Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lényeg lemaradt: vettél Busát?
Neked milyen gumid volt? Medium? Mennyit ment el?
Milyet próbáltál? Én csak a pirelliről tudok véleményt mondani! Egyenlőre abból is csak az sc2-es keverékűről! 2300km volt benne mikor eladtam a motort, és kb félkopott volt! És elég idegbetegül szoktam menni!
Nem tudom Ti,hogy motoroztok,de csak csodálkozok mikor ilyen 2500-3500 km-t írtok egy gumi életére
Nekem még soha nem volt olyan (használt jó állapotú) gumim ami 1000-1500 km-nél többet bírt volna, pedig próbáltam keményebb gumit is ami rossz választás volt,mert szart sem tapadt
Ha érdekel adok tel számot, elgurulsz, megnyomkodsz egy párat kiválasztasz egy erősebbet, és felrakja! és szerintem 12-nél többet tuti nem hagysz ott! Enyém se szakadt szét 280nál, Ádámé se! Csak kalkuláld bele hogy ~2500km ha soft ~3500km a medium! Én a busára 2komponensűt vettem, mert szerintem a mediumot leette volna hamar! Íme... egy 10es
De ha van ilyen akkor érdekel.
Te tudod, de általába a kopásjelző lyukak mélysége felett van vágva!
A 211es is pályagumi, csak gyárilag mintás, mint pl. a diablo supercorsa. Azért nem akarok vávottat, mert mi van ha tùl mélyre lett vágva, 250nél meg leválik, szétdurran, stb. Nem bízok benne.
Egy 10 ert megoldom neked!
Állítólag ebay-on is elég jó áron lehet venni. Van itt SM-on is olyan(pl:Stricikanegér), aki tud segíteni vásárlásban, ha Te nem tudsz.
Jó arra a síma k5-ös tárcsa is! Ez a limitált dolog csak flanc...
Szerintem az 211-es! De mért akarsz normál gumit?! A slick is ugyanolyan jó, sőt jobb! Van nála új gyári pilot power szettbe 60-ér ha annyira újat akarsz, de én soha nem fogok normál gumit venni! nagyon bevált!
Sziasztok. A segítségetek kérném. Sajnos ma szembesültem a szomorú ténnyel ,hogy a suzuki gsx-r 600 2005-ös limitált kiadású (20évfordulós) motorom jobb első féktárcsája a szegecseknél( O gyűrűknél ) megfáradt, kotyog. Sajnos nem a megfelelő mértékben és módon, hanem forgás iránnyal megegyezően,előre hátra mozgatva 1-2 mm-es mozgás látható az O gyűrűknél. Ez a mozgás érezhető a lassú, lámpára való lassítás során,a fékkar meghúzásakor enyhe kattanás majd enyhén pulzáló érzet jön a futóművön keresztül, viszont a fékkaron nem jön a tipikus "pulzálás". Érdeklődtem, a gyári tárcsa ára horror (100 felett),bontók, magánszemélyek nem tartanak limitált tárcsát. A kérdésem az lenne, hogy van e valaki aki szegecseltetett e már újra féktárcsát, mi a tapasztalat, biztonság szempontjából megéri e ez a beavatkozás? (Ha esetleg van valakinek elfekvőben ilyen tárcsa, vevő vagyok rá) Válaszotokat előre is köszönöm.
Elcsúfítottad a képet azzal a sárga biszbasszal!
ja és nincs barkácsolva...
Amit jelöltem az sztem 209-es!
Jogos :) Én is innen vettem :D :)
Ezek vágott slickek, kevés "'utcai" gumit látok bennük...
D209-et mintha látnék a mintából ítélve!
Dunlop Sportsmart vagy D209-es Dunlop van-e közötte? Vagy valami olyan ami nem volt maszekba vágva?
persze! Egy 10-es ért még válogathatsz is!
Van eladó is? Az enyemen drasztikusan fogy a minta!
Tegnap voltam gumiért! Mint maci a málnásba..
Nice :-D
Szerintem csak rövidre kell zárni a kapcsoló előtti kábeleket.