Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja.....az egyikbe megy a motorom, a másikba Én, Te meg egykeréken, ha akarod, ha nem , ,
Asszem nemsokára rajzolnom kell..... , Már nem sokáig bírom! ,
Kinőttem?
Kikérem magamnak! Most tanultam meg igazán, eddig csak a tövét fogtam, és szorongattam, de semmi hatás nem volt, most végre kezdek ráérezni, abbahagyatnád velem? ,
Te szívtelen! , , , , ,
Megyünk motorozni, meghíllak egy tank 95 -ösre jó? ,
jahogya zuzafejüt rázod. Azt hittem abból már kinőttél.
Szekrények készen vannak.Akkor koffert baxtam rá aszittem ufo szállt a seggére.
Viszem a te cuccaidat is bérbe.Majd fizeted a benzinköltségemet.
Gyakorold be rendessen, olyanra hogy majdnem elhiggyük hogy komolyan bánod a dolgot.
SzevaZoli32!
Én a zuzafejűre gondoltam, hogy azt rázom, vagy félreértettem a Domikát? , ,
Mi van veled?Kész vannak a szekrények az SV -re?
Ne rázd.Könnyen elszédülsz tőle.A meg nem egészséges.
Fasza ötlet! Fejrázás, máris tanultam valamit!köszönöm! Otthon gyakorlom is, a mai naptól!
Jaaa...
Megyek haza és gyorsan meg is nézem őket, hogy nem nálad vannak-é! ,
Na ezen én is megdöbbentem, de ha neki lehet nekem is lehet alapon ezentúl ha elnézek valamit megállok és rázom majd a fejem. Lesznek majd 4:30-as köreim. Kiváncsi lennék hogy hány kört élnék meg...
ööö.... izé.... de szerinte ez már indok volt...
ezzel én is így vagyok , meghalgatok minden újdonságot, max ha nem tetszik nem használom...
Láttam, hogy a hatalmas tempótól besokalt és kiment a műfűre de ez nem lehet indoka a megállásnak.
Áááá... ezek szerint nem figyeltél , volt oka, egy kicsit leszalatt a pályárol és memorizálni kellett neki mi is történt valójában . Viszont az tényleg veszélyes játék volt.
5000Ft.
Akkor már Te is tv sztár vagy, keleb vagy cölöb Adsz utógrammot?
Viszont asszem a második részben szerepelek 2-3 sec erejéig amint éppen letolom a főhőseinket a pancsin.
Az azért elég mókás volt, hogy Müller barátunk élete 5-ik versenyén (OB600) megáll a mansell kanyar bukóterében úgy 2m az aszfaltcsíktól és a fejét rázva (teátrálisan) elengedte az őt lekörözőket. Kíváncsi vagyok, hogy valamelyik superman éppen akkor sokall be és vágja telibe 150-el akkor vajon mit szólt volna?
Hát még a MERSZ-en is tilos megállni a pályán ok nélkül nem, hogy egy OB futamon.
igazán nincs mit...
én már régebben elmondtam a véleményem ezzel a műsorral kapcsolatban...nm fogott meg... ha időnként elcsípem...megnézem...
hátha hallok valami hasznosat... meg nyitott vagyok a világra...
Köszönöm a részletes bemutatást.
A lényeg hogy ezeken a szinteken motorozni tanítanak meg , az ízírájderr pedig a pályamotorozást szeretné bemutatni ill. népszerűsíteni . Több-kevesebb sikerrel. Viszont elérte a hatást amit szerettek volna mert beszélünk róla így már sokan megnézték , és már máshol is hallottam illetve ilvastam róla.
olvastam nemrég ilyen vezetéstechnikai tréningről, résztvevő írta hogy fain volt meg minden, de 80%-uk perecelt a motrjával, volt aki zsír új bömöst borított meg, szóval a százezres tanfolyamdíj néha fél millás károkkal bővült..Az oktatók ugye bátrak voltak a bukócsövezett motorokkal..
ezzel tisztában vagyok...
A Motoros Akadémia új, 3 szintbe integrált oktatási rendszere a hazai motoros társadalom igényeinek megfelelően adja át azt az elméleti és gyakorlati tudást, mely a modern motorkerékpárok tudatos és magabiztos kezeléséhez elengedhetetlen. Célunk a motorkerékpárok és a vezetőik közötti kapcsolat minél harmonikusabbá tétele, az egyes motorkezelési tevékenységek lehető legrészletesebb bemutatásával és gyakorlásával. Ehhez a lehető legalkalmasabb helyszínként pedig a Hungaroringet ajánljuk, mint a hazai motorozás jelenlegi központját.

A Motoros Akadémia szintjei egy-egy motorkezelési tevékenységgel foglalkoznak részletesen. Ennek megfelelően az első szinten a motorral történő közlekedés veszélyforrásai mellett a hallgatók megismerkedhetnek

* a motorkerékpár vezetését befolyásoló külső tényezőkkel, mint például a motorkerékpár tapadását és stabilitását befolyásoló tényezőkkel,
* az emelkedők és lejtők súlypontra és tapadási viszonyokra gyakorolt hatásával,
* az út dőlésével és a kanyarok típusaival,
* valamint a fékerő megoszlására és a fékkezelésre vonatkozó elméleti kérdésekkel.

Az első szint gyakorlati elemei között szerepelnek

* az első és hátsó fékek biztonságos és hatékony működtetése
* a lassítás és a vészfékezés
* valamint az alacsony sebességű manőverezéshez kapcsolódó gyakorlatok.

Az Akadémia második szintjének fő témaköreit a motorkerékpár irányítása és kormányzása alkotják. Az elméleti képzés keretein belül a hallgatók megismerkedhetnek

* a "nagyobb" sebességnél történő kormányzás sajátosságaival,
* a gyors- és ellenkormányzással
* valamint a gázkezelés irányítást érintő kérdéseivel.

A második szint különböző kormányzási és gázkezelési gyakorlatain keresztül célunk a motorkerékpár tudatos irányítása, a megfelelő irányú és megfelelő nagyságú erők helyes alkalmazása kormányzás során.

Az Akadémia harmadik szintjén a korábbi képzéseken külön-külön elsajátított vezetéstechnikai elemek térbeli és időbeli koordinációja történik meg, komplex kanyargyakorlatok keretein belül. Itt lehetőség nyílik gyakorolni a különböző kanyartípusok helyes vételét, vagy az adott kanyar helytelen megközelítéséből adódó vészhelyzetek korrigálását.
Áhány...
Azért csak jó lehet nem saját mocost gyilkolászni. No de meg is kell fizetni az ÁRÁT .