A hátsó futóművel annyi a baj(om) hogy nem olyan merev, mivel nincs is merevítő a villán. Ez azt jelenti, hogy utcán teljesen tökéletes a gép, viszont pályán kicsit ingatag a hátulja (persze olyan tempót kell menni, hogy ez előjöjjön) Ennek ellenére ha kinézel a Pannónia ringen egy osztrák klub- vagy nyílt napra, a mezőny 1/3-a még mindig K1-K2-K3 gixxerekkel nyomja és nem is rosszul. Szóval ha nem mész versenytempót, ne félj a hátuljától.
Ha korabeli CBR-el akarod összehasonlítani, akkor szerintem mindenképp a gixxer a nyerő. Igaz, egy nagy dagadt disznónak néz ki a kis filigrán RR mellett , de sokkal erősebb a blokkja és nem olyan fapados (annak ellenére, hogy kemény sportgép)
Hali!
Miért lenne bepofátlankodás???
K2 (ugyanaz, mint a K1, csak K1-nél a kipufogó leömlője még matt fekete és nem króm és manuális a szívató) Nekem volt K1 és K2 is.
Szervízigény: 6000 km-enként. Nincs különösebb igénye, ha mindig elvégzik az előírt szervízt. Az injektora is nygon megbízható, annak ellenére, hogy még viszonylag kezdetleges (16 bit-es csak. A mostanik már 32 bites CPU-val készülnek)
Fogyasztás: gyári dobbal, normál használat (városban 1-2 egykerék és 60-80 km/h, városon kívül 140-240 km/h) 6,8-7 liter átlagban. Sport dobbal 7,2-7,5 l között, bár akkor a hang miatt amúgy is jobban húzza neki az ember.
Összességében az a benyomásom erről a szériáról, hogy a blokkja az valami isteni, viszont a futóműve nem valami top. Főleg a hátulja. Elöl egész jó a hagyományos villa, viszont a mervítés nélküli hátsó lengőkar hagy kívánni valót maga után.
Hali srácok!
bocs h bepofátlankodok, de szerettem volna néhány illetékes véleményét hallani főleg a K2 és K3as szériáról, elsősörban fogyasztás, szervizigény és hasonló finomságok érdekelnének, ha megteszitek h néhány infot megosztotok velem
előre is köszi
de azé köszönöm