Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még nem tudom biztosan, hogy mi lesz akkor, de jól hangzik.
Köszi, de ez árban brutálisan sok...

Akkor már be lehet szerezni ilyet is, és hasonlóan kultúrált, mint amit linkeltél, viszont kb felében meg is áll a dolog...
(motorra szerelve nem tudok linkelni képet, mert a cégnél a rohadt böngésző letiltja... )
Hali tutis,

annyit árulj már el nekem, hogy melyik a fontosabb a kettő közül:
- úgy értem, hogy a blokk "lóg" kijjebb, vagy az idom érne le, ha netén eldől/csúszik a motor?

Duplát nem nagyon akarok, csak tudnom kellene, hogy melyik a legszélső pontja, amit szükséges védeni.... (k6 600 amúgy)

Köszi
nekem ilyenem van, és eleve az anyag amiért annyira kemény az benne volt majdnem 30ba... és + a munka + eloxálás...
szerintem megérte, mert gyönyörű a motoron is...
az LSL komplett deklivédői (a hálós kivitelre gondolok), az is belekerül a végén 40-45be...
Háááááát én ezért nem adnék ám ennyi pénzt az tuti....
Zoli!
Ezt az egész kapcsolókábelezést meg lehet akkor úszni forrasztás nélkül? Mert forrasztóm az bizony nincs kéznél, csak vidéken...
Akkor milyen módszerrel csináljam? Írd már le részletesen, mert még nem csináltam ilyet és nem akarok kókány munkát...
Kössz előre is...
Helló!

nem kell idmomot fúrni, és a K7-re is jó

(egyedi és nem kerül annyiba mint egy yoshimura hasonló deklivédője)
Szép jó reggelt!
2010. április 13 P.ring valakinek? 20.000 pénz egész napra ( ott akkor 25.000, délután 15.000). Jó kis szezonkezdet lehetne. Ja és aznap leszek 34. öööö izééé vagyis 18.
valtermoto, lsl. Képeim között mindkettő látható (arany a valtermoto)
Sziasztok!

Gixer haccázhoz tudtok ajánlani olyan tuti bukógomba szettet, amihez nem kell fúrni az idomot? Mennyire stabil ez?
Köszi!
Ha nem akarsz forrasztani mondjuk pár centire a csatlakozótól elvágott vezetéket akkor igen.Ha nem érdekes akkor persze nem kell cserélni.Kivágod a csatlakozót ebből a kötegből úgy hogy legyen elég helyed dolgozni mert a csati közvetlen közelében nagyon macerás dolgozni és a zsugorcsővet is könnyebb messzebb felrakni.Igz így látszani fog a javítás sarucserénél nem.
Kössz a jó tanácsot...
Hali,

Teljesen felesleges új saru bele, maximum ha oxidos lenne, kicsit dörzsöld meg, és fényesen szereld össze...
Képzeld.....a bekarikázott csati, a fesszabon lévő generátor csatival egy az egyben összebasszol....összedugtam és úgy áll, mint "Katiban a gyerek"!
Szerinted új sarukat rakjak bele, vagy mehetnek ezek is? 500Ft egy csomag új saru....
szia, azok mar sajnos elkeltek... udv, N.
első féktárcsák kellenek.il. kormányvégsúj.
Milyen jó hogy fateros gyüjtögető életmódot él.Öcsém máig nem adta elő a köteget amiről beszélt.
Viszont ezzel simán megoldod az egészet csak ki kell kapni a sarukat belőle.
De izé vagy a többiekkel, így emlékeztetni őket...
Há mer Te strítfjter vagyol. Én ha sárgát látok pánikba esek, mer nemtom mi fog következni és hogy kell megoldani.
A multkor már említettem, amikor a YOSHI-t raktuk fel a gépre faterommal, hogy az öregem műhelyében minden megtalálható!
Most, hogy otthon voltunk már éppen indulóban voltunk visszafelé pestre, amikor eszembejutott a motorhoz a csatlakozó és a kábelek.

Erre gyorsan mondom faternak, hogy nincs-e véletlenül valahol kábelkötege csatikkal, vagy külön-külön.....? Erre megjelent ezzel egy 5perc mulva nagy vigyorral és azt mondta, ha nem találok rajta jót, akkor ha hazajövök legközelebb van még egy hordó ilyennel tele.
Lehte ha még van ideje keresgélni talál egy komplett GSX-R600 K7 kábelköteget.....
Köszi szépen!Hát akkor lehet menni benzinkútra:)
Nem tudjátok a sradokba van exup szelep?
Van egy parkolóőr barátom, a 20 000-es csomag jó lesz?
Gratula részemről is a VAS-hoz!
Üdv. a GIXER-CSALÁDBAN!
Biztosan elégedett leszel a géppel, hisz ki az a hü..e, aki nem elégedett egy GIXER-el...

Domino: engem a sárga lámpa mindig arra ösztönöz, ha meglátom, hogy visszarúgjak 1 gangot és rátekerjem a tüzet..........HISZ A SÁRGA UTÁN A PIROS LÁMPA KÖVETKEZIK.....NEM?

Én is megyek vissza lefeküdni, mert Beteg vagyok..... megfáztam tegnap és qurvára fáj a torkom......