Egy olyan becsapós kanyar, ami előtt van egy szintén jobbos hosszabb ív...
Régebben rendre befékeztem az első kanyart a második helyett,,, ezzel jelentős fékezésre késztetve a mögöttem lévő,
spec,,, ott lakó kollégát...
Máig teljesen betanultam,,, hogy kell ezt a részt magam mögött hagyni,,, viszont 110-nél az első kanyar egyszerűen kimaradt az itinerből, mivel nem 150 körül közelítettem meg,,, nem kellett fékezni benne,,, csak átgurulni rajta,,, mintha ott se lenne...
Én a jobb 2-be 3.-kal mentem be,,, 60 helyett 80-90 körül...
Szembesáv szélén elfordultam,,, de a legszélső 10 centijén már inkább nem borítottam tovább, (még kívánta volna) mert a sáv széle mindig poros,,, főleg ilyenkor tavasszal...
Fel egyenesbe,,, leugrattam egy jó méteres padkán egy nagy szarrá ázott szántóföldre...
Visszapakoltam 1-esbe,,,nagy gáz, mentem vagy negyven métert a mocsaras szaron, aztán vissza felugrattam az útra a következő kanyar elején...
Szegény csaj megijedt eléggé,,,de a többiek az első rémület után nagyon jót mulattak rajtam az Aggteleki büfében.
Ma vásárhelyen voltunk fagyizni anyuval, utána menten egy eszement karikát Ma 150 km volt! Az idén már benne van a gépbe 850km! A slick gumival meg vagyok elégedve! tapad mint a fos! sose veszek mást!
Hááát, urak,,, a mai napom verőfényes napsütéssel kezdődött,,,mindezek ellenére a szívem szakadt meg, hogy a nagy brigád megy a rég beharangozott túrára, az én motorom meg romjaiban a szerlőnél...
Ráadásul fél 11-kor szólt,,, hogy mehetek ki hozzá,,,állítsuk be azt a karburátorokat...
Aztán du 2-re kész is lett, és a túra harmadik részére már a Bükk túloldalán csatlakozhattam egy olyan RGV-vel,,, amilyen még ez a motor sose volt.:)
Azóta folyamatosan fülig ér a szám.
Okes. Lehet jobb is.. Csutortokon vittem en is de meg nem az igazi a kozos motorozgatas :) meg az elejen kell a.szabadsag. Pont az a lenyege hogy kikapcsolodj aztan a nok meg hozzak a gondokat is altalaban :) ;) de igy szeretjuk oket .... :D
Még a kék RGV Wolffal történt,,, hogy Sajószentpéterből kifelé, már hazafelé jövetben,,, sötétben,(elég szar lámpája volt) kisebbik fiammal a hátam mögött elkezdtem előzni egy régebbi (E36 előtti) BMW-t...
Nem tudom, mi volt benne, mentem ott utána a sötétben, vagy 170-ig, aztán hagytam,,, ott már rohadtul nem látni egy tompítottal, ami még szar is ráadásul...
Erre ő is visszalassult vagy 90-re, és kirakta a vészvillogót...
Hááát,,,mondom,,, anyád versenyezzen veled ebben a nagy Magyar éjszakában a fiával a hátad mögött.
Az,,, lenyomott.
Persze nem Gixxerrel voltam,,, az azért másképp alakulhatott volna,,, de csak, ha egyedül vagyok...
Latom mostmar neked is tele a hocipod.... Igy igaz. Ilyen szar idot ami mostanaban van... Csutortokonn birtam menni de akkor is brutalissan fujt a szel, nem igazan elveztem... Elment egy kamion melettem majdnem felboritott.... Na meg egy vagany bmw s csavo erolkodott de elengedtem had legyen tejfolos a szaja ugyanis az asszony vittem es megfogadtam hogy vele csak utazo tempo.... Es ehez tartom is magam... Azert visszadobtam masodikba hogy errezze a srac hogy kis fika a bmw-je. :) sose ertettem ezert mert vaganykodnak, nem sok eselye van egy gsxr szemben hacsak nem.egy rs.audi vagy m6, esetleg amg.. mert azok mar tudjak a 3 kilot majdnem....
Dolgoztál ma? :)