Nekem 2002-es hétötvenesem van. Az én 70 kilómmal gond nélkül akasztja az órát (299) csak rendesen be kell bújni a plexi mögé. Az 5. vége asszem 274-nél van.
Hát nem akarlak ilyesztgetni, de ott valami gáz van. Tudtommal a 00-01 verziójú gixxerek a legerősebbek a csőrösek közül. A valós sebessége 278km/ó, ami óra szerint min.285-290. Persze ha marha nagy szembeszél volt akkor lehet. A motorjaink között nincs akkora erőkülömbség, de az enyém a 11000km-es légszűrőjével simán tartotta 285-öt. Bár én giznya vagyok.
Az lenne a kérdésem hogy nekem van egy 2001 es gixxer 750 esem.És elhuztam neki pályán és nemtom miért de 6 ikba 264 nél sehogyse akar többet menni.5 be kimegy 270 ig és ott vége.Nemtom hoyg számit e hoyg 100 kilo vok és 195 centi vagy faszse tudja de nem kéne ennek töbet mennie?Ja és a sportdob nincs a mocihoz állítva de arra is össze vissza azt mondják hogy számít,meg van aki azt hogy nem.Szóval menyit kéne ennek mennie szerintetek?És érdemes e a dobot hozzá állítatni e vagy fölösleges.
Elöre is köszke a segítséget.
hyló
na megkérdeztem a szerelőmet és ő azt mondta, hogy nincs semmi baj, ha lángol az jó, a sportrendszer miatt van, túlöblít azt mondta. tök zsír
a fékkaromra meg nem is zudott mit mondani csak röhögött
FIGYELEM!!!!!!!!! Aki k6-os gsxr 600-750-est vett nézesse meg vagy nézze meg a kilóméter óra jeladó rotor (az első lánckerék fedele alatt találjátok) csavarját mert nekem 704 km-nél fellazult és kitörte az oldaldeknit.Most várhatok megint hetekig mig készen lessz .Azért az ember többet várna egy ilyen értékü motortól, ha már ennyit kifizet vár rá hónapokig .
OOOOOOOOOOhhhhhhhhhhhhhhhhh végre megvan, elhoztam és igen végre ott áll bent a garázsban persze az eső esett hazafelé menet...
ÉSKKILYAZÉNBURÁMRABESZÓL az jogosan teszi mert elég érdekes lett a kép....
Hát nem tudom.
A lángcsóva, jól néz ki egy repülőn, de egy motoron nem tudom.
A titkosítót dolog pedig várat még a következő gumi csérig, és akkor jön a festő szaki.
És míg ez nem következik be (gumi csere) addig marad a kisebb átalakítás.
hát az biztos óriási projekt lenne:))) alu-rúdból satuval meg kalapáccsal hajtogatott fékkar
a kipuff még mindig lángol de az egyik ismerősöm azt mondta lehet nincs semmi baj mert az ő rf-je is csinált ilyet akkor amikor szívatóval indította és megszívta magát a cucc.én áltban szívatóval szoktam indítani...
azért majd leközlöd a titkos akármit igaz? vmi előzetes? mire találtad ki?
Nem semmi a fék kar . Szerintem foglalkozni kellene a sorozatgyártással (nagyon tuti üzlet lenne szerintem )
A felni csík jó lett , gondolkoztam én is a felni csikón, de gyorsan lebeszéltem magamat róla (jobbat találtam ki de ez még "titkosítva van még" )
A lángoló kipufogóval mi van?
halihó
él még itt valaki? teljesen kihalt a fórum :((
ma ráérő időmben felnicsíkoztam sztem jól sikerült:
ezt a fékkart nézzétek meg!! nagy kókányolmány.. de ezt is nekem kellett csinálni átmeneti megoldásnak amíg nem érkezik meg az új
Végül is nem mentem el. 3 nap egymás után elmentem túrázni és 6 litert evett pedig küldtem neki. Úgy tűnik a munkábajárás nem tetszik neki. Nem éri el az üzemi hőfokokt.
Egyetértek veled teljesen. Nincsen két egyforma motor, se kocsi, stb.... De ahogy írod mindent, megkel szokni, és szép óvatosan rángatni a tempót felfelé. Nem csőgáz, mert annak semmi jó nem lesz a vég. Ehhez pedig nem kel más csak megfelelő gondolkodás.
Sziasztok!
Még mindíg K4-esem van. Szóval Kunmadaras felé nyomattam egy 100km-es végsebességtesztet. A legtöbb amit kihoztam belőle az 285 volt. Na ez nekem bőven elég, de nem kéne óra szerint többet mennie? Én olyan 292-295-re gondoltam, de olyat is hallottam, hogy kiakasztja az órát. Vagy ennyire pontos lenne? A fordulatszámmérő olyan 13-13200 körül járt de nem nagyon volt időm nézegetni .
