Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tutis!
Mennyit mész a ringen?
azért, h ne lássuk mennyivel megy
Jó lett, de mért előre szerelted a kamerát?
Akit érdekel: felteszem a 18.-ai mersz teljes videóanyagát
1. rész
Én végigpróbáltam mindent!eleinte cross a cr 250től felfelé minden utána kawa1100zzr quad ltz trx supermoto ktm drz vor volt cbr-em volt tl-em volt hyosungom és még sorolhatnám!
Ez természetessen mind saját pénztárcából!
Tehát van tapasztalat ennek ellenére okoz még meglepetést egyik másik motoros!
Néha égnek áll a hajam pedig mögöttem 15év!
Anyám nem a bkv-nál van. Hát ez kurva nagy.
Nekem 6500 km alatt evett 1 litert, plusz, amit most beletöltök majd. Kb 1,6-2 deci/ezer km. Szerintem ez elfogadható.
Bocs, csak itt mindenki azt fájlalja, h csak a GSXR, csak a Suzuki blablabla, azt hittem te is egy ilyen keményvonalas fickó vagy, és csak benéztél beszólni. Én is így kezdtem, kérdeztem hülyeségeket, meg mondtam is, most is előfordul, de leszarom, ha nem kérdezel hülye maradsz, ez egy nagy igazság. Nekem se volt lóvé, szüleim nem támogattak, vettem fel diákhitelt, és vettem egy NSR-t, jó volt az kezdésnek, csak ne evett volna másfélszer annyit, mint a mostani.
Persze, nem arról van szó, h egyszer csak szétesik, hanem a lényeg az, hogyha a blokk behal, szétkopik, akkor azt már nem furkálod stb, hanem ha mákod van, akkor találsz egy kevés km-es bontottat jó drágán, és mehetsz tovább, ha nincs, akkor kuka az egész vas.
Sajnos ezzel egyet kell értsek!Egyre kevesebben engedhetik meg maguknak a motorozás örömeit a szaros válság és a rabló parlamenti urak miatt!Nagyon is számít még 10e forint is nem hogy 100...!
Lehet,hogy egy honda megbízhatóbb nekem volt hondám több is suzukiból is volt már több pl 1000tl is de sajnos mivel a normális helyeken nem tolnak az ember segge alá motort mert apám nem bankár anyám meg nem a bkv-nál van így kénytelen beosztani a kis pénzecskéjét ahogy tudja!
Tehát jó a honda de a suzuki ár érték aránya sokkal jobb!
Az élvezet pedig nem különbözik...!
nekem is igy van de én már vetem :)) csak még nem töltötem bele ki birt 4 e ret olaj rátöltése nélkül....
Amúgy nekem az a tapasztalatom, hogy hiába a fejenállós üléspozíció, a sportmotor kényelmesebb, mint egy naked (mondjuk ne a Varaderora gondolj). Mert a naked 0 szélvédelme halál már 120-nál is, pláne, ha van kis szembeszél, itt meg elég, ha 180-nál lejjebb hasalok. A srad ráadásul bazinagy is, mint a Halálcsillag, jól elférek rajta.
Azért a blokk tönkremenés alatt nem csak azt kell érteni, hogy felrobban alattad. A folyamatos nagy terheléstől a csapágyak purcannak meg először. Nem fog csak úgy kettészakadni a hajtókar.
Köszi ennyit akartam tudni. Csak tudod több info több kérdezősködés az egy nagyobb képet ad egy bizonyos motorról, de ti biztos tudjátok hiszen nektek már van motorotok, meg nem csak a suzukikról érdeklődök itt. Ja és még annyi, hogy sajnos még csak "kis" Honda Tactom van mert nem vagyok anyagilag annyira tehetős, hogy 19 évesen legyen egy 25KW mocim azt tartsam fenn gyűjtsek nagy mocira stb. Minden jót.
Ha nem melóznék Szarvason lógatnám a herém. A másik meg, hogy az olajszintem épp veri a Low jelzést, be se indítom, ha nem muszáj. Ez orvosolva csak hétfőn lesz úgy néz ki.
tomas! nem ugrasz le szelidre hétvégén ?
Mélységesen egyetértek veled. Azért a 600-asat vettem meg - már bocs, hogy beleVAU - mert olcsóbb volt, másrészt fölösleges lett volna nekem a 20 - 30 lóerővel erősebb gép. Nem akarom meghalni. Sportmotort is csak azért vettem, mert rettentően megtetszett. Nem igazán vagyok még most sem hozzászokva ahhoz, hogy kiűljek a motor szélére és úgy kanyarodjak vele, mint a "nagyok". Ettől függetlenül hihetetlen élmény a sportmotoromat vezetni az autópályán, végigmenni vele a városon. Mindenhol megbámulják, mert gyönyörű. stb...
A kérdésre visszatérve pedig: Igen elmegy egy sor4 haccáz 100-t, de ez használattól függ. Ha valaki mindent megad a motornak, de csak pályán csak 10 ezer felett használja, az valószínű behány még előtte, mármint a blokk, ez nem javítható, bármi más, ha tönkremegy az akárhányszor cserélhető, persze jó sok pénzért. És nyilván egy nyomatékosabb motor egyforma használat mellett többet bír. Akkor mér 600? Mert sokaknak számít az a pár százezer különbség is, ami van a 600-750 közt. Legkönnyebb, legkönnyebben kezelhető, utcára bőven sok.
jaja fasza let....
Na jó megbocsátunk.
Szerintem ti félreértettetek engem de nagyon. Ezt a hozzászólást nem azért írtam mert a Suzuki gsxr-t akarom lenézni! Ez egy egyszerű érdeklődés akart lenni. De lehet sőt biztos, hogy én voltam a hülye mert rosszul fogalmaztam. Csak érdeklődtem mert szeretek motorok iránt érdeklődni és ha gyűjtök rá akkor olyan motorra gyűjtök ami éveken keresztül a társam apróbb hibákkal.

Most ezután lehet olyanokat írni, hogy na persze na persze utólag lehet mondani, de tényleg nem égetni akartam, és úgy gondoltam, hogy ez a fórum nem csak azért motoros fórum mert itt motorosok vannak, hanem érdeklődhet is az ember akár fiatalon is. BOCSÁNAT!
Üdv Kerord úr moci hogy áll? kész van?
Ennyi.
Én direkt nem reagáltam rá. Annyit érthet hozzá mint tyúk a vezérműláncfeszítőhöz. Megnézném az ő kis Honda Tact-ját 100 000 valós kilóméterrel. De nem repülőn átvinni a világ túlsó felére. Majd legközelebb elhívjuk túrázni. Tartsa az iramot velünk. Akkor legyen nagy a szájja.