Szia,
Karbis vagy injektoros?
Sokban függ a futásteljesítmény a használattól.
Ha olyan volt a gazdája, h egykerék, meg 1-2-3 tiltás, akkor valószínű hamar kukás lesz a blokkja. Viszont jóhír, h van sok blokk hozzá.
Ha normálisan használták, időben cserélték az olajat és a kopó cuccokat(pl vezműlánc meg feszítő) akkor még el fog jópár szezont menni sztem.
Ha sokáig meg akarod tartani(legalább 4-6 évig), akkor majd nem ártana egy pár cuccot cserélni benne. Kb 200-al lehet számolni, de abban benne van minden(főtengely+hajtókar csapágyak, tömítések, kuplung cuccok, váltó csapágyazás...).
Köszönöm a válaszod !
A gazdáért kezeskedem... 59 000 km-t ő tett bele a második gazdája, és megfontolt, józan ember.... Az ismerősök, köztük a szerelő haverom szerint is egy barom vagyok ha nem veszem meg..
- Műszakilag tényleg csak a használat, téli indítások stb alapján tudom, hogy jó... Jelenlegi tulaj.. indít melegít ráül motorozik.... Ha valamvile ezt lehet, akkor alkalmas állapotban van a használatra.. asszem...
- Ma kb 2 hónap állás után is simán és szépen indult.... nem füstölt...
-- Asszem kezdek felbátorodni... (A 125-ös Aprilia sport pro-m után nem jöhet rosszabb :-D)
Ha senki nem válaszol akkor próbálok valami okosat írni a kérdésedre.
Én még személy szerint soha nem láttam olyan motort amiben 40-ezernél több lett volna az órájában,de nézzük a valóságot és ne a vissza tekert órákat. Van olyan motor amiben 2-éves korában már benne van 30-ezer km,de csak számoljunk szezononként 5-ezer km-t és akkor már egy 20-éves motorban benne van 100-ezer km és még ettől öregebb motorok is üzemelnek hibátlanul az utakon. (de persze nagyon sok múlik azon is,h milyen gazdái voltak előtte)
Tanácsot szeretnék kérni !
Úgy néz ki lehetőségem lenne venni egy 750-es srad-ot.
- Ismerősé a motor, tudom hagy nagy baja kopó dolgon kívül nincs. Az egyetlen dolog ami kicsit aggaszt az a nem kevés km ami benne van (79e)....
Szerintetek ilyen futással meddig élhet még .... ?
- Csúnya hangja nincs, nem füstöl....
Eladó egy nagyon jó állapotban lévő (csúszás mentes), komplett pályaidom igényes gyári fényezéssel (lámpa kivágott, elöl hátul és a hátsóülés helye is).
Suzuki GSX-R 600,750 K6-K7-hez való!
(fejidom,hasidom,tankborító,elsősárvédő,farokidom+fenékl
ap.)
Érd:06705645571
Szeretnék egy kis segítséget kérni, 3 hete vettem 1 gixxer 750-est/1999/karburátoros és az a hiba jelenség ,hogy alsó tartományba hibátlanul húzz/ minden fokozatba/ de, 8000 felet el kezd töfögni és röfögni ,darálni. A karbi már kivan takarítva vagy 100-szor és a levegőszűrő is.A vákum és a levegő csövek pedig épek. Ha valaki tudna segítséget adni azt megköszönném.
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!
Némelyeknek egy kis nosztalgia tavaszról.
Nem tom miért.. lehe én vagyok "hátulkullogós", de kicsit fázom a injektortól...
Az annyira nem jó, mert a karbi szerkezete jobban kopik mint az injektor, aztán ebből lehet még ilyen-olyan probléma.
Karbis..
És tudom, hogy ésszel volt használva.
Karbis vagy injektoros?
Sokban függ a futásteljesítmény a használattól.
Ha olyan volt a gazdája, h egykerék, meg 1-2-3 tiltás, akkor valószínű hamar kukás lesz a blokkja. Viszont jóhír, h van sok blokk hozzá.
Ha normálisan használták, időben cserélték az olajat és a kopó cuccokat(pl vezműlánc meg feszítő) akkor még el fog jópár szezont menni sztem.
Ha sokáig meg akarod tartani(legalább 4-6 évig), akkor majd nem ártana egy pár cuccot cserélni benne. Kb 200-al lehet számolni, de abban benne van minden(főtengely+hajtókar csapágyak, tömítések, kuplung cuccok, váltó csapágyazás...).
A gazdáért kezeskedem... 59 000 km-t ő tett bele a második gazdája, és megfontolt, józan ember.... Az ismerősök, köztük a szerelő haverom szerint is egy barom vagyok ha nem veszem meg..
- Műszakilag tényleg csak a használat, téli indítások stb alapján tudom, hogy jó... Jelenlegi tulaj.. indít melegít ráül motorozik.... Ha valamvile ezt lehet, akkor alkalmas állapotban van a használatra.. asszem...
- Ma kb 2 hónap állás után is simán és szépen indult.... nem füstölt...
-- Asszem kezdek felbátorodni... (A 125-ös Aprilia sport pro-m után nem jöhet rosszabb :-D)
Én még személy szerint soha nem láttam olyan motort amiben 40-ezernél több lett volna az órájában,de nézzük a valóságot és ne a vissza tekert órákat. Van olyan motor amiben 2-éves korában már benne van 30-ezer km,de csak számoljunk szezononként 5-ezer km-t és akkor már egy 20-éves motorban benne van 100-ezer km és még ettől öregebb motorok is üzemelnek hibátlanul az utakon. (de persze nagyon sok múlik azon is,h milyen gazdái voltak előtte)
Tanácsot szeretnék kérni !
Úgy néz ki lehetőségem lenne venni egy 750-es srad-ot.
- Ismerősé a motor, tudom hagy nagy baja kopó dolgon kívül nincs. Az egyetlen dolog ami kicsit aggaszt az a nem kevés km ami benne van (79e)....
Szerintetek ilyen futással meddig élhet még .... ?
- Csúnya hangja nincs, nem füstöl....
Válaszokat előre is köszi !
Gsxr750 K8-hoz keresek első sárvédőt.
Köszi.
Suzuki GSX-R 600,750 K6-K7-hez való!
(fejidom,hasidom,tankborító,elsősárvédő,farokidom+fenékl
ap.)
Érd:06705645571