Tényleg azt ki lehet számolni, hogy mennyi a valós sebesség? Arra gondolok, hogy a fordulatszámmérő kevesebbet csal mint a KM/ó és mivel ismerjük az áttételt akkor gyári motornál elvileg azonos fordulaton azonos sebességet kéne mérni. Így nem is kénne mennem a géppel ha ismerem az áttételt akkor meg tudom mondani, hogy egy bizonyos fordulatszámhoz mekkora sebesség tartozik. Szóval nem is kéne a km/ó-ra mert mondhatnám, hogy a motor elpörgött 13200-ig ami 6-ban 278km/ó feltételez.
Hát az én kicsikém már össze van rakva gumicsere, egy kis csicsázgatás (unalmamban, míg vártam a szakira ) átnéz elektromosság stb… de már ezen a téren készen van . A műszaki nekem is esedékes , de előbb készüljön el a fényezés.
Ha minden igaz már jövő héten elkészül az is (de ezt nem merem még elkiabálni)
Az lenne a kérdésem hogy nekem van egy 2001 es gixxer 750 esem.És elhuztam neki pályán és nemtom miért de 6 ikba 264 nél sehogyse akar többet menni.5 be kimegy 270 ig és ott vége.Nemtom hoyg számit e hoyg 100 kilo vok és 195 centi vagy faszse tudja de nem kéne ennek töbet mennie?Ja és a sportdob nincs a mocihoz állítva de arra is össze vissza azt mondják hogy számít,meg van aki azt hogy nem.Szóval menyit kéne ennek mennie szerintetek?És érdemes e a dobot hozzá állítatni e vagy fölösleges.
Elöre is köszke a segítséget.
na megkérdeztem a szerelőmet és ő azt mondta, hogy nincs semmi baj, ha lángol az jó, a sportrendszer miatt van, túlöblít azt mondta. tök zsír
a fékkaromra meg nem is zudott mit mondani csak röhögött
Szép a vas, rossz pedig eleve nem lehet, hiszen gixxer...
ÉSKKILYAZÉNBURÁMRABESZÓL az jogosan teszi mert elég érdekes lett a kép....
A lángcsóva, jól néz ki egy repülőn, de egy motoron nem tudom.
A titkosítót dolog pedig várat még a következő gumi csérig, és akkor jön a festő szaki.
És míg ez nem következik be (gumi csere) addig marad a kisebb átalakítás.
a kipuff még mindig lángol de az egyik ismerősöm azt mondta lehet nincs semmi baj mert az ő rf-je is csinált ilyet akkor amikor szívatóval indította és megszívta magát a cucc.én áltban szívatóval szoktam indítani...
azért majd leközlöd a titkos akármit igaz? vmi előzetes? mire találtad ki?
Nem semmi a fék kar . Szerintem foglalkozni kellene a sorozatgyártással (nagyon tuti üzlet lenne szerintem )
A felni csík jó lett , gondolkoztam én is a felni csikón, de gyorsan lebeszéltem magamat róla (jobbat találtam ki de ez még "titkosítva van még" )
A lángoló kipufogóval mi van?
él még itt valaki? teljesen kihalt a fórum :((
ma ráérő időmben felnicsíkoztam sztem jól sikerült:
ezt a fékkart nézzétek meg!! nagy kókányolmány.. de ezt is nekem kellett csinálni átmeneti megoldásnak amíg nem érkezik meg az új
nektek is lángol a kipufogótok vagy ez csak nálam tapasztalható és vmi hibára utal?
Egyetértek veled teljesen. Nincsen két egyforma motor, se kocsi, stb.... De ahogy írod mindent, megkel szokni, és szép óvatosan rángatni a tempót felfelé. Nem csőgáz, mert annak semmi jó nem lesz a vég. Ehhez pedig nem kel más csak megfelelő gondolkodás.
sztem minden motort újra kell tanulni.
Nekem 6-ban 8000-nél megy 200 km/h, 12500-nál pedig 299-et.
Még mindíg K4-esem van. Szóval Kunmadaras felé nyomattam egy 100km-es végsebességtesztet. A legtöbb amit kihoztam belőle az 285 volt. Na ez nekem bőven elég, de nem kéne óra szerint többet mennie? Én olyan 292-295-re gondoltam, de olyat is hallottam, hogy kiakasztja az órát. Vagy ennyire pontos lenne? A fordulatszámmérő olyan 13-13200 körül járt de nem nagyon volt időm nézegetni .
Tényleg azt ki lehet számolni, hogy mennyi a valós sebesség? Arra gondolok, hogy a fordulatszámmérő kevesebbet csal mint a KM/ó és mivel ismerjük az áttételt akkor gyári motornál elvileg azonos fordulaton azonos sebességet kéne mérni. Így nem is kénne mennem a géppel ha ismerem az áttételt akkor meg tudom mondani, hogy egy bizonyos fordulatszámhoz mekkora sebesség tartozik. Szóval nem is kéne a km/ó-ra mert mondhatnám, hogy a motor elpörgött 13200-ig ami 6-ban 278km/ó feltételez.
Ha minden igaz már jövő héten elkészül az is (de ezt nem merem még elkiabálni)