Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Ahogy olvasom milyen hülyeségeket írsz, téged már eleve a kerítésen kívülre pottyanthattak, azt most próbálod visszalopni magad! Bár ahhoz meg nem elég alacsony igaz? , ,
Bocs, de ez kikívánkozott belőlem! ,
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a segítséget a múltkori"nem indulós"jelenettel kapcsolatban!
Miután 2x idegösszeomlást kaptam és végignéztem az összes szaros kábel kiderült,hogy az akku behányt!
Másik akku próbára és pöcc röff!
Pedig 12.5v volt benne!
Na ezt magyarázza meg valaki!
2 napja ki van véve és tartja a feszt.!Mégsem jó!
Szóval kész a gixi! :-) Még 1 nap és öngyilkos leszek miatta!
pont időben készült el
Így igaz, így kellene mindenkinek!
Tsanyiék ilyenek, így nem is keresek más helyet, mert hozzájuk mindig szívesen megyek és segítőkész Sanyi mindenben és nem dumál rá minden drága kütyüre, hanem azt ajánlja ami JÓ!
HitMan is segít ahol tud!
És itt ők köszönik meg, hogy hozájuk mentél!
10-es listán / 10pontosak
Jó kapitalisták. Mindenhol így kéne. Vannak helyek ahol szinte meg kell köszönnöm, hogy otthagyhattam a pénzemet.
Akkor a láncprobléma megoldva.....kissé szorosra feszítettem.
Ha bárkinek bármi problémája van, akkor ajánlom mindenkinek a QuickMoto-t, Tsanyiék műhelyét.
Most is bementem, egyből HitMan fogadott tárt karokkal (na jó azt mutatta, hogy guruljak be ), nekilátott, elvégezte amit kell én pedig közben Tsanyival megbeszéltem telefonon a többi dolgot, amit jövő hónapban kell csinálni a VAS-on. Hozzá tenném, hogy ő hívott közben és nem kértek semmit a láncbeállításért!
Profik, jó fejek, segítőkészek és baráti áron dolgoznak!

Köszi HitMan a szerelést és köszi Sanyi a segítséget és mindent!
Persze, megpróbáljuk másik akksival....amint megoldható.
Bár elmondás szerint nem olyan rég felvillant az FI lámpa...ezért in van még gyanúban a befi is.....

Kár....akkor most sem tudom megnézni a BK-t....
A K4 750-ben egyik ősszel elkezdett gyengülni az aksi. Érezhetően nehezebben indult hidegen. Fél másodperc helyett egy kellett neki. Aztán egyszer teljesen váratlanul nem indult be melegen. Tekerte ahogy kell minden kattogott csak nem indult. Sikerült is csontra lemerítenem és már betolni sem lehetett. Jött a haver rábikáztunk indult. Hazamentem leállítottam. Indítottam semmi. Másnap reggel csak a próba kedvéért ráindítottam. Pöcc-röff indul.
Járkáltam vele, melegen megint nem indult. Tolásra igen!
Akkumulátor csere és elmúlt minden probléma. Szóval attól még, hogy tekeri a blokkot nem biztos, hogy jó az aksi.
maximum leveli békával van Most robogózik szokja a halál-tempót
Szeva!

Oksa, akkor fél1 és 1 között ott leszek, úgyis még reggelizem is és leviszem akkor még a kutyát is kerülni 1et!
Remélem a BK-val van Sanyi....
Szeva

Gyere inkább olyan fél1-re, ha az úgy jó neked. ugyanis Sándorunk épp kiküldetésben van, és kb dél körül ér vissza elvileg.

