Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet h "B"módban hagytad a gépet?!

Tényleg K8 gazdák van értelme a teljesítménykapcsolónak?
használja valaki?
Tavasszal összemérjük a k8-akat, aztán már tudni is fogod hogy mi az igazság.
Nem 208 kiló! Azért nem olyan nehéz. 195 kiló megtankolva... Ezt akartam kifejezni vele. Én már 17 éve motorozok, de a mai napig nem tudnám biztosra állítani, h a gumi a hibás a csúszkálásért stb...max pályán ahol azonos körülmények vannak mindíg, csak másik gumi.
Igazából nem értek hozzá....de kiindulva abból, hogy másoknál elmegy az óra 290-ig is és a valós 270, akkor elgondolkodtató, hogy a tiedének mennyi a valós értéke, ha az óra 260-at mutat.....
De lehet, hogy csak annyi az egész, hogy FULL JÓL VAN BEÁLLÍTVA a km órád és a FULL VALÓS adatot mutatja.... Akkor viszont meg minden OK....és talán ha lekapod a katalizátort és megy rá egy nyitott dob, akkor lehet 270-ig is elmegy.....
Ne szarj be......a VAS-nak semmi baja......max állítási problem lehet....
Tegyél rá jardine-t. A k6-7-re katalizátorostól mindenestől 50 körül hirdette a kipufogók topicban valaki.
Hali !

Ha lesz eladó akkor az engem is érdekelne és milyen árban tudc bótolni ?

Péter
Hát a fene tudja.....nekem most elöl power race hátul conti race van és mikor 1-én a ködben vizes úton mentem kézmeleg volt míg a túragumik hasonló időben jóval hidegebbek.....ja, és nem csúszkáltam, igaz a tempó is max 110-130 volt. Csak ilyen gumikat használok esőben-hóban-sárban is......
Akkor jólvan papa
Hali !

Bocsi hogy beleszólok de jó k6-k7 re is én úgy tudom mert én is pont ilyen dobot szeretnék beszerezni csak nem tudok
Behozatni meg nagyon drága
bár lehet K8 meg K9 re is kapni az nem tudom miben külömbözik
http://www.laserexhausts.com/e...
Mindenféleképpen kapd le a katalizátort.....SOKKAL JOBB LESZ!
És miért hagynád fent, ha már vagyunk olyan szerencsések K7-esek, hogy lejön az a fránya katalizátor......
Meg egyébként is.....le akarod vágni róla a gyári dobot és felrakni másikat? Jól jön az a gyári dob, majd a szigorított műszakinál.....vedd csak le és rakd el szépen.

Egy összekötő megvan 20ezerből, ha legyártatod is......
Ha abból indulunk ki , hogy egy 125-s Gp motor 80 kg a kiscsávó aki meg rajta ül 50kg és hogytapad?! Mint a barom

Gondolj bele a nagyobb súly nagyobb erővel terheli a kereket, ergó könnyeben meg is csúszhat! Nagy sebességnél pedig a motor idomzata határozza meg a stabilitást nem a súlya! Ha nagy sebességnél felhajtóerő termelődik akkor érzed instabilnak a motort szitál a kormány , elkönnyül az eleje! Ezt tapasztaltam apám SV1000S-én is, 250-nél nem éreztem már stabilnak a gépet a Gixeren meg semmi gond nincs ugyanannál a tempónál!

A guminál ami számít a helyes guminyomás betartása! Nyilván várhat el senki egy utcai gumitól komoly teljesítményt versenypályán meg kemény szerpentinezésnél. Mondjuk a hátsó szitálása féktávon azt meg lehet oldani azzal, h nem használsz hátsóféket Aki keményen akar veretni az vegyen kemény gumit is hozzá!
szerencsére k7-nél a kipufogó csere az magában foglalja a katalizátor kiiktatását, szóval nem is tudod megoldani máshogy
Kajakra 260 a vége hatodikban... Aszondod, ez bajos?
6. teligázon csak 260-at mutat az órád?
Az szerintem ennyire nem csalhat.... ......mások óra szerint 290 körül mennek, de a valós az 270 körüli.......de neked azt mondod, hogy 260-ig mutat csak? Az szerintem nem oké.....
Szinte látom magam előtt ahogy a 208kg-os motorod alatt izzik a gumi a 192kg-os alatt meg jégvirágok nyílnak. Azért nem olyan látványos az a külömbség. Bármelyik utcai gumi előbb elkezd tapadni mint egy pályagumi. Persze előbb is éri el a határait. Egy sportgumi már 20 fokosan érezhető tapadást nyújt és 50-60 fokig jó. A legpuhább race gumik se nagyon dolgoznak 40 fok alatt. És az már SC1 vagy soft keverék szóval nem húzza sokáig. Az, hogy esetleg a BT16 szar az más tészta. Bár inkább hajlok arra, hogy ThomAce túl érzékeny ezekre ld. 6-ban 160-nál gázra kerózik a moci. Ez nem genyózás ez magánvélemény.
Utcára tök felesleges pályagumit rakni ha nem hajtod meg a motort. Egyszerűen nem melegszik be. Kurva nagy perec lehet belőle. Esőben egy hard D209GP egyenes út a kamion alá ha nem vagy észnél.
Tervezem már egy ideje. Előbb-utóbb berágok aztán meglátogatlak.
Az a paszta sima csőnél nem sokat ér.Csak ha már full polír volt azt állítja vissza.Most ástam bele magam a témába.Két dobot polírozok fel fullra.Már egy hete küzdök de még mindig vannak karcok benne nem homogén és rongykorongal csinálom és polírrúddal (Szobacica nem félreérteni ) meg csiszolóval.KB 80% osra sikerült eddig.
Oké, nekem nem sürgős, csak szeretném tudni, hogy mikorra tervezed elvinni
"Márminthogy azért nem tapad a gumi mert könnyű a pilóta meg a motor"- ez sztem is hüljeség ... én sem vagyok vmi nehéz súlyban...
de ha végre bemelegszik, akkor lehet vele szépen dönteni...egész tűrhetően tapad...pedig ez se egy nagy szám gumma...
Ha megkapom az ótomat kell bele km. Sz'al febr. legkésőbb. Most úgy áll hogy a mostaniba nem kéne több km. Meggyorsítandó a folyamat körbekérdeklődök, hátha valamelyik kollega jár Dabason hétköznap.
Nem....nem.....dehogy értem félre.....EZ BIZONY RÁJJJA......az én fekete rájám.....
Végre sikerült neki adnom egy becenevet......köszi Joe...
Ez fura. Márminthogy azért nem tapad a gumi mert könnyű a pilóta meg a motor. A BT014-ről mindenki azt mondja hogy nehezen melegedik, meg gyenge a tapadása. Tegyél rá 016-ot ( 76K előre hátulra ), oszt gyia!
Tudom hogy értetted.....én is csak hülyültem.....
Sziasztok !

Szerintetek egy kipufogó dob cserénél érdemes kiiktatni a katalizátort a hang hatás érdekében ? egy k7 ről volna szó

Péter
Emelőszemekért mikor gyüsz el? Remélem nem kell várnom a márciusi motorshow BNV-ig