Köszi szépen a jokivánságokat.
Szervizkönyvet meg kapsz a Busához(elméletileg).De ha nem,az se baj. Itt a forumon szerintem nem tudsz olyat kérdezni,amire ne kapnál,kimerittö.és pontos választ,tanácsot.
jah jó kis adrenalin az is ,sajna itt nem vették fel de volt kamera kár érte alulról fel vette 1 barátom de az nem oylan mert nem látszik a rémült arcunk :D
Sajnálom Zsozy barátotokat, mielőbbi gyógyulást neki.
Köszönöm a Xenon hozzászólásaitokat, úgy gondoltam,hogy csak a tompított izzót cserélném ki xenonra, szerintem jobban látszik nappal-éjjel egyaránt.(legalábbis a visszapillantómba mindig hamarabb észlelek egy xenonost.
Tankbőr csakis fekete érdekel!
Ha pedig lehetek pofátlan, busához szervízkönyv?
SajnĂĄlom Zsozyt a tĂśrtĂŠntek miatt ĂŠs bĂĄr szemĂŠlyesen mĂŠg nem ismerem aki tudja az adja ĂĄt neki jĂłkivĂĄnsĂĄgaimat a mihamarabbi gyĂłgyulĂĄs remĂŠnyĂŠben.
KÄ‚Å›szÄ‚Å›nÄ‚Å›m a Xenonnal kapcsolatos hozzÄ‚Ä„szÄ‚Å‚lÄ‚Ä„saitokat, az igazsÄ‚Ä„g az,hogy nem akarok teljes fÄ‚Å nyszÄ‚Å‚rÄ‚Å‚cserÄ‚Å t Ä‚ÅŸgyhogy szerintem csak izzÄ‚Å‚t fogok betenni a tompÄ‚Âtott helyÄ‚Å re. Én Ä‚ÅŸgy Ä‚Å szleltem eddigi Ä‚ÅŸtjaim sorÄ‚Ä„n,hogy vilÄ‚Ä„gosban Ä‚Å s sÄ‚Å›tÄ‚Å tben plÄ‚Ä„ne jobban lÄ‚Ä„thatÄ‚Å‚ mint a fehÄ‚Å r fÄ‚Å nyszÄ‚Å‚rÄ‚Å‚k.
A tankbőr pedig csak fekete szÄ‚Ânben Ä‚Å rdekel tovÄ‚Ä„bbra is.
Zoohayabusa, off, látom Te is "fellövetted" magad az égbe...
ugyanezt énis megtettem a kanári szigeteken, fel is vették a fejünket Apámmal, amit megvehettünk dvdn.. Azóta azon röhögünk itthon :) mellesleg elég durva volt
Hello! Én meg a mai napot azzal töltöttem, hogy legyártottam 3 db deknitömitést, mert orrán száján folyt az olaj a motorból, meg eközben meghuzogattam a csavarokat, mert 2 csavar teljesen kicsavarodva volt az önindító fogaskerék alatt. Szép is lett volna, ha bedarálja a blokk...
Az a baj, hogy az ember nem érthet mindenhez, így aztán viheti idegen emberekhez, akikre kvázi az életét bízza az ember, mert mi van, ha 300-nál beáll a blokk?
szia, hamvasat ezt nem csak neked irom,
ez igy van sajna nagyon meg kell bizni a szerelökben ahová viszitek a gépet,sok tróger is van a szakmában,mielött el viszem a gépem valahová mindig kérdezösködök motorosoknál!
és hidjétek meg éri az extra fáratságot,mert mikor meg van a baj akkor meg az sokkal nagyobb mint kéne és kellemetlen...én is csak hasonlókba bele ugrottam autós multamban a motorommal ezt nem akarom el követni üdv mindenkinek
A futómű sülyesztéssel ne foglalkozz nincs értelme. Az első teló rugó előfeszítést állítsad 4-re. Az olaj csillapítást tekerd 8-10 kattanásra. A hátsó gumit cseréld 180-ra.
A h. rugó előfeszítést addig tekerd, ameddig a menetből nem látszik 22 mm a felső rögzítő anya tetejétől.
A h. olajcsillapítást meg állítsad 6 kattanásra.
Gumicserénél legyetek ott mindig és inkább nézzenek bunkónak, de szóljatok a gumisnak jó előre, hogy ne bassza össze a felnit és vigyázzon az első féktácsákra is. Én sajnos úgy jártam, hogy jól összebaszták a felnit, ráadásul valamivel (gondolom a hidraulikával) elgörbítették a féktárcsámat is, rázott az eleje, mint az állat. Persze tagadták, én meg nem voltam ott szereléskor, így hiába pampogtam.
na meg remegés bizonyos sebességeknél,guminyomás de ezt meg sem emlitettem-mert ennek állandónak kell lenni ha fontos a testi épséged+gumi épsége, a lényeg "centirozás" de valami értelmes gumissal aki érti is a dolgát,érdekességek kerülnek napvilágra meg lehet gumi tipus hiba is ha egy másik tipusu gumival is csinálja akkor ott már nagyobb a góc! de föképp felni szokta csinálni hogy bizonyos sebességnél vibrál,ne csodálkozz egy két kátyút mindenki be nyel ,és örökös mint a nyomorúság utánna...
szia fistván
busacsabi az embered...a rugózásban engem is helyre igazitott,majd meg adom a szerelöimnek a paramétereket és ucca neki,,,akkor már ténylegesen is tudhatom majd mondani hogy milyen lett :)
tényleg meg érkezett a dvd?
