Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor hogy a fa..ba mentél el 50e Km ?Ha már egy apró trükk is kibaxik veled.
Nincs vele semmi baj, csak látja a műszer, hogy át lehet baszni Tégedet, és meg is teszi!
Velem a piros leállító gomb szokta ezt csinálni!Mire rájövök, hogy bekapcsolva maradt, már elment a kedvem a motorozástól!
Szia tutkós!
Nem tudom, hogy működik, Én amikor közelebb hajolok a műszerhez mindíg felugrik a ledcsík, másnál viszont eddig nem működött akivel kipróbáltattam! , , , ,
Szia Doki!
Ne halgass rá , üres a tank utána ki kell égetni a belsejét (tudod a makacs baktériumok miatt ): ujságpapírt meggyújtasz, és lángolva beletömöd a töltőnyílásba, ha csökken a láng rátöltesz egy kis benzint! Megvárod míg kihül, utána nem lesz bajod vele egy jódarabig! ,
Majd pisild le az egész motort egy felületi fertőtlenítés gyanánt ,de ne a lángolás közben mint Én, mert lekapta a zacsimról és környékéről a szőrömet, valamint pechemre kiugrott egy puki is, ami kombinálva a lánggal pillanatok alatt legrillezte az aranyerem , ,
Veszélyes dolog ez a téliesítés..... , ,
de nem mindegy hogy kinek a melegét jelzi
Az a buzidetektor!
Szeva!
Pisztolyos melegragasztó! , Te már megint megkülönböztetsz!
A pisztolyt kigyűröd! , , ,
Szia Doki,
gratula a helyhez, ott lesz a legjobb a gépnek. Ha üres a tank akkor legyen "szárazüres" mert a benzingőz nyírja a tank belső felületét ( ha jobban érdekel kérésre leírom a kémiai hátterét ). Sz'al, benya ki, tanksapka nyitvahagy pár napig. Ha poros a hely dobj egy harisnyát a likra.
nekem pár ezer ft-os bazismotorban vett töltőm van, nem volt gondom vele sose..
A csepptöltés lényege hogy figyeli az akksi töltöttségi szintjét és lassan tölti fel, nem tölti túl az akksit ami károsodáshoz vezetne..
Amit én használok attól lehet berohad a lánc
Annó Nippon márkával próbálkoztam,az tuti jól kent,de örökké retkes volt tőle a felni,ezért váltottam Motul-ra ,de az meg ha megszárad olyan mintha beszórtam volna kőporral....
Mi az a csepptöltés?
Vennem kell egy töltőt,mert csak kocsihoz van,és az is 1000 éves orosz gyártmány. Találtam a kelomotor oldalán valami olcsót,Saito néven becézik,megteszi ez,vagy van értelme drágábbat keresgélni?
Hmmmmm.Nem rossz.Még több egérmozi.
váltóvillanófény, be lehet progamozni mikor villogjon lényegében mint a k9 1000-esen van.
Mire valók a csini ledek a tetején?
ragics
Tökmindegy.Mindegyik jó.Nekem GI-Pro van de valami nem kóser fáziskésésben van néha az egyes me 2.-at mutat.Majd megszagértem téli szünetben.
A kacsazsírt vagy buziragacsot?
1 őt néztem ki elsőnek vagy a proptech még: 2

Melyik szerintettek a jó vagy jobb ?
ipari tépőzárnak is hívják
Öntapadós az egyik fele a másik meg tépőzár.Felragasztod egy sima felületre az ellendarabot a kijelzőre és passzítod a kettőt.De lehet pár csepp patex pisztolyos melegragasztót is használni.

(Szobacica nem összekeverni a ragacsot a szexuális szokásokkal.)
sziasztok

valakinek nincs felrakva K1-K5 gixerre fok. kijelző ? felfogatás érdekel hogy miként szerelitek fel. Mivel még nem volt a kezemben ilyen műszer de télen akarok egyet vásárolni
Lehet kacsazsírt is használni.
láncspray természetesen
Lánc bezsírozva?
ezt szó szerint érted,vagy láncspray?
Üdv körünkben!
Téliesítés eygszerű, motor lemosva, lánc bezsírozva, tank tele, kipufogó bedugva és letakarva a motor. Kb ennyi amit el kell végezni. Akksit ki kell szedni és csepptöltőre tenni időnként. Ha nem szeded ki az akksit riasztó miatt, akkor 2 hetente akkor is érdemes ránézni, rátölteni nappal hogy a riasztónak legyen power..
Olajcsere: 10W-50 vagy 15W-50-es olajat válassz a jobbakból (motul, Fuchs, cepsa, ipone) Kopó anyagokat kutyától érdemes vásárolni, vagy tsanyitól. Bármiben tudunk segíteni csak szólj..