Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látod, ha rám hallgattál volna, K7-es jardine-t veszel ahhoz gyárilag hozzá van gyártva a középdob
Az is igaz... Mert régen nem téptem meg a fülét. Lehet az lesz, hogy csütörtökön estefelé kicsit kövérebb gázzal hajtom meg. De csak óvatosan. Egyéb rendellenes hangja nincs. Nem tüsszög, nem prüszköl. Nem akadozik, nem lomha. Gyönyörűen pörög, csak most először csinált egy ilyen tüsszentést.

A múltkor valami XY kútnál tankoltam és utána vettem észre, hogy nem úgy húz, ahogy megszoktam. Szokás szerint 95-ös benzint tankoltam ott is. Mondtam is Bruno-nak, hogy lehet nem ott kellett volna tankolnom, hanem a Shell-nél vagy MOL-nál.
+1 tipp vagy kettő: vészleállítót nem birizgáltad? Oldaltámasz érzékelőd teszi a dolgát?
Meg kéne ismételni valamelyik nap.
Bezzeg nekünk ilyen gondunk nincs mi? Pályázás, utána át a városon, meg haza...
Hali. Nem tudtok valami veteránmotor-kereskedőt?
Említsd meg a következő szervíznél, de sztem is meg kéne picit dolgoztatni a technikát ( persze ne 60 foknál ).
D: Régen huzattad meg rendesen. Fel pályára, tiltásoknál után váltani.
Nekem nagyon bejövős ez a mini dob. Iszonyat brutál szerintem. De hát igen. Izlések és pofonok. Ez még brutál.


Apropó szakértők.
A gixxer-emmel jöttem haza. 60 fokos vízhőmérséklet. Váltanék szépen lassan, erre egy tüsszentéssel leállt a motor úgy menet közben. Rányomtam az önindítót, minden gond nélkül beindult. Csak váltáskor néha, ha úgy engedem el a gázt, akkor picit puffan, de kezdetektől fogva, néha sikerül ilyet csinálnom vele. És most nem engedtem ki egyből a kuplungot.

Mi okozhatta a jelenséget? A: a tegnapi megázás este? B: légszűrő? C: egyéb?

Mentem vele tovább, semmi szokatlan hang vagy valami nem volt.
Jah, most nézem, h a tiédre olyan kis minidob kell...
Én a régi nagydob párti vagyok.
A legutolsó linkem, az a Bruce dob... Na az valami gyönyörűséges. Főleg azért, mert harmonizál a Gixxer kék színével. Egy olyat nagyon el tudnék képzelni az én Beccy-men. De volt mégegy dob. Hasonlított a gyári dobra, de az karbon volt és szebb volt a hangja. Talán Miv dob volt, csak nem találom most jútúbon.
Na ja, én mentem már 4-2-semmi rendszerrel már, de azt nem lehet kibírni...
Naná, hogy nem gyári. Eleve a gyári az ezüst színű, és csak a fékkar állítható. Srácnak van pénze rá, hogy vegyen ilyen finomságokat. Én egyelőre örülök, hogy van motorom.
Akra tök szar, nekem az volt rajta, titán, de nem volt szép hangja, Ennek a Yoshinak szebb, de halk...
öööö a második a legjobb nekem. Jól tippelek hogy nem gyári a fék és kuplungkar rajta?
Vagy tévednék?
Na ja, erre én is odafigyeltem, h legyen benne E4...
Aztán most csinálok otthon egy még hangosabbat itthonra...
Gyártunk hozzá valami középdob szerüséget a gyári helyett. A sima összekötőcső brutál lenne nagyon.
Nekem ezek bejövősek: Akrapovic
Na meg ez: Akrapovic Karbon dob
És végül ez: Mittoménmilyendob... De szép

Thank you for your attention.
Áhh én szeretem a szomszédokat.Pénzem sincs túrapondró is vagyok.Erre az évre jó lesz a gyári.Kövire valamit szaszerolok de tutkó 2 dobos lesz mint az ezresen.Csak kéne egy cagiva raptor leömlőrendszert találni.De szándékszom a labancokhoz is menni így a kivehető E-jelű lészen.Nem szándékszom még az osztrák államot is támogatni.
Húhhh, akkor az keményebb lesz a középdob nélkül...
Csak a cső, meg egy hangtompító volt a csomagban.
Fasza. Nekem is mondták az elején, aztán felraktam egy hangosabb dobot... Megszokták...
Otthon nem szoktam feleslegessen rángatni a gép bajszát. Szerintem ez a titka, meghát típus kérdése mert ha kötekedő akkor előbb-utóbb talál valamit ( ma mást nem akkor hangos a tévéd, ugat a kutyád, stb... )
Na ja, addig jó ez így. Lassan már itt lesz.
Ehez is kaptál valami középdob szerűt? Vagy csak a csövet?
Nem baj az. Nekem is tervbe van otthon egy egyedi és hangos dob.