Szia 46the nőgyógyász!
Milyen új stílus?hogy a fasz üsse ki az orrodból a közfalat! ,
Ja lehet, ha néha megfeledkezem magamról, akkor kitisztul homályos elmém (nagggyon homályos elmém!ehehheh)de azért ne aggódj, a kutya nem esik messze a szalonnájától vagy mi...
Meg fogsz süketűni attó a kipufogótóó! ,
Motorkázzá, mer még jó az idő! , Na pá!
Én meg tegnap mentem cimbi ZX10R-jével (gyorsváltó, kawasaki gyári versenyelektronika, power commander) tehát a motor keréken tud 190 egynehány lóerőt, brutális volt. Viszont a kanyarodás sokkal nehezebb vele mint egy 6 kilóssal..
Jó reggelt Gixertársak!
Szobamotoros: GRAT AZ ÚJ STÍLUSODHOZ!
FULL ELÉGEDETT vagyok a YOSHI dobbal, hangja valami állati lett.... Tegnap egy Honda CBR1000RR-es sráccal húztunk egy pár kövéret, majd megállt mellettem a lámpánál és annyit mondott egy fejbiccentés kíséretével, hogy KUR.A SZÉPEN SZÓL EZ A KIS DÖG....
Viszont nem durrog vissza, mint azt sokan mondták mielőtt még megvettem volna!
Mindenki azt mondta, hogy majd hozzá kell állítani az elektronikát, de akkor ezek szerint nem kell.
Egyszer durogott 1et, amikor 1ben odatéptem, majd 14-15ezernél elcsuktam a gázt.... ....belefér szerintem....
Katalizátort meg aki teheti az dobja le azonnal, sokkal jobb nélküle....
DOMINO cimbi ismét köszönet érte....
Üdv!
Nekem is van rajta - valóban eséskor van mi felfogja a fékfolyadékot, ha kell + dísz is lehet akár.(Úgy tudom a versenyzők a pályára való kifolyás ellen is teszik, ha esnének )Csunya büntatés lenne esés után még a műszerfalnak, tanknak is adna a fékfolyadfék...:S Apropó szombaton 7 körül kb 50-80 méterre mehettem mögötted kocsival Vác elekrülőn... de mikor gyertyába áltál valami K*a szép hangja volt a 636-nak. Grat. Széles utat.
Helló!
Jaja a burkolatot le kell szedni (pár csavar), majd az első lánckerék jön!
Arra vigyázz, hogy minden csavart első, hátsó lánckerék csavarokat +hátsó kerék tengely anyát nyomatékkulccsal húzz meg, mert különben meglepetés érhet .A kisebb csavarok mehetnek érzéssel, a többit nem szerencsés, mert ha jó erőben vagy, az sokba kerülhet! Az első cserét érdemes lenne szakemberre bízni, aki beavat a részletekbe a következőt már önállóan is csinálhatnád (szerintem) Na puszi !
Szevasztok! k4es gsx-r en hogyan tudom lecserélni a láncszettet? a láncor és a hétsó fogaskereket értem. de mivel nem csináltam még ilyet rajta, n em tudom hogy az első lánckerékhez mit kellene leszerelni, mivel az el van burkolva.?
jajajaa...alakulázok!
Milyen új stílus?hogy a fasz üsse ki az orrodból a közfalat!
Ja lehet, ha néha megfeledkezem magamról, akkor kitisztul homályos elmém (nagggyon homályos
Meg fogsz süketűni attó a kipufogótóó!
Motorkázzá, mer még jó az idő!
örülök hogy elégedett vagy. No meg annak is hogy én is az vagyok.
Szobamotoros: GRAT AZ ÚJ STÍLUSODHOZ!
FULL ELÉGEDETT vagyok a YOSHI dobbal, hangja valami állati lett....
Viszont nem durrog vissza, mint azt sokan mondták mielőtt még megvettem volna!
Mindenki azt mondta, hogy majd hozzá kell állítani az elektronikát, de akkor ezek szerint nem kell.
Egyszer durogott 1et, amikor 1ben odatéptem, majd 14-15ezernél elcsuktam a gázt....
Katalizátort meg aki teheti az dobja le azonnal, sokkal jobb nélküle....
DOMINO cimbi ismét köszönet érte....
sok gyakorlás kis lépésekkel
Nekem is van rajta - valóban eséskor van mi felfogja a fékfolyadékot, ha kell + dísz is lehet akár.(Úgy tudom a versenyzők a pályára való kifolyás ellen is teszik, ha esnének )Csunya büntatés lenne esés után még a műszerfalnak, tanknak is adna a fékfolyadfék...:S Apropó szombaton 7 körül kb 50-80 méterre mehettem mögötted kocsival Vác elekrülőn... de mikor gyertyába áltál valami K*a szép hangja volt a 636-nak. Grat. Széles utat.
Jaja a burkolatot le kell szedni (pár csavar), majd az első lánckerék jön!
Arra vigyázz, hogy minden csavart első, hátsó lánckerék csavarokat +hátsó kerék tengely anyát nyomatékkulccsal húzz meg, mert különben meglepetés érhet
Hogy ne fázzon!