Ezt így passz.Tőlem hozzáértőbbek tanácsolták.Hogy mi van benne fogalmam sincs.Ha úgyhagyod az se túl jó ahol nem érte láncspray megrozsdásodhat.
Bár én még most le se mostam eddig.Hanyag disznó vagyok.Talán karácsonykor lesz annyi időm meg a hó sem esik akkor leápolom a lelkét.
Repsol 10-40 es ment bele, és köszönöm a tanácsokat, ez a fecskendő-szilikoncső megoldás nagyon szimpatikus, fecskendőm van is, mert akad itthon egy öreg vespa is, amit be kell kevergetni.
Attól függ, h mennyivel van túltöltve. Ha nem nagyon hagyd nyugodtan, majd elcsipegeti. Nem okoz semmibel sem kárt, viszont ha felveszed kerékre, akkor jól jöhet...
Nem kéne ereszteni a cavarral.Elég ha egy bazi nagy inyekciós fecskendővel (gyógszertár 50 ml fecsi talán 100-200 pénz) meg egy szilikoncsővel kiszívsz belőle 1-2 decit míg nívóig ér.
Nem néztem utána a szervizkönyvben, hogy ez hogy van, de autóknál a nívópálcán a maximum értékig szabad tölteni. Motorokon meg ugye nincsen nívópálca. Hát majd megmondják a mesterek a tuti... Ez engem is érdekelne.
Szisztok, a napokban lecseréltem az olajat a srad-omon. A gond csak az, hogy amikor az olajat cseréltem, hátsó állványon (emelőn) volt, és így töltöttem max.ig. és amikor leveszem az állványról és függőlegesbe állítom akkor már nem is látszik az olajszint olyan sok van benne....
Mit gondoltok, engedjek le belőle?
Hááát szerintem ez kicsit túlzás, hogy nem szabad vezetéket forrasztani, mert az eltörik...
Persze, nem tudod 6x visszahajtani, de nem törik az el csak úgy...zsugorcső meg párát sem enged oda...
Bár én még most le se mostam eddig.Hanyag disznó vagyok.Talán karácsonykor lesz annyi időm meg a hó sem esik akkor leápolom a lelkét.