Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pályázás nm lex...de Mátra-Bükk kanyargás annál több ...köszönöm a tippeket
Óóóó mááá, hogy te milyen irígy vagyol..... Igazán nekem adhattad volna a sajátodat....
Azt hittem, hogy van egy tartalék pótban neked..... no de sembaj ez nem fog ki rajtam, akár egy új vázat lehajtogatok a Gixerhez....
Azért köszi Oszi... .... mostmár van sablonom....
Ha húzod neki, akkor jó lesz.
Ha nem annyira és nem pályázol gyakran, akkor inkább sima Corsa III vagy az új Rosso Corsa.
sztem Supercorsa lex nagyon sokan ezt ajánlották ...
Az enyémen a Dunlop tapadása nm vmi franko...
Nehezen melegszik és hama lehűl...
Azon minden gumi megcsúszik.
Milyen Pirellit akarsz?
Nya de azért egy jó gumma...sokat számít...már én is gyűjtök a malacperselybe a Pirellire nkm kavicsfelhordásnál risszantotta a Bükkben
Így van Oszikám. Mindíg tudtam hogy miért csúszik, meg azt is hogy mikor fog megcsúszni. Kivéve amikor nem.
Igen, ez az enyém, de nem eladó. Ezért méreteztem le. Fogsz egy saválló 5ös köracélt, és lehajtogatod...
Nem biztos, h a gumi miatt riszálja! Nem vagy tapasztalt motoros, arra nem gondoltál, h nem tudod rendesen megállapítani, h mi miatt csinálja? Lehet rosszul pakoltál vissza, lehet rossz út minőség, lehet, h nem melegítetted be rendesen, lehet, h öreg a gumi...
jóvanjóvan. Én eddig abban a tudatban voltam hogy 14-ed van.
Oszikám engemet érdekelne ez a tankkitámasztó rudazatféleség, mert nekem nincs a Gixeremhez és eddig heggesztő-pákával oldottam meg a dolgot.
Honnan lehet ezt a cuccot megkaparintani? Ez a tiedé?
Nekem kevés. Nem azért, mert olyan kurvamód tudok motorozni, hanem éppen azért, mert nem. Nem tapad kellően és riszálja a seggét, amitől nagyon félek. Nekem nem kell az adrenalin, nem szeretném mégegyszer összetörni magam. Olyan gumi kell, ami puhább keverékű. De ezt már számtalanszor megbeszéltük itt a fórumon, meg pár ismerőssel személyesen is. Ha tempózol vele, akkor nagyon faintos. Akkor nekem sincs vele bajom. De, ha hidegebb van, akkor már nem tapad eléggé a kanyarokban. Csúszkál, rázza a seggét a motor.
Ezért kéne felraknom valami lágy keverékű gumát, aztán nyáron vissza a BT016.
No végre Már kezdtem azt hinni hogy csak azok fórumoznak akiknek kevés a 016.
Nem vagy egyedül
Navégre, hogy nem csak fikázva van.
Azért annyira ne szóljuk le a BT-016-ot, azért legtöbb körülmény között utcán megállja a helyét. Kis provokációs is belefér, nagyon jól kontrollálható. nekem pályán már csúszkált féktávon, de ezt a gumit utcára tervezték. Oda szerintem azért nem rossz, főleg a fullos verzió.
Akkor ezekszerint mégiscsak jó túrapondrónak lenni.
Szia,
BT016-ot használtál és az nem jött be? Ezexerint csak én használom laza túrázásra a gixxert.
BT016 is ugyanez a story. Nekem egy hátsó használt kéne, mert nem merem kihozni ilyen trutymó időben. De a gumicsere most kicsit tolódni fog. Megkaptam a biztosítási csekkjeimet. Egyik motoromra 11000, a Gixxer-re meg majd 60 000 az éves biztosítás.

Amúgy mindenkinek BUÉK!
Igen úgy szeretném hogy 500at azonnal befizetni,köszi a választ,szerintem valamelyik héten elugrok Boglárra a Full-gashoz és jobban utánajárok a dolognak.Amugy gyönyörű mocid van néztem a képeket,sajnálom hogy összetört!
tengelyvég gombát tegyél rá, az nem törik le..
Sztem nemsokat...bár a lengővillát megvédené...
Szerintetek ér valamit emelőszemből a bukógombás verzió?
A gyári Bt016 nagy retek lehet ha abból indulok ki, hogy nekem még a piroson volt gyári Bt014 na az csak riszált állandóan Gondolom ez sem jobb Pirelli Supercorsa, Dunlop D211GP, Metzeler Racetec ezek a penge gumik
Ha 1 gurigát veszel fel (mert ugye 500-at befizetsz) és van legalább 80 nettó havi jövedelmed pluszban még viszel egy kezest is akkor megadják a hitelt biztosan!