Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem folyamatos 10 V-ra gondoltam.....de ha egy pillanatra lecsökkenne akár annyira is.... annyi van a kondenzátorokba (ha előtte fel tudott töltődni) , hogy beindulásig elég.
Autóba...
Motorban igencsak nem megy 10V-nál semmi...
De rendben az akksi. Önindító is.....szóval minden, mintha semmi baja nem lenne.
10 V körül is elmegy még az ECU meg a többi elektronika is...
A másik furcsa dolog, hogy miért is indul be tolásra..... mivel gyújtáson az AC elindul, kialakul a nyomás, majd megáll. Indítózás és közben indul az AC is....mert kell a nyomás...
De tolásra nem indul az AC viszont mégis elindul a motor. Vagyis az AC nyom eleet, mert elég az induláshoz az előzőleg nyomás alá helyezett közös benya cső. Ahogy meg elindul, jön a gyújtás jel és indul az AC.....
viszont attól, hoyg ráugrasz toláskor, elindul a generátor és nagyobb fesz keletkezik....
OK, köszönöm. Én a pillangó szelepsorra emlékszem, de lehet valami más is....
Látod, ezeken már én is végig agyaltam oda-vissza.
Teljesen normálisan teker az önindító, nem hiszem, hogy többet venne fel, mint kellene. Valamikor elindul úgy is.
Az SDTV működik, gyújtáskor is megcsinálja a tesztet.
A CKP és a TPS mitől javul meg hirtelen Attól, hogy picit ráugrik az ember a motorra betoláskor....
X-akták....vazze
volt tipus hibája! holnap megmondom mi...
Érdekes!
Mitől nem indulhat?!
Ha gyújtás, akkor mitől indul be, ha tolják?! nem túl logikus, kivéve, ha a főtengely jeladó nem xaraxik. Esetleg az lehet, hogy megszívja az önindító a tápot és a jeladó nem ad elég jelet?!
Ha üzemanyag, akkor mitől indul be tolásra?!

A véleményem szerint (meg tipus hiba is szokott lenni), hogy a másodlagos pillangószelep motor kuka. Esetleg TPS szenzor probléma és a motor rosszul keveri a levegőt és az üzemanyagot, mert hibás a TPS jel.
Volt valami hasonló hibája a kis gixxereknek K4-K5 körül, nem?
Fi rendetlenkedés....
Volt már kapcsolgatva minden, rendben indul az ac is, megy az egérmozi...elalszik minden, aminek el kell.....szóval minden rendben, de önindítóra mégsem indul.
2-ben pici tolás és szinte az első fordulatra indul....
van olyan, hoyg az egyik érzékelő "recseg", mint régen a rádió hangerő! A motor leáll és nem indul! De ha lekapcsolod a pirosat (RUN), akkor ujra szinkronizálja az érzékelőt és indulhat!
Találkoztam már ilyennel!
Mondjuk az spec hangszer (yamaha) volt.
Gino,

Probáld már ki majd ilyenkor, hogy kapcsold le a pirosat vagy kapcsold le a pirosat meg a gyújtást és hoyg akkor indul-e?!
Csak nem indul. Hmmm...töröm a fejem...
Nem cukrász vagyok.....autószerelő
Az ilyen dolgokon már túl vagyok (mondjuk nem az én motorommal van ez).... most már az értetlen kategória határainál járok...
Forgat rendesen.....mintha no problem
Kattog az önindító vagy forgat rendesen?
Simán forgat, semmi baj. Van, hogy elindul önindítóval. Viszont mikor úgy áll meg, ahogy írtam....akkor nem indul önindítóval...tolásra meg egy pöccintésre......
Megdöglött az aksid cimbi... Próbáld ki kölcsön aksival. Nem fogja csinálni...
Hello sok suzukihaszázasok!

Volt már valakinek olyan betegsége a motorjának, hogy egyszer csak megállt...pl. lámpánál.....és hiába önindítózott nem indult....viszont 2-ben picit meglökve azonnal elindul és megint meg amíg véletlenszerűen meg nem áll megint kis fordulatról?
Ráadásul Debrecenben, és most jöttünk onnan haza...
Az eredeti festése a tankomnak...
Csendélet a tanyán. A gagyi fogas meg egy bőrruhát sem bír el...
Valaki felismeri a háttérben lévő témát?
Ment a pihizés.
Cowboy és GSXR...
bazzz aug.20 DR. ALBAN

nice motor még mindig
Jobbakat!
Na így kell megpakolni 1 hétre a GSXR-t...
Hátra a csomitartó saját gyártmány.
Jah, meg megtaláltam a GSXR legújjabb motorját...
aug.19én jön vki aprilia estre ?
12ezer forint a belépés
este 6-8ig korlátlan pályázás a Hungaroringen.
Lehet menni bármilyen márkával. szóval nem kötelező h apriliad legyen
Bőrruha, sisak, csizma, gerincv. kötelező !