Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ha kpm hez viszed annyi plusz az adatlap aszem ami még 1190 de lehet azota azt már törölték...
Köszi !
Annyi lesz az, max egy tank benzin ára.
Meg azt is gondolom (csak így lazán, helyezze is), hogy azt mondta, számára legszebb, meg nem emlegetett 100 km-t, ki mondta, h annyit kell elmennie? Közöd, mint eszed. Csak a kötekedést érzem ki a hozzászólásodból, de nem értem mire fel. Lehet tiplizni a Honda Tact fórumba.
Sziasztok !

Azt szeretném kérdezni, hogy egy műszaki vizsga kb mennyibe kerül egy 600-as motornál?
Most szeptemberben kéne vinni tesóm gépét, aztán az NKH oldalán asszem 2750 Ft volt feltüntetve, de szerintem az elég kevés.

A válaszokat előre is köszönöm

Ha már a legtöbben raktak fel képeket akkor:
Nemrég linkeltem egy fotósorozathoz youtube-s videót, ahol a faszi "átpörgette" a számlálót. CBR 600 F4i-ről van szó. 100000 mérföld (160e km a gyengébbek kedvéért) van benne, és tökéletesen tünetmentes. Igaz az Honda, de a Suzuki szerintem nem sokkal rosszabb ilyen szempontból.
á én hetekig szivatam magam mire rájötem hogy az aksi..... saját magán tanul az ember...
Ááá, pedig nem véletlen kérdeztem amúgy még hét elején. Mentem volna hozzád fékbetétért is, csak fél négyre miklósra kellett jönnöm. Rohantam, és nem lett volna időm visszamenni. Na mindegy, akkor most nem motorozok.
Én nem és mégis tudom....
Ez nagyon jó. De tényleg ilyen jó a suzukik blokkja? Egy Hayabusa elmegy 100.000 km-t, de egy gsxr is? Vagy csak akkor ha nem pörgeted szét az agyát és karban tartod? Mit gondolsz?
ha reggel írod, épp jártam ott ahonnan én szerzem.....na mindegy...
Más: tud valaki Pesten olyat, akitől beszerezhetnék holnap vmikor Repsol sinetico 4t olajat (10w40 félszintetikus)? Kéne utánatöltenem, de a biker-world zárva, máshol nem találtam, Hondásoknál se, keverni meg nem akarom más márkával. Vkinek vmi ötlete?
Nekem ugyanez volt, csak én 6ban mentem, a Gellért-hegytől Szszmiklósig, emiatt égett meg pöttyet a kuplunglamellám is. Jó avi hegesztő megcsinálja. Enyém bírja, bár én direkt nem csiszoltattam le, úgyse látszik a varratból szinte semmi.
Ez nagyon szép volt amúgy mondasz valamit
Számomra a világ egyik legszebb és legjobb motorját vezetem,
rajtam kívül még több ezer motortulajdonos tudja,
hogy mire gondolok mikor aztmondom: Suzuki GSX-R 600 K7.
Néha-néha nyélgázon közlekedek, ekkor költenem is kell
benzinre és nem örülök ha az emberek összekeverik a
bukósisakot a bukógombával. Büszkén gondolok a GSX-R 750-re,
GSX-R 1000-re, GSX-R 1300-ra és még számos más Suzuki-ra.
Szeretem a minőségi alkatrészeket, a fém fékcsövet,
a 130 LE-s blokkot, a 4 hengeres soros motort.
A pörgős főtengelyt és a fordulatszámot. Itt élek Európa
szivében. Lóerőben akkor is mi vagyunk a királyok és igenis
a Suzukiban vannak a legjobb blokkok.

Suzuki GSX-R, én így szeretlek!
Sziasztok!
Én nem vagyok amper zseni de a tény az,hogy az új akku megoldotta minden gondomat!
Tanúság;mindíg kezdj a leg egyszerűbbel,hátha nem szivatod magad halálra!
Eltört. Elözö tulaj csuszott kicsit vele akkro eltört. Megvételkor l.áttam hegegsztve van, megint eltört leváltáskor és ezért msot én csusztam vele kicsit. Látni lehet hogy tiszta buborák volt, Jo volt 5. ben hazamenni 30 km-t. Mert tudod az a ksi 3 szög tartja a váltorudazatot is.
Morzsen.. mikor jösz haza..? szept. 2. Panni-ring..?
Köszi, de nem tartok igény még egy 5-ösre. Villanyszerelőként végeztem.
Hozd ki az ellenörződ adok bele egy 5-t
Az Amper az áramreősség SI származtatott métrékegysége. Az átfolyó áram erősségét szokás Amper-ben megadni. Ha a belső ellenállása az akkumulátornak túl nagy, akkor értelem szerűen kevesebb a kivehető teljesítmény. Ohm törvénye ugyebár.
Pedig megadtam a számomat is. Mondtad is, hogy OKÉ.
Szép videó. Nekem egyelőre csak szép álom, hogy ilyen szépen tudjam terelni a gépet. Majd egyszer talán nekem is sikerül.
Szeva Tutis!
Nagyon jók a vidik, csak kár hogy sz.r a hang......de a lényeg az úgyis látszik.....KU.VA JÓL NYOMOD!
Mennék egyszer szívesen mögötted pár kört....
GRAT! GRAT! GRAT!