Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az elég érdekes
de azé köszönöm
De még mennyire h az
Nem is tuttam h van még1 ilyen szép giccer a fórumon
A legszebb
nekem sárga van és a színkódja mégis: 10 fekete
ohh nagyon köszönöm a segitséget
én csak a saját évjáratomnak tudom (K4-K5), de talán segít:

YEC (Pearl flash yellow)

A többi meg:
LR5: (Pearl deep blue 2/Glass splash white)
019: (Solid black)
csőváz!!!
Az lenne a kérdésem h a gixxer gyári sárga színkódját nem tudja vmeikőtők??????
előre is thx
húú nemtudom én csak hirdetem
de itt a szám ha érdekel
06204869511
hihi, ingyen egy gixxer azért kicsit tudnák vele állatkodni
mennyi a havi ?
2006os 2500km szalon állapot 0%tól elvihető
ja oat nem szabad venni hitelest
pontos árat még nemtok mondtani...
2600km van benne
hitelátvállalással eladó
mennyié ??
szeva
érdekel valakit egy k6 os 600as?
rendőr mellett 230 al?
Jó a gép!
Bár nem ez a rekord;)
A hátsó futóművel annyi a baj(om) hogy nem olyan merev, mivel nincs is merevítő a villán. Ez azt jelenti, hogy utcán teljesen tökéletes a gép, viszont pályán kicsit ingatag a hátulja (persze olyan tempót kell menni, hogy ez előjöjjön) Ennek ellenére ha kinézel a Pannónia ringen egy osztrák klub- vagy nyílt napra, a mezőny 1/3-a még mindig K1-K2-K3 gixxerekkel nyomja és nem is rosszul. Szóval ha nem mész versenytempót, ne félj a hátuljától.
Ha korabeli CBR-el akarod összehasonlítani, akkor szerintem mindenképp a gixxer a nyerő. Igaz, egy nagy dagadt disznónak néz ki a kis filigrán RR mellett , de sokkal erősebb a blokkja és nem olyan fapados (annak ellenére, hogy kemény sportgép)
csak azért kérdezem mert szeretnék benevezni egy haccázas sportgépre és igazából csak a gixxer meg a cibri tetszik, de azt hiszem gixer lesz a vége
aham értem köszi.
és a hátsó futóművel való elégedetlenségedet mi okozza? rakoncátlankodik?
Hali!
Miért lenne bepofátlankodás???
K2 (ugyanaz, mint a K1, csak K1-nél a kipufogó leömlője még matt fekete és nem króm és manuális a szívató) Nekem volt K1 és K2 is.
Szervízigény: 6000 km-enként. Nincs különösebb igénye, ha mindig elvégzik az előírt szervízt. Az injektora is nygon megbízható, annak ellenére, hogy még viszonylag kezdetleges (16 bit-es csak. A mostanik már 32 bites CPU-val készülnek)
Fogyasztás: gyári dobbal, normál használat (városban 1-2 egykerék és 60-80 km/h, városon kívül 140-240 km/h) 6,8-7 liter átlagban. Sport dobbal 7,2-7,5 l között, bár akkor a hang miatt amúgy is jobban húzza neki az ember.
Összességében az a benyomásom erről a szériáról, hogy a blokkja az valami isteni, viszont a futóműve nem valami top. Főleg a hátulja. Elöl egész jó a hagyományos villa, viszont a mervítés nélküli hátsó lengőkar hagy kívánni valót maga után.
Hali srácok!
bocs h bepofátlankodok, de szerettem volna néhány illetékes véleményét hallani főleg a K2 és K3as szériáról, elsősörban fogyasztás, szervizigény és hasonló finomságok érdekelnének, ha megteszitek h néhány infot megosztotok velem
előre is köszi
Egy hangyányit ellaposodott ez a topik az utóbbi időben srácok !
Pedig itt özönlöttek a csajok egy időben......
Ugye Ricco ???
Szép a motorod !
Légy üdvözölve a Gixxer 600-asok között !
HI!

Vasárnap jön valaki a H. ringre?