A fő probléma a k7-el az ára + a vám. Ezt a csövet vámmentessen behozták, és harmadannnyiba került mint a k7. Ha az összekötőt ( dobbal ) meggányoljuk házilag sokkal olcsóbban kijövök és egyedi lesz a redszerem. Ezek voltak az érvek a k8 mellett.
Szerintem nagyon szépek ezek a rövid dobok. A régebbi motorokon jól néztek ki a nagy dobok, de az új mocikon szerintem sokkal jobb és elegánsabb megoldás. Nagyon brutális tőle a gép.
Most először sikerült ilyet előidéznem. Micsoda kavarodás lett belőle itt a topicban. Yeeee Amúgy magának állítja az elektronika. Nem hiába nincs benne a könyvben, hogy hogyan lehet állítani. Mikor beindítom, feltekeri magának 1500 - 2000 körülire az alapjáratot, majd szépen visszábbállítja. Az alapjáratom pedig tökéletesen 1000.
Hmmmm.Akkor más a befecskendező rendszer.Viszont szerintem akkor lehetne feljebb programozni.Nem nagyon mondjuk 900 helyett 1000-1100-ra és máris nem áll le ha elveszi az ember a terhelést.
A szervizkönyvben annyit olvastam, hogy 1000-es alapjárat. 900 - 1200 közötti tartományban lehet az alapjárat. Ha ettől eltér, akkor vigyem szervizbe. Szóval inkább nem babrálom.
Nem tudok róla. A szervizkönyvben nincs leírva, hogy hol lehet alapjáratot állítani. Legalábbis még nem láttam. Lehet, hogy csak elkerülte a figyelmemet.
Igen, minden rendben volt. A bummkapcsolót sem nyomtam le. Kb. 60-as tempónál csinálta.
Mentem kb 60-al, 4.-ik fokozatban. Ekkor visszaengedtem a gázt tökig, mert előttem befékezett egy autós. Ekkor kuplung tökig, váltanék, és pöfff... Nézem, a kontroll lámpa felvillant. Gurulok, húzom a kuplungot, és rányomtam az önindítót egy pillanatra. Egyből beindult.
ma délután vagy holnap valamikor ( egész nap ráérek )?
GYERE ÁT! Meg akarom nézni a dobodat, ilyesmit akarok én is!
Mentem kb 60-al, 4.-ik fokozatban. Ekkor visszaengedtem a gázt tökig, mert előttem befékezett egy autós. Ekkor kuplung tökig, váltanék, és pöfff... Nézem, a kontroll lámpa felvillant.