Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No! Megy a paripa! Hurrá! Vasárnap megyünk páran Dobsinára, lehet csatlakozni.
Ma végre sikeressen összeraktam én is a gépet, megy mint a villanymotor... Csak a hangja morcos ha lövöldözöm neki. Jó volt végre egy kanyart menni. Persze megint 3 kurva idomcsavart elveszítettem, tuti a kutya horgya szét... Mostmár veszek egy kilós zacskóval.
meg ez.....konkrétan anyi baja volt,hogy a kuplungja megcsuszott 8000-nél,amugy semmi.......ja,meg hogy szét barmoltam de ezelőtt 5-6 éve még ki kellett élnem magam valahogy de akinek te,eladtad, felidomozta és szépen helyre hozta
ez volt né
te nem ezt vetted meg......hanem a másikat
Azért ezt a konkrét motort ne dicsérd!
Pontosan!
Tehát az embernek kell megtanulnia váltani...
Vadüres :D
Köszi!

Tolmácsolom neki, én semmit nem értek a váltókhoz ( magához a működéséhez) ezért nem is akartam hülyeséget mondani neki!
Hát hogy égett volna az üresjelző ...? Az üresjelző úgy működik hogy a hornyostengelyben (amit a váltókarral forgatsz) van egy kis rugós érintkező ami hozzáér a vele szemben lévő műanyaggombához amiben 6 sebesség esetén 7 érintkező van sorban 1-N-2-3-4-5-6.(van amelyikbe csak 1:az üresé) És ahogy minden váltásnál fordul a tengely ugy megy egy érintkezővel odébb.Tehát az üresjelző csak akkor világíthat ha a hornyostengely az egyes és kettes közti érintkezőnél jár.Nem amikor akármelyik 2 fokozat közt találsz egy "vadürest" Olyankor általában az történik hogy éppen egy akkorát pöccintesz a váltón hogy a fokozatbol kiugrik de nem kattan be a következőbe és a kapcsolókörmök nem érnek össze egyik fogaskerékkel sem...ez előforul ettöl még nem kell váltóhibára gondolni.
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem volna, hogy egyik kollégámnak van egy GSX-R 750 K4-e és egyszer motorozás alkalmával csinált neki egy olyat hogy 5 dikből 6 dikba váltásnál üreset talált.....
De úgy hogy nem égett az üres jelző, hanem rendesen 5-6 között talált egy üreset, utána simán be tudta rakni 6 dikba és nem is jelentkezett azóta se neki a probléma......

Ez utalhat valamire? Izguljon? Vagy szimpla véletlen?
itt egy kettes fog
Van váltónk hozzá;)
Szia Földim,
Gondolod, h ugyanavval a váltóval szerelték volna őket?
Az áttételek eléggé másak. Hogy méretre melyik milyen, az már más kérdés. Viszont az elég sok méréssel járna, és kéne hozzá mind a két váltó persze.

Elsőnek nézzétek meg mi van a 2-essel...
Sziasztok!
Tudna nekem valamelyikőtök olyanban segíteni, hogy a K2 750-es váltója, és a K3 600 váltója mennyire kompatibilis?
Olvastam már egy két helyen, hogy K0-K5-ig a 600/750 ugyan azzal a váltóval lett szerelve, ez mennyire lehet igaz?
Segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!

u.i.: a K3 600 kidobálja folyamatosan a 2-est, ezért volna komplett váltó csere!
Sziasztok!

Ráismer valaki erre a motorra?

Köszi a segítséget
köszönöm mindenkinek a segitsèget! Lehet,hogy körülnèzek majd nèmetbe!
Nekem is 92-es van. Szerencsére jó állapotút sikerült vennem, eddig csak kopó alkatrészeket cseréltem. Ahogy Zoli is írta, lehet jókat motorozni vele, csak többet kell vele dolgozni mint az újakkal. Tudom tartani vele a tempót az újabb vasakkal. Jah, hát a fék az nem valami fasza, de meg lehet szokni.
annó én is döngettem ilyennel de montam is,csak az 94-es volt
Én 3 kilóért vettem a 94-es 750-esemet gyári festéssel, de a motor egy éven belül olyan olajfogyasztási mutatókkal büszkélkedhetett, hogy felújítás lett a vége.
Onnantól olaj egy gramm nem fogy cserétől cseréig.
Az előttem szólókkal kicsit kötekedvén állítom, hogy jókat lehet ám kanyarodni ezzel a motorral is, de ehhez rengeteget kell kísérletezni a futómű balansszal, ami siker esetén meghálálja magát, jópár évvel frissebb motorokkal is tarthatod vele a lépést bármilyen szerpentinen.
Persze a súlytöbblet apropóján ez neked sokkal több munkába kerül, mint a fiatalabb vasak tulajainak.
Üléspozíciója nem kényelmes, féke nem egy hűdeerős, olyan Gixxeres, Sok szól az újabb motorok mellett, de, ezekkel már azért nem sűrűn találkozni, ha sikerül egy megbecsült állapotúra szert tenned, sok irigy pillantás fog kísérni utadon, bármerre is járj.
Én, magam részéről nem beszéllek rá, de le sem, döntsd el te, hogy mit is szeretnél venni.
Hát itt a tél. Kicsit összeszorítod a gatyát hozzá raksz 200 at és sokkal újabbat vehetsz. 2000 utánit vegyél ha már gixer. Szívlámpást nagyon szeretik és szerintem jó árban vannak. S az már borítható rendessen.
álltalában hasónlók épüének belőle,ritka az eredeti darab,de azért még találjhaó
92-es