Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

?
Lehet hogy csak azért fintorgott a castrol-tól mert matuzsálemi korba lépett, vagy ami valószínűbb klimaxol azzöregjány.
Nem.
Tényleg van saját villingere a srácnak.
Nana!
Tessék itt van a túraszakosztályos is. 50 000km 1,5 év alatt és csak castrol. Kell ennél jobb bizonyíték? Most hol az a nagyszájú Tutis he he he?
terepasztallal mi
Nem röhög!
Csóró bankos vagyok, nem olyan, akinek saját villamosa van.
Csá!
Nekem is castrol van, és volt is benne mindíg, és semmi bajom vele olajcserétől olajcseréig bírja, és még nyúzom is néha !
Hangja meg van a blokknak, néha erősebben, néha gyengébben, de már megszoktam, meg úgysem tudom mi az, majd ha széthullik akkor legfeljebb kamillázok, hogy mi van! , , , ,
jol vn nya...honnan kéne ezt tudnom
90% közút.
ck pálya?
áhh...ck egy pillanatra megfordult a fejemben...hát ha ...mégis...
Pedig titkon ebben bíztam...
Nem húzom soha hidegen, 3000-ként olajcsere.
korrepetálást nm vállalok
A K2-be jó a pakura is.
Csak nem képzeled, hogy visszalapoz egyet?
hmmm
szerencsés vagy
a te blokkod összetétele biztos "más"
De én nem tudok olvasni.
Teccikérteni?
Aha. Érdekes. Nem gondoltam volna, hogy ilyen kevés leáttételezés elég neki.
2Takt motorex
4Takt repsol
de lentebb írtam...
Szia!
Szerintem mindegyik típusú és gyártójú olajból önts bele annyit, hogy meglegyen a gyártó által preferált mennyiség, így mindannyiunknak egy kicsit a kedvében járhatsz, amit szerintem Te is akarsz! Valamint a széles paletta (castrol, mol,motul,repsol,blabla.....) miatt rengeteg olajat kell venned, ami mennyiségileg több olajcserét is kiszolgál! ,
Ja! és a kétütemű adalékokat se felejtsd el beletölteni, csak és kizárólag a maximális biztonság érdekében.!
Remélem tudtam segíteni életed könnyebbé tételében!
Ja! olajszűrőt felejtsd el! , ,
Lehet a motul a ludas, mert nem az van benne A közepét értsd úgy hogy nem forog le tiltásig, hanem váltás után ameddig kicsit visszaesik és a tiltás között kb félúton járok féktávnál..