lábtartó alján nincs koptató vagy szét van kopva pl. Idomokon sérülés. Mondjuk ha át volt idomozva akkor nem látszik semmi. Futómű beállítások el vannak tekergetve a gyárihoz képest. Ilyen apróságokat néznék.
Jobban megnéztem, kinagyítgattam a dolgait, igazából nem látok erre utaló nyomokat sehol, csak az irányjelzős tükör lecserélése, meg az idomcsavaroknál lévő apró repedések utalnak némileg erre.
Ha csak közúton használták, akkor nem valami lapról lapra forgatott gép, elég gyenge majrécsíkkal rendelkezik.
Szia. Ez nem 100% nézd meg és úgyis meglátod.. Haver mondta mint ha ezt a biros fém fékcsövest látta volna olasz honlapon s irták hogy versenyre használt. De hány motoron lehet piros fém fékcső.. még 101 en...
Egyik haver mondta hogy mint ha ugy emlekezne hogy olasz honlapon azt latta volna(olaszbol hordja be a cuccokat).. De ez nem 100%.. En is meg akarom nézni..
Mindig a hátsóféken leszek, hogy nehogy ledobjon. Jó lenne amúgy egy ilyen, bejárni vele a céghez. Most, hogy "hideg" van kocsival járok, de ez gazdaságosabb lenne. Vettem tavaly egy spéci bringát, de rájöttem, hogy bármennyire is fasza, mégis tekerni kell.
Hát, persze, hogy a feketét néznénk.
Jó tudni, akkor nem véletlen van valahogy olyan szétszórt érzésem a motorral kapcsolatban.
De már itt volt pályamotor, vagy még Olaszban?
Nekem az nem lenne gond vásárláskor, hogy pályán tolták vele, főleg ha jó az ára. Egy pályagépet talán még jobban karban tartanak, meg hozzáértők tulajdonában szokott lenni.
Ha csak közúton használták, akkor nem valami lapról lapra forgatott gép, elég gyenge majrécsíkkal rendelkezik.
Jó tudni, akkor nem véletlen van valahogy olyan szétszórt érzésem a motorral kapcsolatban.
De már itt volt pályamotor, vagy még Olaszban?
Infokért keres Telefonon vagy Emailben.
sportdob@gmail.com