Üdv.
QuickMoto - Szervíz
Tsanyi!
Mehetek most is akár, vagy megvárjam az ebédszünetet és olyan 1-2körül menjek? És akkor megbeszéljük legalább a többit is.
valószinüleg túlfeszítetted a láncot, gyere be és beállítjuk.....az ingyé van....
Denso gyertya(ez a gyári is) 2700/db vagy NGK 3000/db, a fékbetét ára attól függ mit szeretnél 7400-tól(utcai sinter) felfelé.....az elejét pedig megnézzük ahogy beszéltük....
Kösszi Tutis...
Csak már az a gáz, hogy nem vagyok otthon vidéken, hanem vissza jöttünk haza pestre és itt speciel nincs 36-os kulcsom, amivel meglazíthatnám a hátsó kereket. És itt emelőm sincs.....
Most akkor ne járjak vele?
nagyon egyszerű a kereket beállítani, csavard be koppig a távtartókat és mindkét oldalon ugyanannyit csavar kifele, így tuti egyvonal lesz. Meg amúgy is láncfeszesség állításánál csak max negyed fordulatot kell kifele csavarni mindkét oldalt, ha előzőleg jól volt beállítva akkor nem tudod elkúrni...
Az első telóm nekem is kattog. Nem túl hangos, de azért hallható kis kattanás.
Szervusz Bigoneoszi. Vártam rád a megbeszélt helyen múlt héten hétfőn. Annyi tisztesség lehetett volna benned legalább, hogy ha megbeszélsz valakivel egy találkozót, akkor legalább egy kibaszott SMS-t dohatnál, hogy nem jössz mégse. 8:30-tól majd 9:30-ig vártam rád. A telefonszám amit adtál nem él.
Tsanyi!
Ahogy meglessz rá a pénz megyek ismét hozzátok.....
Kellenek a gyergyák, fékbetétek, (lehet hátra tárcsa is ) és még lehet, hogy megnézzük azt a kormány felőli kattogást is....
Azóta is hallatszik a telók felső része felől, de nem erősödtek és nem is gyengültek....1-2katt lenyomás és 1-2katt feljövetelkor.....eddig így hallásból senki nem tudott rá mondani konkrétat.....
Dobnál nekem mail-ben egy körülbelüli árat a dolgokra amiket az elején írtam.
Köszi!
Jó reggel Srácok, Csajok...Mindenkinek!
Tegnap voltunk otthon, vidéken és gondoltam délután kicsit húzok a lánc feszességén, mert már eléggé laza volt.
Már 2. alkalomra sikerült belőnöm próbaút is megvolt.........de annak ellenére, hogy a bejelölések alapján jól van belőve mégsem az igazi.
Mégpedig akkor, amikor lassítok.....nagyobb tempónál semmi(30-40km/h felett), de amikor már ez alá lassulok, akkor olyan 20-25km/h-nál úgy érzem mintha valami össszeérne és surlódnának.....konkrétan a hátsó féktől érzem és még a lábammal is érzem ahogy a lábtartó is picit rezonál.
Valaki esetleg, hogy mi lehet ez?
Mégsincs egyvonlaban?
Tsanyival már beszéltük, a 12.000-es szervízemnél, hogy tropa szinte a hátsó fékem, de azért még van benne 1kis anyag, tehát nem ér a fém a fémhez, bár a tárcsám eléggé barázdás.....
De az az előző tulajnál lett ilyen....
Áhh, az nem elég, meg az már az IC-knek stb van...
Jaja vágom. Hát illene beindulnia.
Mindjáárt megyeek!
Van, pl. az ECU-ban is......
De mondom nem 10 V nyugalmiról beszélek, hanem indítózás közben egy pillanatra lecsökkenhet akár annyira is...kevésbé jó akksi esetén....De attól a kicsi pillanattól még be kéne indulnia.
Menj már aludni....mindjárt dél!
Szega!
Valami ilyesmire gondolok én is.....
Kondenzátorba? Az is van autóban, de motorban még nem találtam...
Elmondom mi van ha 10V-ra esik a fesz. Van műszerfalvilágításod, és ahogy megnyomod a gombot csak nyekken egyet, vagy kattog az önindító, mert nem tud tekerni, meg a műszerfal villany elhalványul... Nekem pl az is problémát okozott(néha lefulladt), h a CDI-m nem kapott rendesen tápfeszt a gyújtáskulcson keresztül... mértem, és a kulcs elött 13,6V utána meg 12V amikor lefulladt...
valami FI hibát Brian is tud javítani, kérdezd meg, lehet ezt..