Hali.Van egy 750 -es gsx-r em 2000-es évjárat szívlámpás, olyan kérdésem lenne mennyire egészséges ha süvítő fütyülő hangot hallok a blokkból? Alapjáraton nem hallatszik,gázadáskor hallom menet közben is. Természetes hang ez vagy csak én aggódom túl? A motorba elméletileg 27000km van. A válaszokat előre is köszönöm!
Az én öreg Gixxereken is volt kormányváltó, mikor megvettem, működött is, de engedett.
Fel lett újítva, ráraktam, két hét múlva megint elkezdett ereszteni, ledobtam a picsába.
Soha, még csak véletlenül sem akart szitálni, riszálni, semmi rosszindulatú reakciója nem volt neki.
Pedig le van engedve az orra vagy 10 mm-t, és /60-as gumija van elől, de nem bánt.
Köszi ! Lehet később élni fogok a lehetőséggel.... Most nem abban a motorra költős életszakaszban vagyok...... :-D
- Meg lett véve, mert nagyon jó áron kaptam, át lett iratva mert muszály volt..... most kellene egy jogsi (A1-el necces kicsit használni :-D )
- Aztán kell gumi, olajcsere, szűrők, gyertyák....
Csak szép apránként, mert a maradék pénzeim nagyon elfogytak...
Lehet... sokat látott szegényem... . előző gazdinál már nem volt, az előtte lévő gazdája meg eléggé megtörte mint itt kiderült.. lehet akkor került le róla :-(
Jah, aztán ha elbaszod a szimeringet a végén, akkor megy a sírás, h nem lehet venni...
Kell venni egy állíthatót, ha állítgatni akarja, nem pedig tákolni.
hello! adott egy 2003-as amerikai gsxr. kikaptam belőle az akksit. az km/h mutató átváltott mph ba. és a ponotos időt is be akarom állítani. segítséget köszönöm :)
Egy kis infóval szolgálnék az általam egy pár nappal ezelőtt írott jelenségre:
- A motor meggyógyult, úgy, hogy még nem sikerült vele csinálnom semmit. Szerintem a sok állás miatt a karburátor trutyis lehetett, most, hogy már mentem vele egy pár km-et, pontosabban 220 kilométert eltűnt az a jelenség, hogy melegen nem indul.
Remélhetőleg így is marad, ha valami változik megírom.
pont ezt akartam mondani,az kicsit sok lesz nehogy ugy járj mint én hogy majdnem elvittem a kutfejet mert nem fordult ha van esztergályos spanod,csináltas bele különböző méretü dugókat(rézből van benne) én ezt csináltam és századokal kisebbre igy variálhatsz a dugó méretével,és az olaj sürüséggel
Még egy kis kiegészítés, h meg szoktam kocogtatni, és billegtetem miközben töltöm fel, h biztos kijöjjön minden levegő buborék.
Jah, és 10W40 motorolajjal kell feltölteni, akkor fog rendeset fogni.
Hogyne lehetne kezdeni vele...semmilyen specialista nem kell hozzá csak 1-2 szerszám kb 1-2 deci teleszkóp olaj meg egy tiszta 30ml fecskendő. Enyém is levegős volt középtájon volt egy centis üresjárata simán megcsináltam magam azóta is jó Az első vidi meg mutatja hogyan engedd le az olajat. Első videó A második pedig hogy hogy töltsd fel.Én a feltöltést kicsit másként csináltam.A telót lefogattam pillanatszorítóval a fecskendő csőre pont illeszkedett a furatba és ahogy húztam a rudazatot kifelé a fecskendővel ugy nyomtam bele az olajat.Kell vele játszadozni kicsit még teljesen jó lesz de simán megoldható.Van aki ugy csinálja hogy egy hosszába elvágott kólásüvegbe önti az olajat és abba addig mozgatja a teleszkópot míg légmentes nem lesz.Ha légmentes teljesen széthúzott állapotba kiveszed az olajbol és betekered a kis csavart. Második videó
Az nehezebb, hosszabb, más a villaszög stb...