Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attól jobb a tapadás?
Nem kell indítani. A 1/4 mérföldes verseny nem mérvadó. 3-ban 100-ról kell indulni mert ott nem számít a reakció idő meg az emberi tényező. Ott csak a lóerő számít. Álló helyzetből ha az egyik jól rajtol a másik meg bénán akkor hiába van 10Le előnye úgy sem éri utól.
De kezdhetné pl. guminyomás méréssel.
Najó jöhetsz, valakinek indítania is kell.
Én csak azt nem tudom, hogy az elmúl 4 évben hol voltak ezek a valós 270-et menő 600-as motorok? Mert a 750-em órája sose ment 295 fölé, de a ring célegyenesébe valahogy nem akaróztak versenyre kellni a 600-ok (köztük a Magda Atilla Factory racinges SSP mocija sem). Jobb ha tudjátok, hogy az óra nem 20-at csal hanem egy pöttyet többet.
Kicsit majd ereszd le a mostanit és próbáld ki. Ha jobb lesz túl volt fújva, ha nem lesz jobb eressz le még egy kicsit. Ha nem sikerül belőni vegyél rá használtat szaréhugyé.
Na igen! Ha mondjuk 2,9-en jár akkor az eléggé nemjau...
Demiértnem?
Szerintem tök egyértelmű, hogy közúton nincs olyan hely ahol azonos lenne az útminőség és a tapadás egy 1km-es szakaszon. Ahol tegnap ragadt az aszfalt ma van egy láthatatlan porréteg és el is estél. Vagy legjobb példa a nagykörút. A nagyrésze kis túlzással tükörsíma. Sehol egy kátyú. De tapadás sincs. Annyira simára csiszolta a sok autó.
Amúgy látom mindenki kétségbe van esve meg kérdései vannak hogy jó gumija van-e meg mennyit megy a motorja. Ezúton akarnák segíteni nektek, pusztán merő jószándékból. Szóval nyáron hozzátok ki ringre a vasakat, megmondom kinek mennyit megy a motorja, hogy gyorsul, milyen gumija van, stb. Egyszóval leszek a hivatalos tesztemberetek. Nem kérek érte pénzt, persze ha fizetni akartok érte mert én nagylelkű voltam, hát nem utasítom vissza, nehogy megbántsam valamelyikőtöket Max pl összedobhatjátok a napijegy árát, több tényleg nem kell, csak a motort hozzátok teli tankkal
Nem azt mondom, hogy szar. Csak azt, hogy nem tudom úgy felmelegíteni, hogy érezzem azt a tapadást, amit elvárnék egy gumitól. Vannak lágyabb keverékű gumik, pl. Michelin Pilot Power. De ti vagytok ebben a szakik és olyan gumit próbálok találni, ami jó volna nekem. Amíg nem találok normálisat nem horror áron és ilyen az idő, addig nem hozom ki a motoromat.
azzal jött ki és kolléga biztos falja a km-eket. Csak nem az aszfalton hanem a pc-s játékban
Egyetértek az elejével de mit keres egy K7-en BT14? Há már 2 számmal odébb vagyunk. Az a gumi akkor már nem fiatal.
Nekem Dunlop D209GP qualifier gummám van és nagyon FULLOS GUMMA.....már van benne majdnem 8000km és még mindig van mintája, pedig eléggé szeretem burnout-tal kerülgetni az oszlopokat a pláza parkolójában. És még így is bírja.....
Melegben qurva jóóóó, hidegben hamar melegszik......ESŐBEN KATASZTRÓFA, viszont szeretem, hogy néha még ilyenkor 3.ban is elforog.....
Én egyszer kipróbáltam a "C"-t. Szakadó esőben nem rossz, de a 600-on sok értelmét nem látom. Ami a legjobb benne az az hogy nagyon gyors haladást lehet imitálni.
Nem.
nem tudom, nem hiszek a szellemekben
Sztem TA esetében egyszerűen túl van fújva a gumma. Nomeg bt014-ről beszél nem 16-ról ha jól csalódok.
Mondjuk én az utcai verziókat használom......
Igen. Fizikailag. És szellemileg?
Én ismerek olyat aki már látta azt az ember akinek a barátja már átkapcsolta B fokozatba
Figyu. Én nem a pályagumi ellen beszélek. 3 éve pályagumin élek. Nem megyek sokat olyan 8-10 000km. A BT16 két dolog miatt csúszhat. 1. Túlmelegíted (esetünkben ez nem játszik), 2. nem bírod elérni vele az üzemi hőfokot de ha így van akkor egy pályagumival még annyira sem fogod. Engem a BT002 medium vágott slick eddig csak egyszer viccelt meg de akkor becsokiztam.
Én is mehetek?
én meg tudom mondani mi felelős a csúszkálásért:
Na azért csúszkál mert a gumifelület nem tapad rendesen oda az útfelülethez
Sokminden közrejátszik. Én is néha úgy érzem, h nem tapad a Road Attack, aztán máskor meg azt, h fog mint állat a kanyarban. Furcsa Ezért mondtam, h ez elég sok tényezőből áll össze... Nem csak a gumi lehet a rossz...