Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát lehet hogy harmadannyi, de sajnos erre még költeni kell majd
Harmadannyiba.
nem tudom mennyi volt ez a cső de 60-65ezer között árulják a k7 jardine-t.
Szia Peppe,
ma délután vagy holnap valamikor ( egész nap ráérek )?
A fő probléma a k7-el az ára + a vám. Ezt a csövet vámmentessen behozták, és harmadannnyiba került mint a k7. Ha az összekötőt ( dobbal ) meggányoljuk házilag sokkal olcsóbban kijövök és egyedi lesz a redszerem. Ezek voltak az érvek a k8 mellett.
Hol van az én extra meleg kisbarátom a szobabringa? Már kezd hiányozni.remélem amikor nem vagyok itt,rendessen viselkedik.ugye?
Vagy nem...
Sztem az injektorsoron mint az enyémen is...
Szerintem nagyon szépek ezek a rövid dobok. A régebbi motorokon jól néztek ki a nagy dobok, de az új mocikon szerintem sokkal jobb és elegánsabb megoldás. Nagyon brutális tőle a gép.
Most először sikerült ilyet előidéznem. Micsoda kavarodás lett belőle itt a topicban. Yeeee Amúgy magának állítja az elektronika. Nem hiába nincs benne a könyvben, hogy hogyan lehet állítani. Mikor beindítom, feltekeri magának 1500 - 2000 körülire az alapjáratot, majd szépen visszábbállítja. Az alapjáratom pedig tökéletesen 1000.
szerintem nem érdemes vele foglalkozni. Gázfröccsel kell behúzni a kuplungot és nem lesz sose gond.
Igen thomace mint multkor is tettem fel képeket a dobokrol ezek jók a gépekre legalább mutatos darabok
Hmmmm.Akkor más a befecskendező rendszer.Viszont szerintem akkor lehetne feljebb programozni.Nem nagyon mondjuk 900 helyett 1000-1100-ra és máris nem áll le ha elveszi az ember a terhelést.
nem is tudod babrálni, mivel magának állítja az alapjáratot, nem tudod befolyásolni
Jaja, jó lenne. Ha megyünk arra szólok hátha ráérsz...
A szervizkönyvben annyit olvastam, hogy 1000-es alapjárat. 900 - 1200 közötti tartományban lehet az alapjárat. Ha ettől eltér, akkor vigyem szervizbe. Szóval inkább nem babrálom.
bal oldalt szokott lenni a tank alatt, váznál lehet felnyúlni (váz belső oldalán kell keresni) de szerintem k7-en már nincs, k5-ön még volt..
Akkor én is átmegyek, ha megy. Kőszárhegyre akkor én is kiugrok még akár most is.
Nem tudok róla. A szervizkönyvben nincs leírva, hogy hol lehet alapjáratot állítani. Legalábbis még nem láttam. Lehet, hogy csak elkerülte a figyelmemet.
újabb gixereken nincs..
domino:

GYERE ÁT! Meg akarom nézni a dobodat, ilyesmit akarok én is!
SV-n segített hogy picit meg lehet emelni az alapjáratot egy csavar segítségével.Itt nincs ilyen állítási lehetőség?
Akkor ne parázzak azt mondod?
semmi különös nincs ebben, leesett annyira a fordulat hogy leállt. Előfordul ez bármilyen motorral..
Igen, minden rendben volt. A bummkapcsolót sem nyomtam le. Kb. 60-as tempónál csinálta.

Mentem kb 60-al, 4.-ik fokozatban. Ekkor visszaengedtem a gázt tökig, mert előttem befékezett egy autós. Ekkor kuplung tökig, váltanék, és pöfff... Nézem, a kontroll lámpa felvillant. Gurulok, húzom a kuplungot, és rányomtam az önindítót egy pillanatra. Egyből beindult.