Hello Hamvasat!
Bárcsak értenék a futómű beállításhoz. Jelen pillanatban ugyanis betonkemény a motor eleje, mégis hintázik a kanyarokban, ha valaki meg tudná mondani, hogy mit tekergessek hová, én is tudnék neki örülni. Az ha megemeled a hátulját, javít a kanyarvételi tulajdonságain, de idegesebb is lesz a motor-
-esetleg szitálni fog az eleje. Az enyém most ezt játssza: ha 90-100 körül elengedem a kormányt akkor nagyon finoman remeg a kormány, nem veszélyesen, csak zavaróan. Remélem csak a kopott első gumi miatt csinálja, ideje lenne a cserének.
Mostanában nagyon sok a motoros baleset, sok nagyon tragikusan végződik :-( Már lassan rá sem merek ülni a motorra. Pár hete itt Paks közelében elütötték a 6-os úton frontálba egy motoros cimboránkat, bele is halt sérüléseibe. Egy másik cimbinket Szekszárd után ütötték el, őt altatták koponyasérüléssel hetekig, ő hálstennek hétvégén hazajött és fel fog épülni. Nagyon vigyázzatok!
Lenne pár láma kvescsönöm mondjuk Busacsabihoz, vagy Fistvánhoz, vagy aki még műveli a futóműtuningot:
Végigolvastam a topicot, és volt néhány futóműtuningolásról szóló hozzászólás. Nem tudtam teljesen összerakni a képet, a lényeg, hogy arra volnák kíváncsi, mit kell módosítani ahhoz, hogy minél gyorsabb lehessek kanyarban, illetve lehet-e csökkenteni a motor ívkövetési pontatlanságát. A sportmotorok, amiket kipróbáltam, olyanok, mintha maguktól tudnák, hogy milyen íven akarok menni, a busa meg "sodródik, hintázik".
Egyik amit hallottam, hogy az első telót "be kell ejteni", ami kb. 3 mm lehet. A másik amit látok az ebay-en is, az a "kutyacsont"-szerű elem, ami hosszabb, mint a gyári és megemeli a motor hátulját. Ez a megemelés csak optikailag dob, vagy segíti a dönthetőséget?
Igaz-e, hogy a gyári gumiméretben is van különbség a gumik priofiljának kialakításában? Tehát növeli-e a fordulékonyságot, az ívtartást pl egy 190/50 17-es pályagumi, vagy ha 180/55 17-est rakok fel?
Vagy mit kell még módosítani, egyáltalán dob-e annyit, hogy érdemes vele foglalkozni, vagy csak kicsit érezni javulást?
csak jobbulást tudok kivánni az olvasottak után neki,az ilyenek sajan el kerülhetlenek ha ott van a helyzet sajna finomitásra nincs is lehetöség....
fel raktam az ujj ülés huzatom,de a gyártó nem adott meg elérhetöséget csak ennyit most néztem
viper sports bike seat cover kits gsxr 1300 hayabusa "pilóta"vs-61s "utas"vs-62s U.K. böl jöttek ennyit még tudok ....
Mielőbbi felépülést, mindenki nagyon vigyázzon.Azért kérdeztem az utvonalat szombatra mert,lehet,hogy én Kecskemétnél csatlakoznák, de majd még meglátom.
Nagyon szépen köszönöm az érdeklödést,Zsozy nevébe is.Röviden:Föuton haladt bement egy keresztezödésbe elötte egy Merci,ö átment,és mikor Zsozy jött(a Merci után közvetlenül),a Citroenes ugy gondolta most,vagy soha.És elindult.Zsozy a tetön kersztül benézett a kocsiba.
Sérülések:Fáj a Lágyéka(lehet hogy medence),Csuklo,és fej.
Motor:Röviden Ko.Elsö telo derékszög,elsökerék kuka,idomzat körbe kuka,tükrök egyébb kilogo dolgok kuka.Vázat még nem tudni.Magyarul gazdasági totálkár.A motor 4 honapos.
Többet én se tudok,mert a felesége(Tündi hivott),és csak pár mondatba mondta el a történetet.
Most várom a telefont,hogy mit mond a korház.
A szombati turán,hogy melyik utvonalon mennyünk,ugy gondoltam ott a találkozásnál(Tesco parkolo).Majd megbeszéljük.
Milka, Zsozyval mi történt? annyi rosszat olvastam most a hétvégén,hogy ráse merek ülni a motorra.Még egy kérdés Szegedre pályán megyünk vagy a régi ötösön.
amúgy minket grátisz fellőttek még1szer rögtön :) kellemes volt 4whisky után