Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felrakod a 400at tippmixen egy tuti kètszeres meccsre, ès már meg is tudod venni Kowax kollèga Y-ját!
Hát ez jó kèrdès! Attol füg mennyièrt tudom eladni a jelenlegi vasat! De olyan 400- körül! akkor a 92környèki jobb választás lenne?
Kérdés mennyit szánsz rá?
gondolom már szita az olajat is amugy ahogy mondod cimboráé is megbaszta a főtengelyt
SRAD 750 en főtengelycsapágy problémák voltak , több ismerösöm megjárta vele
92-ben jöttek az első vizesek........teljesen más világ,mai napig mennek,benne van az anyag,de a suja is meg van,aránylag tartós,blokja még a hütőbordás,nem egy kanyarvadász,de elenben gyorsulásra elég jó élményt ad,nekem volt kettő is belőle,egyiken kuplung és gázbovden csere,a másikon már megcsuszott a kuplung,egyéb gond nem volt.........amit linkeltél az már SRAD,igaz K-széria,faridommal,talán komplett hátsó váznyulványal,ezek is még karbisok,gyengélye az első tárcsák 30 000-után megmozdulnak a szegecselésnél,feszabályzó elég hamar kifüstöl belőle,amugy birják a kiképzést,olaj viz legyen benne és mehetel.....a W-st(vizes) 95-ig gyártották ha jól tudom,utánna jött a SRAD 99-00-ig,00-tól már inyektoros,és utánna jött a K-széria(szivlámpás)00-01-től 03-ig,az utánna lévő széria gondolom nem érdekel.....öreg motornál ajánlom nézd meg a hütősapkát mert be tud csapni mintha hengerfejes lenne,közbe csak a sapka nemn zár nyomáson,fékek elég jók,bár tartóságuk attól függ milyen betétet használsz,a puha hamar elkopik,a kemény megeszi a tárcsát........kopó alkatrészek ugyebár vannak,a SRAD-nak még odakell figyelni a láncfeszitőre.........nagyából ennyi,de gondolom lesz még hozzászólás
vagy mèg 92 környèke!
ès ez?: http://m.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_750_itt_a_vege-81953
61
99-környèke!
évjárat ?
750-nek........olyan nincsen
sziasztok! Nagyon szemezek a 750-es gsx-r rel! Mik a tapasztalatok,tipus hibák? Köszönöm
Valószínű eddig bírta. Talán Ohmikusan ott volt a legkevesebb...
Generátorokat tekercselek minden típushoz.
Részletek itt: http://indukcio.uw.hu
A hibás tekercseket az alábbi címre küldd el postai úton:
Dóka Sándor
Ózd
Gábor Áron utca 11.
3600
Hívj bátran hétvégén is: 06 30 262 5500
konkrétat nem mondott.............csak annyit hogy suzuki generátor szarásik küldenek neki javitásra,gyárihiba valami,még a DRZ is ebben betegeskedik.......tizenpárezerért csinálta nekem annó,ugy tudom azóta is megy
Pénteken remélem össze birom rakni...
Hát már elvonási rüneteim vannak.
Mitöl éghet ez így meg? Nem mondták?
enyim is pont igy nézett ki a haccázba........Dóka Sándor Ózd
Ha felépült a beteg szólj. Nyomunk egy karikát vmerre. Hátha lesz még jó idő.
Igen a kivezetés égett szét, A drótszálas rész meg a szigetelés rajta. A réz épségben van! Nem tudom lehet hogy valami zárlatos vagy ez eddig bírta?
Hát ez eléggé szarrá égett.
Érdekes, h a kivezetésénél, nem pedig valamelyik tekercs.
Így néz ki a baki... Méregettem de nem szűrtem ki belőlle semmit. De egyértelműen szarrá égett. Csak nem tudom mitől.... Valahol zárlat lehet? Tavaj az aksim volt cella zárlatos most meg ez...
Mondd majd mik az eredmények.
Igazad van Józsi, de valamennyire az ellenállásokat látja ha nem egyeznek. Ha úgy vesszük ezt amúgy sem lehet megmérni egy multiméterrel. Egy RCL mérő kéne hozzá...