A jó idő bizony kell ennek a guminak. Mikor Fega-val Bösztörpusztára mentünk, akkor kegyetlenül jóidő volt. Meleg volt az aszfalt is, a levegő is. Akkor igencsak keményen be lehetett dönteni a gépet, nem akart befordulni. Szinte érezhetően fogta az utat. Arra ment, amerre én akartam. Most viszont... Kb. mintha külön életet élne néha. 13 - 15 fok van reggel mikor elindulok, párás a levegő, hideg az aszfalt. Már nem is csodálkozom rajta, ha csúszkál.
Csá!
Nem való nekem egy henger sem! , csak van rá lehetőségem, hogy most fenntartsak egyet! ,
Amúgy nagyon jók a v2 -esek hangra is meg gyorsulásra, csak nagyon dúrvák alul! Én pedig olyan divatratyi kis szobafos vagyok, aki a finom dolgokat szereti! , , ,
Na puszillak!
Szia Tomász!
A gumi az oka mindennek , amit még észrevettem, hogy nem elég csak a gumit bemelegíteni, ha az aszfalt is hideg a hátulja továbbra is csúszkál(bár kevésbé), az eleje (kanyarban) be akar borulni.
Úgyhogy nagyon jóidő kell a BT014 -nek, hogy lehessen vele bátorkodni, akkor viszont (szerintem(is)) jó!
A másik baj, hogy egy zsírúj gumi sem megy el többet 5000-7000 km -nél (hátsó), Az első kibír még egy használtat, azt ennyi! Úgyhogy anyagilag is egy nagy szopás annak, aki új garnitúrában gondolkodik ! , Bár Én most elhasználtam egy 190/50 120/70 garnitúrát egy régebbi kiadásban, és azt kell mondjam, sokkal nehezebben tudtam kihozni a sodrából, mint a gyári szerelést, de hidegben ez is hozza az adrenalint! , (fékezéskor keresztbecsúszó első kerék...stb)
Csá sufnibuzi!
Na mivan megéheztél? Most rábasztál, mert éhen maradsz ugyanis levettelek a napirendről, és nem szarok többet a pofádba akárhogy is könyörögsz! !
Ha vitaminhiányod van menj gyógyszertárba, ne az én szaromat várd, bár amilyen nagy vagyok továbbra is beleszarhatnék a szádba, és beletörölhetném a seggem a hajadba, de meguntam! , .
Remélem jön a sittestetkós egybetestű kóborratyi haverod , az elviszi innen az általam telibevert gecitől bűzlő szarcsimbókos kis tested más topicba, és fényesre nyalja ahogy eddig! ,
Na szevasz Te kis fostócsa!, , Uhh ez jól esett....
A héten akciós: tesztgyőztes EBC HH racing fékbetét (utcán is használható)
400 km van benne, szinte új. 600/750/1000, K4-től bármelyikbe jó.
Ár: 16.000.- Ft. első szett (2x2)
Bolti ára: 21000
Cső Thomace!
Nemrossz a Michelin Pow2ct haver most dobta le a 600 hondáról kb 8000-et ő is elment vele pedig neki általába a megindulás radírozással kezdődik... Másik meg amit sztem én is kipróbálok Metzeler
Sporttec M3 havernak a honda CBR1000RR-en van kb 6-7000 ment vele most lesz cserés de tegyük hozzá 1000 kicsit más a kigyorsítása tehát nekünk 8000 simán elmegy...és nem is vészes az ára asszem 60-70k között van a pár.. ja és ami érdekes első a hátsóval kopik tehát itt hátsó csere akkor az első is csere...
Akkor biztosan a gumma okozza. Teljesen még nem is sikerült ledöntenem, mert annyira bizonytalanná válik a motor. Cseszneki kanyargós részeken is érdekesen tolja az elejét a motor.
Akkor ez volna talán a legjobb nekem. Michelin Pilot Power 2CT 180/55 R17 Tetszett amit láttam róla a cikkben, köszi a linket. Ha ez azon az úton kibírt 4000Km-t simán, akkor alattam kifogja bírni a 8000-et is.
A jó idő bizony kell ennek a guminak. Mikor Fega-val Bösztörpusztára mentünk, akkor kegyetlenül jóidő volt. Meleg volt az aszfalt is, a levegő is. Akkor igencsak keményen be lehetett dönteni a gépet, nem akart befordulni. Szinte érezhetően fogta az utat. Arra ment, amerre én akartam. Most viszont...
Nem való nekem egy henger sem!
Amúgy nagyon jók a v2 -esek hangra is meg gyorsulásra, csak nagyon dúrvák alul! Én pedig olyan divatratyi kis szobafos vagyok, aki a finom dolgokat szereti!
Na puszillak!
A gumi az oka mindennek
Úgyhogy nagyon jóidő kell a BT014 -nek, hogy lehessen vele bátorkodni, akkor viszont (szerintem(is)) jó!
A másik baj, hogy egy zsírúj gumi sem megy el többet 5000-7000 km -nél (hátsó),
Na mivan megéheztél?
Ha vitaminhiányod van menj gyógyszertárba, ne az én szaromat várd, bár amilyen nagy vagyok továbbra is beleszarhatnék a szádba, és beletörölhetném a seggem a hajadba, de meguntam!
Remélem jön a sittestetkós egybetestű kóborratyi haverod
Na szevasz Te kis fostócsa!,
400 km van benne, szinte új. 600/750/1000, K4-től bármelyikbe jó.
Ár: 16.000.- Ft. első szett (2x2)
Bolti ára: 21000
Nemrossz a Michelin Pow2ct haver most dobta le a 600 hondáról kb 8000-et ő is elment vele pedig neki általába a megindulás radírozással kezdődik... Másik meg amit sztem én is kipróbálok Metzeler
Sporttec M3 havernak a honda CBR1000RR-en van kb 6-7000 ment vele most lesz cserés de tegyük hozzá 1000 kicsit más a kigyorsítása tehát nekünk 8000 simán elmegy...és nem is vészes az ára asszem 60-70k között van a pár.. ja és ami érdekes első a hátsóval kopik tehát itt hátsó csere akkor az első is csere...
erre ne sajnáld a dellát