabi választását, de nekem még a sima Pirelli Diabloval is volt egy kis félelemérzetem, ami elvileg anyagában megegyezik a Metzeler Sportec M1-el, ami azért jóval puhább, tapadósabb, mint a Z6-os. Még 3. sebességben is eltekerte a hátulját, sőt volt, hogy sima motorféknél (nem sok fokozatot visszakapcsolva) is mászkált ide-oda a hátsó rész. A Pilot Power meg csak tapad, tapad, tapad...
(pedig nem is vagyok Michelin kereskedő)
Mondjuk, ha rám hallgattok, azt vesztek, amit akartok!